امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Infiniti Qs Inspiration – خودرو مفهومی جدید سدان اسپرت

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/13 بدون نظر   4825 بازدید

اندازه فونت    
Infiniti Qs Inspiration – خودرو مفهومی جدید سدان اسپرت

Infiniti Qs Inspiration 2019

اینفینیتی تصاویر تیزری از سدان اسپرت آینده این شرکت منتشر کرد. Infiniti Qs Inspiration اولین نمایش رسمی خود را در ماه آوریل امسال انجام خواهد داد اتو شانگهای نشان دادن به گفته منابع رسمی این شرکت Qs برای تولید سریال برنامه ریزی شده است.

با اولین حضورش، Qs مفهوم چهارم از محبوب تبدیل خواهد شد خط نمونه اولیه الهام بخش، که هدف آن هموار کردن راه برای دیدگاه این شرکت در مورد زبان طراحی یک پیشرفت تکنولوژیکی است. و درست مانند اسلاف خود، چهارمین افزوده به سریال الهام تمایل و تلاش های این برند را برای آینده الکتریکی بخش خودرو نشان می دهد.

مفهوم الهام بر روی پلت فرم ویژه و کاملاً جدیدی که برای وسایل نقلیه با پیشرانه الکتریکی و سیستم 4×4 ایجاد شده است، قدم خواهد گذاشت. فضای داخلی جادار با صندلی‌هایی است که برای سگمنت سدان اسپورت به‌طور غیرعادی در ارتفاع قرار گرفته است. فقدان جلوپنجره برجسته نشان دهنده عزم خودروسازان برای ارائه چیزی کاملاً متفاوت از آنچه قبلاً به آن عادت داشته اند، به مردم ارائه می دهد.

مطابق با مانیفست رسمی اینفینیتی، این شرکت تلاش های خود را به سمت حرکت الکتریکی هدایت می کند – با EV و برق الکترونیکی مدل ها.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه