امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو کراس اوور 3 ردیفه سوبارو آسنت

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/02 بدون نظر   3657 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو کراس اوور 3 ردیفه سوبارو آسنت

سوبارو که راضی نبود جایگزین محبوبی برای کراس اوور معمولی باشد، برای رقابت به یک شاسی بلند بزرگتر و سه ردیفه به نام سوبارو آسنت نیاز داشت.این Ute بزرگتر به مالکان فعلی سوبارو و سایر خریداران، سواری مناسب تری برای خانواده می دهد. ممکن است از دور خیلی بزرگ به نظر نرسد، اما ظاهر می تواند فریبنده باشد. یک قدم نزدیکتر شوید و این سوبارو بلندتر و بلندتر از سوبارو فارستر است.

سوبارو آسنت

برخلاف بسیاری از کراس اوورهای موجود در بازار، متوجه خواهید شد که سوبارو اسنت فاصله خوبی از سطح زمین را فراهم می کند. ریل های سقفی مفید برای کار در آن تعطیلات تابستانی آماده هستند.

به داخل آسنت لیمیتد بپرید و با مواد باکیفیت مورد استفاده در کل کابین برخورد خواهید کرد. چرم سوراخ دار ظاهر و حس خوبی دارد و گرمکن های صندلی واقعا خوب و سریع کار می کنند.

سوبارو آسنت

صندلی‌های کاپیتان ردیف دوم اگر کسی در ردیف سوم نباشد، شما را در حالتی راحت نگه می‌دارد. ردیف سوم دارای یک سیستم چفت یا اتاق برای سه نفر است، اما برای بچه ها بهترین است.سیستم صوتی NAV و ممتاز در مقایسه با مدل‌های قبلی بهبود یافته و استفاده از آن آسان‌تر است.

 

پشت فرمان، سوبارو نشان داد که یک رزمناو مطمئن است. با سیستم استاندارد AWD، این یک سواری مطمئن است. آسنت به خوبی کنترل می‌شود و در گوشه‌ها کمی سفت احساس می‌شود و بدنه کمتری نسبت به سایر SUV‌ها دارد. موتور چهار سیلندر توربو ثابت کرد که برای هفته رانندگی من از عهده کار بر می آید، اما پدال گاز حساس است.

 

مانند سایر سوباروهایی که من رانندگی کرده ام، صدای جاده کمی بیشتر از سایر کراس اوورهای موجود در بازار است.

 

Subaru Ascent را انتخاب کنید و ایمنی نقش مهمی در این سه ردیف سواری دارد. سیستم EyeSight در مدل‌های پایه Ascent استاندارد است و دارای مجموعه‌ای از موارد است که کسانی را که به دنبال ایمنی هستند تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سوبارو آسنت

قیمت سوبارو آسنت

39,595 دلار

MPG: 20 MPG City; بزرگراه 26 MPG. من 23.1 را در 247 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.
گزینه ها: مونروف شیب/ کشویی برقی 2950 دلاری با NAV چند رسانه ای Starlink 8.0 اینچی و سیستم فراگیر صوتی ممتاز Harmon Kardon، پوشش فضای بار.
ایمنی: دوربین دید عقب با دستورالعمل های تطبیقی. فناوری کمک راننده EyeSight با کروز تطبیقی ​​پیشرفته با مرکز خط. کمک نور بالا؛ فرمان پاسخگو چراغ های جلو پاسخگو LED فرمان; ترمز اتوماتیک معکوس؛ سیستم کمکی ترمز و بازگرداندن ترمز؛ تشخیص نقطه کور با هشدار ترافیک عقب
چیزهایی که باید بدانید: سوبارو با SUV سه ردیفه مورد نیاز بازار را حفظ می کند. با سیستم AWD مطمئن و مجموعه ای از ویژگی های ایمنی، Ute the Subaru را بزرگتر می کند.

 

  • انبوهی از تجهیزات ایمنی
  • دارای فاصله مناسب از سطح زمین و AWD برای برخی از آفرودهای سبک
  • موتور چهار سیلندر توربو ارزش خود را نشان می دهد و می تواند 5000 پوند وزن را بکشد.

 

طرفداران:

 

  • فضای ردیف سوم به اندازه برخی از شاسی بلندهای سه ردیفه دیگر و کراس اوورها زیاد نیست.
  • مقداری صدای جاده در سرعت بزرگراه
  • پدال گاز حساس است و نیاز به لمس نرم دارد یا ممکن است تکان بخورد

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه