امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نمونه اولیه آکورا MDX نسل چهارم

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/14 بدون نظر   2674 بازدید

اندازه فونت    
نمونه اولیه آکورا MDX نسل چهارم

پرفروش‌ترین خودروی آکورا بلندپروازانه‌ترین بازطراحی خود را تا به امروز دریافت کرد و در نهایت برای بازدید عموم عرضه شد. آنچه آنها تلاش کردند با نسل چهارم نمونه اولیه آکورا MDX ارائه کنند، طبق گفته آکورا، چیزی احساسی، درجه یک، از نظر فناوری پیچیده و مهمتر از همه بر عملکرد متمرکز است. این خودرو در اوایل سال آینده وارد بازار می‌شود، با یک MDX Type S در تابستان 2021. بیایید ببینیم آنها با پرفروش‌ترین شاسی بلند لوکس سه ردیفه آمریکا چه کردند.

نسل چهارم آکورا MDX

خارجی

با نگاهی به طراحی بیرونی، آنچه ما متوجه می‌شویم مشبک سه‌بعدی Diamond Pentagon، چراغ‌های LED چهار عنصری JewelEye®، با چراغ‌های روز LED Chicane™ در زیر، با الهام از خودروی مسابقه‌ای Acura ARX-05 و مه است. محفظه های سبک در زیر دریچه های جانبی که بر مسیر عریض تر MDX جدید تاکید دارند.

به لطف چرخ‌های 21 اینچی که به گوشه‌ها رانده می‌شوند، اکنون فاصله بین دو محور تقریباً 3 اینچ طولانی‌تر شده است که در نتیجه سواری‌های دلپذیرتر، فضای صندلی بیشتر و محفظه بار بزرگ‌تر و انعطاف‌پذیرتر است.

نمای بیرونی چهارم آکورا MDX

داخلی

ما قطعاً می‌توانیم بگوییم که آکورا با طراحی کابین، که در آن از مواد و جزئیات باکیفیت استفاده شده بود، به این SUV لوکس‌تر اضافه کرد. چوب با منافذ باز با پوسته فلزی تزریق شده، آلومینیوم صیقلی، چرم نرم میلانو، جزئیات دوخت فرانسوی، سقف مهتابی پانوراما عریض، و چراغ آکورا آکورا درایو آیکون که کل کابین را روشن می‌کند، از جمله عناصری هستند که احساس پیچیده‌تری را ایجاد می‌کنند. صندلی‌های اسپرت جدید همچنین دارای دوخت و لوله‌کشی با کنتراست بالا، تنظیم قدرت در 16 جهت و عملکرد ماساژ یکپارچه هستند تا راحتی بیشتری به سواری اضافه کنند.

داخلی آکورا MDX

فن آوری

پیشرفت بزرگی در فناوری نیز در نمونه اولیه MDX جدید قابل توجه است. این دستگاه اولین کابین خلبان دقیق تمام دیجیتالی Acura را با خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی قابل تنظیم، که جایگزین سنج‌های فیزیکی قبلی می‌شود، دارد. صفحه نمایش مرکزی فول اچ دی که سیستم اطلاعات سرگرمی را کنترل می کند تا 12.3 اینچ بزرگ شده است و از یک CPU جدید برای عملکرد بهتر استفاده شده است.

سیستم صوتی ممتاز ELS دوباره وجود دارد، اکنون برای ارائه کیفیت صوتی حتی بهتر از قبل کامل شده است، یا همانطور که Acura آن را توصیف می کند – این پیشرفته ترین و قدرتمندترین سیستم صوتی است که تا کنون در خودروهای Acura ارائه شده است. این امر از طریق توان بیش از 1000 وات، 25 بلندگو، 6 تای آن در سقف، و 6 ووفر که 2 تای آن در کنسول جلو قرار گرفته اند، به منظور ایجاد تعادل صدای عالی به دست می آید.

جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های ایمنی و دستیار راننده، حفاظت راننده و سرنشینان را بهتر تضمین می‌کند.

کارایی

حالا بیایید نگاهی بیندازیم که نمونه اولیه Acura MDX جدید عمدتاً در مورد چیست – عملکرد. پیشرانه استاندارد 3.5 لیتری V6 آکورا خواهد بود که به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل می شود و گفته می شود حدود 290 اسب بخار قدرت دارد. با این حال، MDX Type S از یک موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ انحصاری Type S بهره می برد که تخمین زده می شود 355 اسب بخار قدرت تولید کند که آن را به قوی ترین موتور ارائه شده در یک SUV آکورا تبدیل می کند.

عملکرد با یک پلت فرم جدید کامیون سبک، بدنه جدید فوق العاده سفت و با هدف پشتیبانی و محافظت، و همچنین، اولین سیستم تعلیق جلوی دوبل جناغی MDX و نسل چهارم سوپر هندلینگ چهارچرخ محرک آکورا افزایش یافته است. هندلینگ بهبود یافته و سواری راحت تر. و همه را می توان از طریق سیستم دینامیک هوشمند به دلخواه تنظیم و سفارشی کرد. رانندگان می‌توانند از بین حالت‌های از پیش تعیین شده انتخاب کنند یا یک مورد خاص را شخصی‌سازی کنند.

نسل چهارم MDX به طور کامل در آمریکای شمالی طراحی، توسعه و تولید خواهد شد – در کارخانه خودروسازی این شرکت در شرق لیبرتی، اوهایو، کارخانه موتور در آنا، اوهایو، و کارخانه انتقال در Tallapoosa، جورجیا.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه