امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو ون فورد ترانزیت

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/20 بدون نظر   4962 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو ون فورد ترانزیت

نه، من با بسته آمازون شما اینجا نیستم: این پیام یک مزیت کلیدی رنگ اختیاری کاپور قرمز متالیک (200 دلار) در این ون فورد ترانزیت است که آن را از همتایان آبی رنگی که در همه جا حاضر هستند جدا می کند. آن رنگ یاقوتی درخشان، که بر روی بخش‌های وسیعی از املاک وانت بزرگ امتداد یافته بود، ناخواسته صدای «اوه وای دادا!» را برانگیخت. از بچه نه چندان دو ساله ام

خودرو ون فورد ترانزیت

ون فورد ترانزیت

به‌عنوان مردی که ون، استیشن واگن، ماشین‌های با تخت‌های پیکاپ و هر چیز دیگری را که خارج از جریان اصلی است دوست دارد، من نیز بسیار شگفت‌زده بودم، به‌خصوص که این مدل دارای سیستم چهارچرخ متحرک بود. (ون مرسدس بنز اسپرینتر با سیستم چهار چرخ متحرک نیز موجود است.)

البته، در حالی که من هر روز با یک ون با قابلیت فوق العاده رانندگی می کنم، در گل و لای زمستانی می چرخند، وسایل حجیم را در آخر هفته ها حمل می کنم و همیشه از پارکینگ های Bethesda اجتناب می کنم، اکثر خریداران این ون کسب و کار خواهند بود. (بنابراین کدام کسب و کار به ون نیاز دارد که بتواند هر چهار چرخ را در حالی که پنج نفر را در خود نگه دارد بچرخد؟ کانال آب و هوا؟ یک تیم 365 روزه در سال از نظافت سگ های سیار؟ کسی در شمال فعالیت می کند؟ من مطمئن نیستم.) وانت نیز در انواع باری و مسافری و با سقف بالاتر یا پایین تر موجود است.

ون فورد ترانزیت

خودرو ون فورد ترانزیت

رانندگی با هر چیز بزرگی نیاز به عادت کردن دارد و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما با موتور 3.5 لیتری V6 و 10 سرعته اتوماتیک، شتاب گیری به طرز شگفت انگیزی تند بود، با جعبه دنده آماده و مایل به یافتن دنده مناسب.

همچنین به طور شگفت انگیزی، ترمزگیری باعث اعتماد به نفس می شد. گوشه زدن در هر چیزی با مرکز ثقل بالا هنوز هم تمرینی است که باید جدی گرفته شود. مجموعه ای از آینه ها (یکی معمولی، یکی برای نقطه کور در هر طرف) همراه با سنسورها و دوربین ها به راننده کمک می کند تا حرکت کند.

 

من میانگین 15.9 mpg را در رانندگی مختلط کردم. سفرها می توانند در داخل پر سر و صدا باشند، با آن فضای خالی غول پیکر پشت صندلی ها که پر از امواج صوتی جهنده است. ون تمایل داشت کمی در بزرگراه پرسه بزند و پارک کردن مشکل است مگر اینکه یک نقطه پیمانکار در Home Depot باز شود.

 

ترتیب خدمه به معنای دو صندلی در جلو و به دنبال آن یک نیمکت سه نفره در کنار یک در کشویی و سپس تمام فضای بار است. ردیف دوم با تلاش زیاد قابل جابجایی است. چراغ‌های LED روشن در قسمت بار و همچنین کف‌های لاستیکی زیر صندلی‌ها که به راحتی تمیز می‌شوند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

 

با این حال، این یک ون فانتزی است. ویژگی های استاندارد شامل برف پاک کن های حساس به باران و نقطه اتصال WiFi است. یک ویژگی ایمنی کلیدی – ترمز اضطراری خودکار، که می تواند سرعت را کاهش دهد یا به طور کامل از برخوردهای عقب جلوگیری کند – استاندارد است. کروز کنترل تطبیقی ​​اختیاری (755 دلار) و تشخیص نقطه کور (595 دلار) نیز گنجانده شده است.

 

خدمه ترانزیت می تواند از 218 تا 264 اینچ طول و از 82 تا 110 اینچ ارتفاع داشته باشد. در مقایسه، یک Chevy Suburban حدود 226 اینچ طول و 76 اینچ ارتفاع دارد.

 

با آپشن ها و تحویل، این یکی 49585 دلار شد. مطمئناً ارزان نیست، اما این قیمتی است که به راحتی می توان آن را در بازار پیکاپ رد کرد. اما به این ترتیب، شما یک کاپوت غول‌پیکر ندارید که به آن نگاه کنید و وسایلتان قفل و خشک می‌مانند – همه اینها چیزی است که می‌تواند شما و چهار نفر دیگر را از زمستان عبور دهد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه