امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

استون مارتین DBS 59 رونمایی شد

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/08 بدون نظر   2716 بازدید

اندازه فونت    
استون مارتین DBS 59 رونمایی شد

باغ بیرونی آستون مارتین DBS 59

استون مارتین با شگفتی ها ادامه می دهد اخیراً آنها آخرین کار خود را نشان دادند – DBS 59. این خودرو برای جشن 60 سالگی ساخته شده است DBR1پیروزی افسانه ای در 24 ساعت لمانز نژاد، در سال 1959.

وسیله نقلیه ویژه بر اساس DBS Superleggera، زیرا تقریباً تمام مشخصات فنی خودرو را کپی می کند. با این حال، مجموعه‌ای از عناصر پیچیده منحصربه‌فرد، که در سراسر خودروی نسخه محدود قرار گرفته‌اند، فوراً توجه افراد را به خود جلب می‌کنند و روح مسابقه را برمی‌انگیزند.

ویژه راه اندازی شده است DBS 59 در یک رنگ تک رنگ – سبز مسابقه ای بریتانیایی عرضه می شود. جلوپنجره جلو، کالیپرهای ترمز، چرخ‌ها و تمام نشان‌ها با روکش برنزی متضاد برجسته شده‌اند. فیبر کربن برای سقف، لوورهای کاپوت، اسپویلر و لنگه عقب استفاده می شود.

استون مارتین DBS 59 نسخه اصلی را تکرار می کند DBR 1 کابین خلبان در 100٪. گواه آن، روحیه مسابقه‌ای پیشرفته است که از طریق تریم استثنایی مسابقه‌ای بریتانیایی و صندلی‌های چرمی قهوه‌ای و مشکی سفارشی در سرتاسر کابین احساس می‌شود. یک نکته جالب به این وسیله نقلیه لوکس، لوازم جانبی همراه آن است. DBS 59 کلاه ایمنی یکپارچه به همان رنگ، دستکش های مسابقه ای (مانند دستکش های 1959) و ست چمدان دو تکه، راننده را به روزهای باشکوه بازمی گرداند. 24 ساعت لمانز نژاد، کجا استون مارتین DBR1 طلا را ربود

فقط 24 واحد از DBS 59 تولید خواهد شد (یک عدد برای هر 24 ساعت مسابقه افسانه ای). هر وسیله نقلیه شماره منحصر به فرد خود را روی آن مهر می گیرد و یک جلد مخصوص خودرو با همان شماره دریافت می کند.

سازنده هنوز قیمت را اعلام نکرده است، اما سفارشات از قبل شروع شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه