امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو مک لارن GT 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/07 بدون نظر   3338 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو مک لارن GT 2021

ماشین‌های عجیب و غریب مانند مک لارن GT 2021 جذاب هستند و عملکردشان تماشایی است، اما معمولاً رانندگی با آنها فراتر از سفرهای کوتاه یا در پیست دشوار است. مک لارن در طول سال ها خودروهای عجیب و غریب جالبی ساخته است. اکنون یک خودرو گرند تور کاربرپسند ارائه می‌کند که به راننده ماشین فوق‌العاده‌ای می‌دهد که می‌تواند بیشتر رانندگی کند.

مک لارن GT

مک‌لارن GT 2021 که من رانندگی کردم، ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد، با آن درهای دو وجهی که هنگام باز شدن به سمت بالا می‌چرخند. مک لارن GT کم ارتفاع و عریض است و رنگ پاپایا اسپارک فلاش بیشتری را به این خودرو خوش فرم اضافه می کند.

رانندگی با مک لارن GT لذت بخش است، با یک توربو دوقلو V-8 که با سر و صدا و قدرت فراوان خود هیجان زده می شود. در حالی که این خودرو ممکن است به اندازه سایر مدل های مک لارن قدرتمند یا قوی نباشد، هنوز هم یک ماشین حکاکی خیابانی با سرعت 200 مایل در ساعت است. من یک روز را در حال رانندگی با مک لارن GT با باشگاه Chesapeake Porsche گذراندم. عملکرد و راحتی آن پس از 170 مایل از جاده های عقب و بزرگراه ها قابل توجه بود. سواری مطیع و محکم بود، اما هرگز در حالت ورزش یا پیست خشن نبود.

مک لارن GT 2021

محدودیت های هندلینگ بسیار زیاد است و ترمزهای سرامیکی کربن اختیاری قدرت توقف شگفت انگیزی را ارائه می دهند. نمای رو به جلو عالی است. نمای عقب به طرز شگفت انگیزی برای خودروهای موتور وسط خوب است. پایین نشسته است، بنابراین باید عادت کنید که به سپر خودروهای شاسی بلند و کامیون نگاه کنید.

در داخل، مک لارن GT ظاهر و احساس لوکس را افزایش می دهد و از یک سوپر خودروی خالص دور می شود. صندلی های چرمی برقی راحتی خوبی را برای پنج ساعت رانندگی فراهم می کنند. خودرو در ارتفاع پایینی قرار دارد و سوار شدن به آن به آسانی مثلاً 911 توربو نیست. با این حال، GT راحت تر از سایر مک لارن هایی است که من بررسی کرده ام. سیستم HVAC به خوبی کار می کند و قادر است در هوای 95 درجه خنک نگه دارد. این GT دو سرنشینه همچنین دارای صندوق عقب کم عمقی است تا بتوانید با چمدان سفر کنید. اگر فضای کافی وجود ندارد، در جلوی ماشین نیز یک “فرنک” وجود دارد.

مک لارن GT 2021

مک لارن GT 2021

قیمت مک لارن GT 2021

215,500 است
MPG: 15 شهر; بزرگراه 22. من 21.3 را در 230 مایل رانندگی مختلط انجام دادم
گزینه ها: بسته سیاه MSO 5500 دلاری. سقف 6000 دلار الکتروکرومیک; رنگ خارجی 7500 دلاری MSO تعریف شده / جرقه پاپایا. ترمزهای سرامیکی کربن 6500 دلاری; بند نگهدارنده چمدان 500 دلاری؛ شارژر باتری 230 دلاری; مثلث 100 دلاری هشدار و جعبه کمک های اولیه؛ اگزوز اسپرت 3500 دلاری
ایمنی: سنسورهای پارک جلو و عقب. دوربین پارک عقب; دستگاه خاموش کننده سوخت اضطراری
نکاتی که باید بدانید: مک لارن GT خودرویی عجیب و غریب است که با ظاهری خاص خودنمایی می کند و راحتی کافی برای استفاده از آن به عنوان یک راننده خاص و گران قیمت روزانه را ارائه می دهد.

طرفداران:
• ظاهر و عملکرد فوق العاده ماشین
• فضای داخلی و چرم پوشیده شده برای دو نفر و چمدان
• صرفه جویی در مصرف سوخت برای یک خودروی قدرتمند عجیب و غریب خوب است

معایب:
• کم می نشیند. مراقب حاشیه ها و مسیرهای شیب دار باشید
• مانند برخی از اتومبیل های گرند تور گران قیمت، تمام ویژگی های ایمنی را ندارد
• برای یافتن و آشنایی با برخی از کنترل های واقع در مکان های مختلف زمان می برد

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه