امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هیوندای پکن از توسان چینی رونمایی کرد

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/13 بدون نظر   6363 بازدید

اندازه فونت    
هیوندای پکن از توسان چینی رونمایی کرد

درست قبل از معرفی رسمی نسل بعدی توسکون، هیوندای پکن نسخه به روز شده خود را برای بازار خودروی چین معرفی کرد.

طبق قانون، انواع چینی همیشه کمی با نسخه های فروخته شده در سایر نقاط جهان متفاوت است – نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر مشخصات فنی.

هیوندای توسان

Tuscon تازه رونمایی شده نیز از این قاعده مستثنی نیست. جلوی آن منحصربه‌فرد است – با جلوپنجره و سپر برجسته رادیاتور، و همچنین چراغ‌های جلوی دو قسمتی. به لطف این ویژگی‌ها، خودرو دارای طرح‌های شبح مردانه‌ای پویاتر و حتی مردانه‌تر می‌شود.

در داخل کابین جادار، کراس اوور چینی توسان یک داشبورد کاملا دیجیتالی منحصر به فرد و یک صفحه نمایش سیستم چندرسانه ای 10.25 اینچی دریافت می کند.

خط موتور تنها از یک گزینه تشکیل شده است – یک واحد 4 سیلندر که در مجموع قادر به تولید 177 اسب بخار است. این گیربکس با گیربکس 7 سرعته رباتیک همراه شده است.

نسخه چینی توسکون درست پس از رونمایی رسمی اصلاحات اسپرت N-Line این مدل وارد بازار می‌شود که با سیستم‌های فرمان و تعلیق منحصربه‌فرد و فضای داخلی سفارشی آن از بقیه خودروهای خط مدل متمایز است.

به زودی نسل بعدی کراس اوور رونمایی خواهد شد. از جمله تغییرات مورد انتظار، استفاده از واحد موتور Theta 3 است که اخیرا ارائه شده است. علاوه بر این، تغییرات در نمای داخلی و خارجی نیز امکان پذیر است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه