امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

مفهوم اسپرینگ الکتریک – اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی داچیا

متفرقه تاریخ انتشار: 21/12/25 بدون نظر   3433 بازدید

اندازه فونت    
مفهوم اسپرینگ الکتریک – اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی داچیا

 

کراس اوور مفهومی داچیا اسپرینگ الکتریک

داچیا در کمال تعجب اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی خود را معرفی کرد. کانسپت کراس اوور جمع و جور که Spring Electric نام دارد، برنامه‌های این شرکت را برای پیوستن به رقابت جاری در صنعت خودروسازی الکتریکی نشان می‌دهد. داچیا برقی آینده با ترکیبی از طراحی خاص داچیا با عناصر تازه متمایز، ظاهری پیچیده اسپورت را به نمایش می گذارد.

این 4 نفره مجهز به یک موتور الکتریکی است که در مجموع 44 اسب بخار قدرت و 125 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. همچنین اسپرینگ الکتریک دارای یک بسته قدرتمند از باتری های لیتیوم یونی با ظرفیت 26.8 کیلووات ساعت است که به لطف آن، کراس اوور دارای برد خودکار 220 کیلومتر (بر اساس چرخه WLTP) است.

با وجود اینکه خودروساز رومانیایی هنوز لیست کامل مشخصات فنی اسپرینگ الکتریک را فاش نکرده است، جزئیات مهمی مانند فاصله 150 میلی متری از زمین و فاصله بین دو محور 2423 میلی متر اعلام شده است. آنچه جلب توجه می کند، خطوط بیرونی جسورانه و پویا است. جلوپنجره برجسته داچیا دستخوش تجدید نظر قابل توجهی شده است.

داچیا بهار الکتریکی مفهومی کراس اوور - عقب

اکنون جمع و جورتر است و دارای لوگوی عظیم برند، چراغ های جلو LED جدید و برخی جزئیات پیچیده است. هر دو سپر جلو و عقب نیز تغییر کرده اند. همراه با رشد در اندازه و عرض، هر دوی آنها اکنون دارای چراغ هایی هستند که در آنها ادغام شده است.

صفحات اسکید متمایز، اسپرت بودن را به نمای مردانه خودرو اضافه می کنند. طراحی چرخ محک داچیا اکنون رنگ‌های جسورانه را در خود جای داده است که بر منحصر به فرد بودن اسپرینگ الکتریک تأکید می‌کند. داچیا اسپرینگ الکتریک با توجه به ابعادش می‌تواند راحتی و آرامش بی‌سابقه‌ای را برای سرنشینان خود فراهم کند که نتیجه مستقیم فضای کابین است.

صندلی‌های راحت، فرمان واکنش‌پذیر و رنگ‌های دلپذیر داخلی از جمله نکات مثبت این کانسپت هستند. البته، به عنوان یک کراس اوور معمولی، خودروی آتی داچیا یکی از بزرگ‌ترین چکمه‌های این بخش را دارد – 300 لیتر.

انتظار می رود نسخه آماده تولید در سال 2021 با وعده ارزان ترین خودروهای برقی اروپا وارد بازار خودرو شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه