امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو آکورا MDX 2022 شاسی بلند لوکس 3 ردیفه

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/07 بدون نظر   2689 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو آکورا MDX 2022 شاسی بلند لوکس 3 ردیفه

به دنبال یک شاسی بلند یا کراس اوور سایز متوسط ​​لوکس سه ردیفه هستید؟ انتخاب ها گسترده است. با این حال، آکورا MDX 2022 در حال حاضر 20 سال است که بهترین انتخاب برای خریداران بوده است. برای کمک به گسترش این خط، Acura واقعاً به جزئیات نسخه جدید خود توجه کرده است.

آکورا MDX 2022

MDX جدید خوش‌تیپ است و به اندازه کافی نشانه‌های ظاهری دارد که می‌دانید چه وسیله‌ای است. طراحی جدید گریل که سال گذشته در TLX بازطراحی شده معرفی شد، ظاهر متعادل خوبی به آن می‌دهد. من چراغ های جلوی LED چشم جواهر را برای استایل بیشتر دوست دارم. MDX SH-AWD A-Spec که من رانندگی کردم ظاهر کاملاً اسپورت‌تری نسبت به سایر مدل‌های MDX دارد. این MDX با چرخ های 20 اینچی تیره رنگ و تزئینات سیاه شده توجه شما را به خود جلب می کند.

آکورا MDX 2022

در داخل، MDX بازطراحی شده فضای بیشتری را برای مدل 2022 به دست می آورد. فضای سر و پا بیشتر برای کسانی که در ردیف دوم قرار دارند استقبال می شود. افزایش باعث می شود ردیف سوم نیز قابل استفاده تر باشد. هنوز هم برای کودکان بهترین است، اما بزرگسالان کوچکتر اکنون می توانند برای برخی از سفرهای کوتاهتر از این مزیت استفاده کنند.

به خط تیره نگاه کنید و ظاهر جدیدی را نیز مشاهده خواهید کرد. صفحه‌نمایش‌های دوتایی که می‌توانند در مدل‌های قبلی MDX باعث سردرگمی شوند، از بین رفته‌اند – یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی کار را راحت‌تر از قبل می‌کند، اما هنوز یک منحنی یادگیری برای استفاده درست از سیستم وجود دارد.

آکورا در طول سال ها کار خوبی انجام داده است تا تجربه رانندگی را بخش مهمی از تجربه MDX نگه دارد. خوشحال شدم که بعد از چند مایل متوجه شدم که MDX هنوز یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای سه ردیفه موجود در بازار است. با کمال میل وظایف روزانه را با آسایش و سواری آرامی که از یک سواری لوکس انتظار دارید انجام می دهد. اگر حالت پویا اسپرت را انتخاب کنید، MDX سفت‌تر و سفت‌تر است و برای یک SUV سه ردیفه بزرگتر زمانی که جاده بزرگراه مستقیم نیست، سرگرم کننده است. V6 قدرت 290 اسب بخاری دارد و اکثر خریداران را راضی خواهد کرد، اما برای استفاده حداکثری از آن نیاز به چرخش دارد.

آکورا MDX 2022

قیمت آکورا MDX 2022

47,400 دلار است

MPG: 19 شهر; بزرگراه 25. من 21.2 را در 232 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.

گزینه ها: 2000 دلار SH-AWD. بسته فناوری 4700 دلاری; بسته 3500 دلاری A-Spec; 500 دلار مروارید قرمز پرفورمنس

ایمنی: سیستم اطلاعات نقاط کور مانیتور ترافیک متقابل عقب؛ سنسورهای پارک جلو و عقب؛ سیستم دوربین دید فراگیر؛ صفحه نمایش هشدار 10.5 اینچی؛ سیستم ترمز کاهش برخورد؛ کاهش خروج از جاده؛ کروز کنترل تطبیقی ​​با سرعت کم را دنبال کنید. سیستم کمکی حفظ خط؛ تشخیص عابر پیاده؛ تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی؛ کمک ترافیک; کنترل ترمز با سرعت پایین

نکاتی که باید بدانید: Acura MDX با این طراحی مجدد، آماده حضور در بازار رقبا است. فضای داخلی بهبود یافته با فضای بیشتر و نمای بیرونی تازه به این SUV لوکس سه ردیفه با رانندگی سرگرم کننده کمک می کند.

یک فضای داخلی بهبود یافته که با سایر SUV ها و کراس اوورهای لوکس همخوانی بیشتری دارد
MDX رانندگانی را در نظر دارد که سواری اسپرت‌تری نسبت به یک SUV بزرگ داشته باشند
قیمت، حتی با بارگذاری کامل، کمتر از سایر سدان های لوکس است

طرفداران:

دارای منحنی یادگیری برای سیستم اطلاعات سرگرمی و NAV جدید
برخی ممکن است قدرت بیشتری از V6 290 اسب بخاری بخواهند (مدل Type-S با قدرت بیشتر در راه!)
استفاده از انتخابگر دنده دکمه ای در ابتدا عجیب است

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه