امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو تویوتا لندکروزر Heritage

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/06 بدون نظر   3844 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو تویوتا لندکروزر Heritage

تویوتا لندکروزر نامی بوده است که برای چندین دهه در سرتاسر جهان در داخل و خارج از جاده ها دست به گریبان بوده است. با این حال، به نظر می رسد سال 2021 پایان خط برای ما در اینجا در ایالات متحده باشد. اگرچه این ممکن است برای طرفداران شاسی‌بلندهای بزرگ، گران‌قیمت و کمیاب سخت باشد، 2021 دارای نسخه ویژه تویوتا لندکروزر Heritage برای جشن گرفتن شصتمین سال تولید Ute بزرگ است.

تویوتا لندکروزر

نمای بیرونی دارای نشان‌های قدیمی، کباب‌پز و چرخ‌های BBS برنزی خاص است که توجه را به خود جلب می‌کند. در غیر این صورت، سبد بار بزرگ یاکیما روی پشت بام، مخصوصاً هنگام پارک کردن در گاراژ، این کار را انجام خواهد داد.

در داخل، لندکروزر با صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار گرم‌شونده و تهویه‌شونده بر لوکس بودن تأکید می‌کند. تریم چوب و قطعات تریم با کیفیت بالاتر و نرم در سراسر کابین وجود دارد.

کابین تویوتا لندکروزر

لندکروزر مانند سایر شاسی بلندهای بزرگ، پر زرق و برق نیست یا مملو از گیج های مجازی دیجیتالی نیست. چند سال پیش شاهد به‌روزرسانی‌هایی بودیم که صفحه نمایش لمسی/NAV بزرگ و سیستم صوتی ممتاز را اضافه کردند. کابین دارای دکمه‌ها و دستگیره‌های روی داشبورد و کنسول مرکزی است. ممکن است برخی آن را کمی شلوغ بدانند.

نسخه Heritage دارای پنج صندلی است یا ردیف سوم را با هزینه اضافی اضافه کنید. نسخه پنج نفره فضای زیادی را در پشت باز می کند زیرا مانند نسخه هشت نفره صندلی اضافی به پهلو تا شده نیست.

سوار لندکروز در جاده شوید و این غول آرام یک رزمناو آرام است. این یک شاسی بلند بزرگ است، بنابراین اگر به یک سواری کوچکتر عادت دارید، چند مایل طول می کشد تا به عرض آن عادت کنید. لندکروزر بزرگ یک کراس اوور مبتنی بر خودرو نیست، بنابراین برای مرکز ثقل بالاتر و تکیه بدنه به پیچ‌های محکم‌تر آماده شوید.

4WD تمام وقت آن را در هر شرایطی یک وسیله نقلیه مطمئن نگه می دارد. با این حال، لندکروزر با خوشحالی شرایط خارج از جاده را به آسانی فتح خواهد کرد، اگر شما همیشه از مسیر شکست خورده سرگردان شوید. موتور V-8 و اتومات هشت سرعته به خوبی با هم کار می کنند، اما برای MPG کمی بهتر، سعی می کند سریع دنده ها را تغییر دهد.

تویوتا لندکروزر Heritage

تویوتا لندکروزر

قیمت تویوتا لندکروزر Heritage

87,845 دلار است

MPG: 13 MPG City; بزرگراه 17 MPG (برچسب). من 14.2 مایل بر گالن را در 280 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.

SUV لوکسی که همه جا می رود و کیفیت تویوتا دارد.
یک سواری دلپذیر بر روی سطوح مختلف جاده و شرایط خیابان.
Heritage Edition با پنج صندلی فضای بار اضافی را باز می کند.

گزینه ها: رنگ مخصوص 425 دلار

قیمتی نزدیک به 90000 دلار دارد.
برخی در مقایسه با سایرین در کلاس، کابین را قدیمی می‌بینند.
موتور V-8 و 4WD تمام وقت یعنی MPG کم.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه