امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت پورشه پانامرا 2023، داخلی و کابین پورشه

متفرقه تاریخ انتشار: 23/08/28 بدون نظر   695 بازدید

اندازه فونت    
قیمت پورشه پانامرا 2023، داخلی و کابین پورشه

پورشه پانامرا 2023 یکی از اسپرت‌ترین سدان‌های لوکس موجود و تنها خودروی چهار درب پورشه می‌باشد. پانامرا از بسیاری از سنت‌های قدیمی پورشه کناره گرفته است. موتور آن در جلو قرار دارد به جای اینکه در میانه یا عقب باشد. این خودرو برای خانواده‌هایی طراحی شده است که از راحتی‌های محدود مدل دو دره 911 فاصله گرفته‌اند. پورشه پانامرا دو صندلی اضافی، فضای پا بیشتر و فضای بار اضافی ارائه می‌دهد.
سواری همچنان لذت بخش است. مدل پایه دیفرانسیل عقب بوده، اما چهار چرخ‌محرک نیز در دسترس است. برای توان بیشتر، مدل Panamera 4S AWD مجهز به موتور دو توربو V-6 با توان 440 اسب بخار است.
پورشه تغییرات مهمی را در پانامرا برای سال 2023 اعمال نمی‌کند. اگرچه از زمان بازنگری‌اش در سال 2021 به طور عمده بدون تغییر باقی مانده است، امسال بزرگترین به‌روز‌رسانی، کروز کنترل تطبیقی استاندارد در تمام سطوح تریم است. با ما در آذین بلاگ همراه باشید.

پورشه پانامرا 2023

مشخصات فنی پورشه پانامرا پایه

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب
  • موتور: 2.9 لیتری توربوشارژ دوقلو V6
  • قدرت: 325 اسب بخار
  • گشتاور: 331 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 8
  • سوپاپ: 32
  • گیربکس: گیربکس اتوماتیک دوگانه با هشت دنده
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر در 4.4 ثانیه
  • چرخ: 19 اینچی
  • سقف: پانورامایک
  • وزن: 2062 کیلوگرم

 

قیمت پورشه پانامرا 2023

پورشه پانامرا در یک طیف وسیع از مدل‌ها و قیمت‌ها ارائه می‌شود، بودجه و نیازهای شما باید تعیین کننده بهترین گزینه باشند. قیمت پورشه پانامرا مدل 2023 پایه از 93 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی 4.5 میلیارد تومان آغاز می‌شود. قیمت فول‌ترین نسخه یعنی Panamera GTS حدود 137 هزار دلار تعیین شده است.

در نظر ما، مدل Panamera 4S بهترین تعادل بین عملکرد و ارزش را دارد، با موتور دو توربو V-6 با توان 440 اسب بخار و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد و قیمت 112 هزار دلاری، پورشه همچنین گزینه‌های بی‌پایانی را ارائه می‌کند، اما از سیستم تعلیق بادی تطبیقی که سواری و هندلینگ هاچ‌بک را بهبود می‌بخشد، یا پکیج Sport Chrono غافل نشوید. دومی تنظیمات Sport Plus را با کنترل راه اندازی اضافه می کند و پاسخ و عملکرد موتور، گیربکس و شاسی پانامرا را تنظیم می کند.

نمای عقب

مدل‌های پورشه پانامرا

پورشه پانامرا 2023 در سه سبک بدنه عرضه می‌شود: سدان معمولی پانامرا، که دارای صندوق عقب به سبک هاچبک است؛ مدل اجرایی با محور چرخ بلندتر که فضای پا عقب بیشتری دارد؛ و اسپرت توریسمو، که پروفایلی شبیه به واگن دارد و فضای بار اضافی دارد. چندین سطح تجهیزات در دسترس است که توسط سیستم‌های نقلیه مختلف و ویژگی‌ها تمایز داده شده‌اند، اما نه به ازای هر سبک بدنه. این شامل مدل پایه پانامرا، پانامرا 4، پانامرا 4S، پانامرا 4 E-Hybrid، پانامرا 4S E-Hybrid، پانامرا GTS، پانامرا Turbo S و پانامرا Turbo S E-Hybrid می‌شود.

موتور پورشه

موتور و گیربکس

پانامرا با هندلینگ چابک و سواری نرم، به‌ویژه هنگامی که به سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم اختیاری مجهز شده باشد، رانندگی هیجان انگیزی ارائه می‌کند. این همچنین راحتی و لوکسی را که از یک خودروی هاچبک چهار درب گران قیمت انتظار می‌رود، فراهم می‌کند. هر پانامرا با موتوری تقویت‌شده ارائه می‌شود، اما فقط برخی از آن‌ها نشانه توربو را به خود می‌گیرند. ما این مدل‌ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم. مدل‌های پایه پانامرا با پیشرانه‌ای توربوشارژ 2.9 لیتری V-6 و توان 325 اسب‌بخار عرضه می‌شوند. مدل پایه دیفرانسیل عقب، در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فول‌ترین نسخه یعنی Panamera GTS موتور دو توربوشارژه 4 لیتری V-8 با توان 473 اسب‌بخار را به شما می‌دهد. این بهترین عملکرد خط غیر-توربو را دارد، با زمان 3.2 ثانیه برای دستیابی به 100 کیلومتر در ساعت، با این حال سیستم تعلیق آن برخی از کیفیت سواری را به نام هندلینگ قربانی می کند. پورشه همچنین پانامراهای پلاگین را ارائه می‌دهد، با موتور 4 E-Hybrid با توان 455 اسب‌بخار و یک تنظیم 552 اسب‌بخاری در 4S E-Hybrid ارائه می‌شود.

کابین پورشه

داخلی و راحتی

پانامرای پورشه دارای کابینی متمرکز بر راننده است که به همان اندازه لوکس به نظر می رسد که قیمت گزاف آن را باور کنید. لیست ویژگی‌های استاندارد بلند و مناسب برای این کلاس است، اما مانند هر پورشه‌ای، لیست آپشن‌ها نیز گسترده، جذاب و گران قیمت است. ارتقاها شامل همه چیز از صندلی های ماساژور گرفته تا دریچه های کنترل آب و هوا با روکش چرمی و کپسول آتش نشانی است.

گزینه‌های متداول‌تر شامل صندلی‌های تهویه‌دار، درها با بسته شدن نرم، کنترل تهویه مطبوع خودکار چهار منطقه‌ای و آفتاب‌گیر عقب با قدرت عملکرد برقی هستند. کنسول میانی با فناوری بالایی به نظر می‌رسد زیرا مملو از کنترل‌های لمسی برای عملکردهایی مانند کنترل آب و هوا است. پانامرا همچنین مقدار مناسبی از فضای ذخیره‌سازی را با 18 فوت مکعب فضای بار فراهم می‌کند.

صندلی عقب

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

در وسط داشبورد پورشه پانامرا، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و جذاب به اندازه 12.3 اینچ قرار دارد؛ متأسفانه، سیستم سرگرمی از لحاظ استفاده‌پذیری به اندازه‌ای خوب نیست که باید باشد. اگرچه ویژگی‌های مطلوبی نظیر ادغام Apple CarPlay و Android Auto، ناوبری و هات‌اسپات Wi-Fi دارد، اما منوها پیچیده هستند و بسیاری از عملکردهای آن می‌توانستند بهتر و بازبینی‌تر باشند. به عبارت دیگر، این سیستم ممکن است در حین رانندگی حواس راننده را پرت کند.

صندوق عقب

امکانات ایمنی و کمک به راننده

پورشه‌ها یک شهرت بسیار خوب در زمینه ایمنی و عملکرد در تصادفات دارند، و پانامرا با امکانات متعددی از کمک‌های راننده قابل تجهیز است. پورشه در حال حاضر برخی از آنها را مانند دستیار حفظ بین خطوط به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌کند، اما بسیاری از کمک‌های مبتنی بر فناوری راننده (مانند ویژگی دید در شب) و سیستم‌های ایمنی فعال نیاز به هزینه بیشتر دارند. ویژگی‌های اصلی ایمنی شامل:

هشدار تصادف جلو و ترمز اضطراری خودکار
نظارت بر نقطه کور و هشدار ترافیک عقب
کروز کنترل تطبیقی استاندارد

نمای جلویی پورشه پانامرا

سوالات متداول

آیا پورشه در حال بازطراحی پانامرا است؟

خیر، ما انتظار داریم نسل سوم پانامرا با طراحی جدید در سال 2024 به تولید برسد، زیرا مدل فعلی در سال 2017 راه‌اندازی شده و در سال 2020 تغییراتی در ظاهر خودرو داشته است.

ارزان‌ترین پورشه پانامرا مدل 2023 چند است؟

مدل پایه و ارزان‌ترین مدل، 93 هزار دلار و گران‌ترین مدل پانامرا 2023 حدود 137 هزار دلار قیمت دارد.

منبع: آذین بلاگ

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه