امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

تویوتا کمری 2020 – بهترین سدان سایز متوسط

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/31 بدون نظر   5546 بازدید

اندازه فونت    
تویوتا کمری 2020 – بهترین سدان سایز متوسط

تویوتا کمری یکی از محبوب ترین خودروهای سدان سایز متوسط ​​5 سرنشین در بازار است. همیشه با موضع ظریف و شیک خود تحت تاثیر قرار گرفته است. اکنون نسخه بهتری از این مدل شناخته شده راهی بازار جهانی خودرو شده است. تویوتا کمری 2020 را بشناسید.

چه چیز جدیدی در مدل وجود دارد؟

تویوتا کمری 2020 - قهوه ای، پروفیل

مدل امسال در 6 سطح تریم عرضه می شود. پنج مورد از آنها قدیمی شناخته شده هستند – L، LE، LSE، XSE و XLE، مورد جدید TRD است. تویوتا ریسینگ توسعه تصمیم گرفت کمری 2020 جدید را با تریم هایی که معمولاً برای خودروهای خارج از جاده استفاده می شود، ارائه کند. بعداً، چند تریم انحصاری بیشتر انتظار می رود.

یکی دیگر از نوآوری های جدیدترین مدل، گزینه AWD است. برای افرادی که دوست دارند راحتی و لوکس بودن مدل کمری و مزایای سیستم چهار چرخ متحرک را با هم ترکیب کنند، فرصت خوبی خواهد بود.

پس از پیاده سازی Apple CarPlay در نسخه قبلی کمری، اکنون تویوتا اندروید اتو را که در مدل 2020 پیاده سازی شده است اضافه می کند. این سازگاری به عنوان بخشی از تجهیزات اختیاری در دسترس خواهد بود.

در زیر کاپوت

در زیر کاپوت نسخه غیر هیبریدی، موتورهای 4 سیلندر 2.5 لیتری (203 اسب بخار) یا 3.5 لیتری V6 (301 اسب بخار) وجود خواهد داشت. آنها حداکثر توان خروجی از 203 اسب بخار تا 308 اسب بخار را تضمین می کنند. این موتور قرار است به یک CVT الکترونیکی و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک متصل شود. کمری هیبرید 2020 با موتور الکتریکی 118 اسب بخار (88 کیلووات) و گشتاور 202 نیوتن متر و باتری لیتیوم یونی عرضه می شود. آنها قدرت کل سیستم هیبریدی 208 اسب بخار را تضمین می کنند. سازنده قول مصرف سوخت عالی نسخه هیبریدی را داده است – فقط 6 لیتر در هر 100 کیلومتر.

تویوتا کمری 2020 - قرمز، نمای عقب، در مسیر

داخلی و فناوری ها

برای یک سدان سایز متوسط، کمری جدید فضای پا و سر قابل توجهی را ارائه می دهد. ردیف دوم جادار راحتی عالی را برای حداکثر سه سرنشین ارائه می دهد. متاسفانه هیچ پورت USB برای صندلی های عقب موجود نیست. اما کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای و دسته بازو جمع شونده با نگهدارنده فنجان برای سرنشینان عقب تضمین شده است. حجم بار نیز قابل توجه است. صندوق عقب می‌تواند تا 425 لیتر چمدان را در پشت ردیف دوم صندلی‌ها قرار دهد و در صورت تا شدن نیمکت عقب، حتی بیشتر از آن. یک گزینه قابل توجه، امکان سفارش کمری 2020 جدید با سقف پانوراما برای آفتاب بیشتر در کابین جادار است.
با رفتن به ردیف جلو، اولین ویژگی قابل توجه درگاه شارژ بی سیم است. همچنین در مجموع سه پورت USB در جلو موجود است. کنسول مرکزی همچنین شامل دو جا لیوانی، کنترل گرما/تهویه صندلی ها و فضاهای ذخیره سازی متعدد است. دسته ابزار واضح نگه داشته می شود و فقط اعداد اصلی خودرو را ثابت می کند. سیستم اطلاعات سرگرمی تویوتا کمری 2020 جدید با Android Auto و Apple CarPlay سازگار است. اتصال Wi-Fi نیز در آخرین مدل موجود است. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک چندین حالت رانندگی مفید را ارائه می دهد – حالت Eco، Normal، Sport و EV. هر کدام از آنها رفتار متفاوتی از سدان اسپرت در جاده ها دارند. روی فرمان دکمه های متعددی تعبیه شده است. تقریباً تمام سیستم ها را می توان به راحتی فقط با یک انگشت کنترل کرد. چشمگیرترین صفحه نمایش جلوپنجره است که از کمری قبلی به خوبی شناخته شده است. تمام اطلاعات مفید در مورد رانندگی خود را در مقابل دیدگان راننده در اختیار او قرار می دهد. عملکرد جدید دوربین دید اطراف است که به شما امکان می دهد همه چیز را در اطراف خودرو ببینید. طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی با کمری برای این مدل سال ارائه شده است. برخی از چشمگیرترین آنها عبارتند از مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل، 10 ایربگ موجود در تجهیزات استاندارد، و سیستم ایمنی ستاره – مجموعه ای از شش ویژگی ایمنی پیشرفته، که برای دور نگه داشتن خودرو از خطرات طراحی شده اند.

تویوتا کمری 2020 - داخلی

تجربه رانندگی

رانندگی آرام یکی از مزیت های اصلی کمری هیبریدی 2020 است. سبک شفاف و نامرتب کابین و استفاده از مواد با کیفیت بالا، احساس راحتی و راحتی را در طول سواری ایجاد می کند. کمری 2020 همچنین شتاب عالی و بی صدا را ارائه می دهد. تریم تریم TRD به کسانی اختصاص داده شده است که در طول سواری به دنبال آدرنالین بیشتر هستند. ظاهر تهاجمی و بدنه آئرودینامیک تنظیم شده توسط TRD و اسپویلر عقب تنها تعدادی از جزئیات فراموش نشدنی TRD هستند. تجربه رانندگی عالی در کمری با تزئینات اسپورت توسط کابین خلبان TRD با طراحی خاص تقویت خواهد شد.

تویوتا کمری 2020 - سطح تریم TRD، سفید

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه