امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

موستانگ ماخ ای – فورد موستانگ ماخ ای 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/01 بدون نظر   5075 بازدید

اندازه فونت    
موستانگ ماخ ای – فورد موستانگ ماخ ای 2021

بیش از پنجاه سال پس از عرضه موستانگ ماخ نمادین، این کلمه چهار حرفی الهام بخش مهندسان فورد برای طراحی نسخه جدید عملکرد سازگار با محیط زیست از این خودرو است. به نظر می رسد این خودروی مدرن عملکردی باورنکردنی و ارتقای تکنولوژیکی عالی را برای مدل نمادین دهه 1960 ارائه می کند. جدیدترین عضو خانواده موستانگ به جوانان جویای هیجان اختصاص دارد که عملکرد بالا را با ظاهری جذاب ترکیب می کند. نام معروف ماخ اکنون در یک خودروی مدرن تمام الکتریکی و بدون آلایندگی به نام فورد موستانگ ماخ ای 2021 دوباره متولد شده است.

فورد موستانگ ماخ ای 2021 برای اولین بار در جهان قرمز عرضه شد

طراحی بیرونی و داخلی

نمای جانبی سفید فورد موستانگ ماخ 2021

جدیدترین عضو خانواده موستانگ با استقامت قدرتمند، بدنه تراشیده و خط سقف زیبا توجه را به خود جلب می کند. خودروی سازگار با محیط زیست یک SUV چهار در است. Mach-e با طراحی شیک خود از بیرون شگفت زده می شود، اما کابینی کاملاً جادار را نیز ارائه می دهد. طراحی داخلی مدرن می تواند تا پنج مسافر را پذیرا باشد. صندلی‌های انعطاف‌پذیر و قابل تنظیم بر فلسفه انسان محوری خودرو تأکید می‌کند. این خودرو صندوق عقب نوآورانه ای را در قسمت جلوی SUV با کف بار صاف و حجم بار بسیار خوب ارائه می دهد.

فضای داخلی فورد موستانگ ماخ 2021

کارایی

نمای جانبی سفید فورد موستانگ ماخ ای 2021 در برف

موستانگ ماخ ای اولین خودروی تمام برقی فورد است. شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت این SUV در کمتر از 4 ثانیه است و محدوده EPA تا 300 مایل را با یک بار شارژ ارائه می دهد. ترکیبی بین قدرت باورنکردنی، گشتاور آنی و هندلینگ چابک تجربه ای فراموش نشدنی را برای هر راننده SUV الکتریکی نوید می دهد. موستانگ Mach-e نسبت به سایر نمایندگان این بخش، مرکز ثقل پایین تری دارد که ثبات و اطمینان را در هر شرایط آب و هوایی فراهم می کند. جدیدترین کار فورد با دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ متحرک پاسخگو عرضه می شود. شارژ خودرو به اندازه کافی انعطاف پذیر است – می توان آن را در تمام ایستگاه های شارژ یا در خانه شارژ کرد. شارژ سریع تنها ده دقیقه طول می کشد و خودرو را با برد 47 مایلی فراهم می کند.

نمای جانبی خاکستری فورد موستانگ ماخ ای 2021 در جاده

فن آوری

موستانگ ماخ ای مجهز به جدیدترین سیستم صوتی هوشمند SYNC فورد است. این شامل دو صفحه نمایش لمسی بزرگ است. اولین مورد دقیقاً در جلوی فرمان قرار گرفته و اعداد عملکرد اصلی را ارائه می دهد، در حالی که دومی روی کنسول مرکزی قرار می گیرد و اتصال، عملکرد و ارتباطات هوش مصنوعی فوق العاده را ارائه می دهد.

صفحه نمایش لمسی داخلی فورد موستانگ ماخ ای 2021

یک دستیار متصل به ابر می تواند گفتار منظم را درک کند و همچنین می تواند به درخواست های پیچیده پاسخ دهد. از طریق برنامه Ford Pass، Mach-e صاحب خود را هنگام نزدیک شدن به خودرو می شناسد و با روشن کردن چراغ ها به او سلام می کند. باز کردن قفل از راه دور از طریق همین برنامه نیز در دسترس است. موستانگ ماخ ای جدید مانند سایر فوردها، اتصال ابری، مودم 4G و مدیریت آسان سیستم هوشمند را ارائه می دهد.

فورد موستانگ ماخ ای 2021 برای اولین بار در جهان آبی عرضه شد

جدیدترین اثر هنری فورد مجموعه ای از آزادی و رانندگی سرگرم کننده با عملکرد عالی و فناوری هوشمند است. Mach-e فوراً به عنوان یک موستانگ قابل تشخیص است، اما همچنین یک تغییر دهنده بازی است و عملکردی بدون احساس گناه ارائه می دهد. این طراحی شده است تا نسل بعدی جویندگان هیجان را شگفت زده کند، اما برای سیاره زمین بهتر است. SUV نوآورانه تجربه رانندگی عالی، تحرک سازگار با محیط زیست و راه حل های پیشرفته را در یک ترکیب منحصر به فرد ارائه می دهد.
پیش‌فروش‌های موستانگ ماخ از هم‌اکنون آغاز شده است، اما انتظار می‌رود اولین واحدها در سال 2021 عرضه شوند.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه