امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو شاسی بلند فورد برانکو اسپورت 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/08 بدون نظر   4617 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو شاسی بلند فورد برانکو اسپورت 2021

فورد برانکو چند دهه است که از بین رفته و در حال بازگشت است. برای سال 2021، دو انتخاب وجود دارد: شاسی بلند آفرود فورد برونکو، که یک جنگنده جیپ است، و اکنون برونکو اسپورت، که سبکی را به شما می دهد، اما برای کارهای روزمره با برخی جاده های خاکی مناسب است.

فورد برانکو 2021

با نگاهی گذرا به فورد برانکو بلافاصله متوجه می‌شوید که این یک شاسی‌بلند کوچک سخت و خشن است. این Ute کوچک جدید بر اساس Ford Escape ساخته شده است – اما تشخیص آن سخت است. در حالی که Escape منحنی و براق است، Bronco Sport آماده به نظر می رسد برای مقابله با مسیر. بدنه جعبه‌ای با افزایش فاصله از زمین و صفحات زیر بدنه به کاربرد ناهموار این آفرود افزوده است که از یک سواری دوستانه و جمع‌وجور پشتیبانی می‌کند. در حالی که اکثر کراس اوورها و SUV های کوچک با محیط اطراف خود ترکیب می شوند، من به سرعت علاقه سایر رانندگانی را که انگشت شست را به بالا نشان دادند یا توقف کردند تا در مورد Bronco از من سؤال کنند، احساس کردم. به نظر می رسد که فورد این نگاه را میخکوب کرده است.

فورد برانکو

Bronco Sport Badlands که من رانندگی کردم با یک موتور 2.0 لیتری توربو مجهز است که این SUV کوچک را با قدرت زیادی به حرکت در می آورد. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با تعویض سریع به بالاترین دنده، بهترین MPG را به دست می آورد. به همین دلیل، باید گاز را له کنید تا در صورت نیاز به برق برسد. حتی به عنوان نسخه آفرود توانمندتر مدل‌های اسپورت برونکو، Badlands هنوز هم شما را با یک سواری جاده‌پسند می‌پذیرد. صدای لاستیک‌ها از لاستیک‌های تهاجمی همه‌جانبه شنیده می‌شود. اما به همین دلیل است که شما آن را رانندگی می کنید، درست است؟

 

داخل Bronco Sport یک Ute کوچک جادار با فضای سر به لطف ظاهر خشن و سخت بیرونی وجود دارد. تأثیر زیادی از فورد اسکیپ در فضای داخلی وجود دارد، بنابراین همه چیز آسان و ساده است. این Badlands First Edition با صندلی‌های مخصوص چرمی آبی نیروی دریایی عرضه می‌شود که رنگ‌های زیبایی را در کابین ارائه می‌کند.

فورد برانکو

فورد برانکو 2021

قیمت فورد برانکو

38,160 دلار است
MPG: 21 City; بزرگراه 26. من 25.9 در 217 مایل رانندگی مختلط موفق شدم
ایمنی: Ford Co-Pilot360; کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت؛ سیستم هشدار پس از تصادف SOS؛ سیستم اطلاعات نقاط کور با هشدار ترافیک متقابل؛ کمک پیش از برخورد با ترمز اضطراری خودکار؛ کمک حفظ خطوط؛ چراغ های جلوی خودکار؛ دوربین دنده عقب با واشر
چیزهایی که باید بدانید: Bronco Sport جدید ظاهری از Bronco را به شما می دهد، اما این نسخه یک SUV کوچکتر جاده ای است. با این حال، این SUV کوچک که بر اساس فورد اسکیپ ساخته شده است، در واقع می تواند برخی از آفرودها را برطرف کند.

طرفداران:

ظاهر Bronco Sport با یک سبک خشن تحت تأثیر قرار می گیرد
یک SUV جمع و جور که در واقع برخی از آفرودها را برطرف می کند
می توانید Bronco Sport را با چیزهایی مانند چادر سقفی سفارشی کنید
معایب:

پاسخگویی سیستم اطلاعات سرگرمی کمی کند است
صدای اضافی از لاستیک های تمام زمین ایجاد می شود

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه