امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت آکورا MDX 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 23/12/31 بدون نظر   206 بازدید

اندازه فونت    
قیمت آکورا MDX 2024، داخلی و کابین خودرو

آکورا MDX مدل سال 2024 یک شاسی بلند میان‌سایز هفت نفره است که در شش تریم ارائه می‌شود. فضای بار و ظرفیت ذخیره‌سازی نقاط قوت این خودرو هستند. MDX از 18.1 فوت مکعب فضای بارگیری در پشت ردیف سوم برخوردار است که کمی بزرگتر از این ناحیه در بسیاری از کراس‌اوورهای لوکس سه ردیفه دیگر است. حداکثر ظرفیت کشیدن برای MDX دارای سیستم AWD حدود  2.2 تن است وقتی به درستی تجهیز شده باشد. این مناسب برای یک کمپین کوچک است، اما بدانید که برخی از رقبای اروپایی مانند آئودی Q7 دارای امتیازات بکسل بیش از 3.2 تن هستند.

آکورا MDX یک شاسی بلند سه ردیفی حرفه‌ای برای رانندگانی است که ارزش رانندگی اسپرت را بیشتر از لوکس بودن مطلق قدر می‌دانند. یک موتور V-6 با توان 290 اسب بخار اکثر مدل‌ها را تامین می‌کند و کافی است. صندلی‌گذاری برای بزرگسالان در ردیف‌های اول و دوم فضای بسیار خوبی را فراهم می‌کند، اما ردیف سوم MDX فقط برای کودکان مناسب است. طراحی داخلی بسیار لوکس است و آکورا امکانات فنی مناسبی را ارائه می‌دهد، اما اگر به دنبال لوکس بودن مطلق و استفاده از بهترین مواد هستید، بهتر است به جای MDX به رقبا مانند جنسیس، بنز و ولوو مراجعه کنید. اما آکورا ارزان‌تر از آن رقبا است، بنابراین اگر انتظارات زیادی ندارید، برای شما هزینه‌هایی را صرفه‌جویی خواهد کرد و تجربه‌ی رانندگی رضایت‌بخش‌تری را به شما هدیه خواهد داد.

آکورا MDX 2024

مشخصات فنی آکورا MDX

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 7 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 24 سوپاپ V-6
  • قدرت: 290 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
  • گشتاور: 267 پوند فوت @ 4700 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 6
  • سوپاپ: 24
  • گیربکس: 10 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 6.4 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 180 کیلومتر
  • وزن: 2050 کیلوگرم

قیمت آکورا MDX

قیمت آکورا MDX

قیمت آکورا MDX مدل 2024 حدود 51 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2.5 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Technology و A-Spec و Advance و Type S به ترتیب 56 و 61 و 65 و 69 هزار دلار قیمت دارند.

نمای داخل خودرو

مدل 2024

آکورا برای سال 2024 هیچ تغییری در MDX اعمال نکرده است، بنابراین با همان شاسی بلند که برای سال 2023 بوده است، وارد سال 2024 خواهد شد. به عنوان علاقه‌مند به رانندگی، بیشتر به نسخه Type S برای هدف‌های عملکرد آن علاقه‌مندیم. برای خریداران Acura MDX که به دنبال یک کراس‌اوور لوکس و خوش‌تجهیز بدون جلوه‌ی اسپرت هستند، تریم Technology را توصیه می‌کنیم.

نمای جلویی

موتور و گیربکس

مدل معمولی آکورا MDX از یک موتور 3.5 لیتری V-6 با توان 290 اسب‌بخار تغذیه می‌شود که به یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته متصل است. سیستم دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد عرضه می‌شود و سیستم چهار چرخ موجود به عنوان گزینه‌ای قابل انتخاب است. مدل اسپرت Type S از یک موتور 3 لیتری V-6 توربوشارژ با توان 355 اسب‌بخار برخوردار است و به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ است. آزمایش مدل Advance با سیستم جلوبندی چهار چرخ و قدرت معمولی نشان داد.

رفتار منعطف و شتاب قوی آن، به طور متناسبی توجه ما را به خود جلب کرد. هنگامی که ما مدل Type S را تست کردیم، آن را برای همان حس پرقدرتی در جاده ستایش کردیم و از قدرت اضافی استقبال کردیم، اما شک وجود داشت که آیا این مدل ارزش نشان Type S را دارد یا خیر. با این حال، مدل Type S به طور قابل‌توجهی سریع‌تر از مدل استاندارد است و در مسیر آزمایش ما فقط 5.5 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیاز داشت در حالی که ورژن کم‌توان‌تر در 6.4 ثانیه رسید. جالب توجه خواهد بود که بدانید شتاب آکورا اینتگرا دیگر محصول این شرکت حدود 5.1 ثانیه می‌باشد.

کابین آکورا MDX

داخلی و کابین آکورا MDX

کابین آکورا MDX یک ظاهر و احساس خاص و لوکس دارد، به ویژه در نسخه‌های با کیفیت بالا که دارای چرم دوخته شده فرانسوی بر روی صفحه داشبورد و چوب با منافذ باز در میان فلز و لوازم جانبی سیاه رنگ هستند. MDX چند ویژگی داخلی خوب دارد. در ردیف جلو و دوم فضای کافی وجود دارد. ردیف سوم برای بزرگسالان کمی تنگ است اما برای کودکان کافی است. آکورا همچنین MDX را با تعداد زیادی از امکانات رفاهی همچون کنترل خودکار دمای دو منطقه‌ای، صندلی‌های جلویی گرمایشی و پوشش چرمی مجهز کرده است.

صندلی‌های جلویی راحت هستند و می‌توانند با ویژگی‌هایی همچون تنظیم 16 حالته و همچنین ماساژ مجهز شوند. ردیف‌های اول و دوم فضای کافی برای مسافران را فراهم می‌کنند، اما ردیف سوم MDX هنوز برای کودکان مناسب است. اگرچه داخل خودرو زیبا طراحی شده و امکانات راحتی زیادی ارائه می‌دهد، اما احساس خود را مثل کابین‌های رقبایی مانند جنسیس GV80 یا ولوو XC90 به ارمغان نمی‌آورد.

نمای عقب خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

رابط True Touchpad Interface آکورا برای سیستم سرگرمی خود، یک خطا قاطع است و ممکن است برای بسیاری از خریداران دلسردکننده باشد. آکورا MDX مدل 2024 دارای صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی سرگرمی با کنترلر لمسی نصب شده بر روی کنسول مرکزی است، که متاسفانه باید گزارش کنیم کمی در استفاده دچار مشکل است.

یک صفحه نمایش دیجیتال قابل تنظیم 12.3 اینچی نیز به عنوان استاندارد قرار داده شده است، همچنین قابلیت Apple CarPlay و Android Auto، ناوبری در داشبورد، یک هات‌اسپات Wi-Fi و یک صفحه شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند نیز در دسترس است. یک سیستم صوتی ELS Studio نیز در مدل Technology گنجانده شده است در حالی که مدل‌های A-Spec و Advanced یک سیستم 16 اسپیکری 3D دارند.

مصرف سوخت

مدل پایه آکورا MDX دارای امتیازات کارایی سوخت برابر با 19 مایل در گالن در شهر و 26 مایل در گالن در بزرگراه است. اما مدل Type S امتیازات 17 مایل در گالن در شهر و 21 مایل در گالن در بزرگراه را دارد.

نمای کناری خودرو

عملکرد و امنیت

آکورا به تدریج ویژگی‌های فناوری کمک راننده بیشتری را به خودروهای خود اضافه کرده است و MDX چندین ویژگی مطلوب را فراهم می‌کند. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– ترمز خودکار با شناسایی عابر پیاده
– هشدار خروج از مسیر با کمک نگهداری در مسیر
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

آیا آکورا MDX خودرو خوبی است؟

با داشتن هندلینگ اسپرت، فضای داخلی فراوان و سفر راحت، آکورا MDX یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک شاسی بلند لوکس سه ردیفه خوب در سال 2024 است. همچنین با قیمت کمتر، اکثر ویژگی‌های مشابه با رقبا را ارائه می‌دهد. MDX دارای یک ظاهر و حس باکیفیت است، و هر یک از مدل‌های MDX دارای یک سری کامل از ویژگی‌های رانندگی پیشرفته استاندارد می‌باشند.

این خودرو چقدر راحت است؟

احتمالا صندلی‌های جلوی MDX راحت‌ترین صندلی‌ها در این کلاس هستند. آن‌ها بسیار قابل تنظیم و بسیار پشتیبانی‌کننده هستند. صندلی‌های دوم به راحتی صندلی‌های جلو نیستند، اما می‌توانند تاشو و کشویی باشند. راحتی سفر به طور کلی خوب است زیرا سیستم تعلیق آن به خوبی لرزش‌های بیشتر جاده را تسکین می‌دهد.

کدام تریم بهتر است؟

هر آکورا MDX تجربه‌ی جذابی را برای رانندگان فراهم می‌کند، اما این موضوع به ویژه در تریم جذابتر Type S صادق است که به‌طور استاندارد با سیستم همه‌چرخ‌محرک، یک موتور V-6 توربوشارژ با توان 355 اسب بخار و یک سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم ارائه می‌شود.

منبع: آذین بلاگ

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه