امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

جگوار XF جدید

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/12 2 نظر   1593 بازدید

اندازه فونت    
جگوار XF جدید

طراحی جدید و بهبود یافته بیرونی و داخلی، فناوری زیاد و توجه زیاد به جزئیات جنبه های اصلی جگوار XF جدید هستند.

در زیر کاپوت

جگوار XF جدید مجهز به موتور دیزلی 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ اینجنیوم با فناوری خودروی الکتریکی هیبریدی ملایم (MHEV) و جدیدترین موتور بنزینی 2.0 لیتری چهار سیلندر Ingenium است. اولی 201 اسب بخار قدرت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 7.1 ثانیه برای XF Saloon یا 7.5 ثانیه برای XF Sportbrake و دومی دو انتخاب ارائه می دهد – 246 اسب بخار یا 296 اسب بخار که از صفر به 100 کیلومتر در ساعت در 6.5 ثانیه و 5 ثانیه می رسد.
تمامی نسخه ها دارای جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک جگوار هستند که می توان آن را با پدل های تعویض فرمان کنترل کرد.

خارجی

طراحی جدید بیرونی جلوی خودرو را از طریق ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و پایین‌تر سپرهای جلو و جلوپنجره عریض‌تر جلو و عقب – جلوی خودرو را به‌طور بصری عریض‌تر می‌کند – از طریق یک سوپاپ بالایی همرنگ بدنه و یک سپر عریض‌تر. یک لمس خوب، نمادهای نمادین Leaper در دریچه های گلگیرهای جانبی هستند.

چراغ‌های جلوی چهارگانه فوق‌ال‌ای‌دی فوق‌ال‌ای‌دی بسیار باریک دارای پرتو رانندگی تطبیقی ​​است که جاده پیش رو را زیر نظر دارد و به‌طور خودکار نور پرتو بالا را برای بهینه‌سازی دید تنظیم می‌کند. دستیار خودکار نور بالا نیز در مدل‌های SE و HSE موجود است که از دوربین رو به جلو برای تعویض خودکار بین نور بالا و پایین استفاده می‌کند تا دیگر رانندگان خیره نشوند.

جگوار XF جدید

لوکس بیشتر و فناوری پیشرفته

لوکس بودن با طراحی جدید داخلی با مواد با دقت انتخاب شده و توجه زیاد به جزئیات افزایش یافته است. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 11.4 اینچی با شیشه خمیده HD است که در مرکز نصب شده است که به سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro جدید متصل است. اکنون وضوح بهتر، صفحه‌نمایش روشن‌تر و بزرگ‌تر، منوی ساده‌شده را ارائه می‌دهد که به رانندگان اجازه می‌دهد تا 90 درصد از کارهای رایج را از صفحه اصلی با دو ضربه یا کمتر مشاهده کنند. این وسیله نقلیه مجهز به فناوری است که راحتی و رفاه را برای راننده و سرنشینان تضمین می کند. حتی کیفیت هوا توسط یونیزاسیون هوای کابین که از فناوری نانو و فیلتراسیون برای حذف آلرژن ها و بوهای نامطبوع و جذب ذرات بسیار ریز استفاده می کند، مراقبت شده است.

جگوار XF داخلی جدید

علاوه بر هوای بهتر، به لطف فناوری حذف نویز جاده‌ای فعال Segment-first که ارتعاشات سطح جاده را کنترل می‌کند و موج صوتی فاز مخالف مورد نیاز برای حذف نویز فرکانس پایین را محاسبه می‌کند، خستگی کمتری را نیز تجربه می‌کند. ما را خسته می کند

برای اینکه مشتریان احساس امنیت بیشتری کنند، حالت نگهبان اکنون در اشتراک Secure Tracker Pro ارائه شده است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد زمان‌هایی را که از وسیله نقلیه استفاده نمی‌شود شناسایی کنند و در صورت استفاده در این پنجره از طریق تلفن هوشمند خود هشدار دهند.

علاوه بر آخرین نسل از فناوری کمک راننده، مانند هشدار به مسافران در مورد وسیله نقلیه نزدیک به هنگام خروج از خودرو و حفظ فاصله خودکار از خودروی جلویی، به منظور تکمیل و تسهیل تجربه راننده، XF جدید دارای یک صفحه نمایش درایور تعاملی 12.3 اینچی HD با گرافیک بهبود یافته و طرح بندی قابل تنظیم که می تواند نقشه ناوبری تمام صفحه، رسانه و سایر ویژگی ها را نشان دهد.

آینه نمای داخلی ClearSight جگوار در دسترس در XF Saloon جدید توساست دوربین عقب با زاویه باز، که هدایت می کند تصاویر را به یک صفحه نمایش با وضوح بالا در آینه دید عقب. این به راننده دید کامل و واضحی می دهد، که در غیر این صورت ممکن است توسط اشیاء خاصی مسدود شود.

نرم افزار روی هوا (SOTA) مطمئن می شود که XF همیشه از یک نرم افزار به روز استفاده می کند.

و اگر این سهولت و راحتی کافی نبود، جگوار در فرآیند خرید نیز موارد بیشتری را اضافه می کند. آنها یک رویکرد جدید «مرور، خرید، راندن» را اجرا خواهند کرد که با عرضه XF جدید آزمایش خواهد شد. تنظیم شده است تا قیمت آنلاین و آفلاین را تنظیم و مطابقت دهد تا خریداران بدانند که قیمت معادل را دریافت خواهند کرد، به هر حال خرید را انتخاب کنند.

منبع

برچسب ها: , ,
مطالب مرتبط

یک نظر برای این مطلب

  1. azizinisar683@gmail.com گفت:

    ماشین رویا هام 🥺 یه روزی میخرم

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه