امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو نیسان لیف پلاس

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/10 بدون نظر   3618 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو نیسان لیف پلاس

چندی پیش بود که انتخاب یک خودروی برقی به معنای چیز عجیب و غریب و بدون برد با برد کوتاه بود. اما نسل دوم نیسان لیف پلاس بسیاری از شکایات رایج در مورد خودروهای الکتریکی را برطرف می کند.

نیسان لیف پلاس

این وسیله نقلیه مطمئناً بسیاری از نگرانی های برد را با حداکثر 225 مایل در هر شارژ حل می کند. این یک گام بزرگ در جهت درست است و لیف را به چیزی فراتر از یک خودروی مسافربری تبدیل می کند. پورت شارژ سریع 100 کیلوواتی باعث شارژ سریع می شود. اما نمی توانم بگویم که شبکه شارژ همیشه به راحتی قابل استفاده است یا به درستی کار می کند. اگر مدل Leaf Plus را انتخاب کنید، انرژی زیادی از موتور الکتریکی با 214 اسب بخار آنی وجود داشت.

نیسان لیف

هنگامی که نیسان دو سال پیش این خودرو را دوباره طراحی کرد، برخی از سبک عجیب و غریب خود را از دست داد. چراغ‌های جلوی باگ از بین رفته‌اند و اکنون این سبک با سایر سدان‌های نیسان همخوانی دارد. قسمت پشتی هنوز هم بخشی از آن ذوق اصلی را دارد، با چراغ‌های عقب که ادای احترامی به طراحی قدیمی دارد.

 

سودمندی طرح دریچه پنج در را نمی توان انکار کرد. این خودروی کوچک فضای خوبی را برای کسانی که در جلو و عقب سوار می‌شوند فراهم می‌کند. حتی فضای بار نسبت به اندازه خودرو سخاوتمندانه است، اما به نظر نمی رسید صندلی های عقب صاف باشند.

نیسان لیف پلاس

نیسان لیف پلاس

Nissan Leaf SV Plus به خوبی بارگیری شد، از جمله NAV با صفحه نمایش لمسی رنگی 8 اینچی. همچنین تکنولوژی زیادی برای راننده وجود دارد. من از طرفداران ProPilot Assist هستم و کروز کنترل هوشمند، برخورد با ترافیک را آسان‌تر می‌کند.

 

قیمت نیسان لیف پلاس

39,750 دلار است

MPG: 114 MPGe City; بزرگراه 94 MPGe. من 106.2 MPGe را در 289 مایل رانندگی مختلط مدیریت کردم.
گزینه ها: محافظ اسپلش 200 دلاری; تشک کف 195 دلاری، تشک صندوق عقب; بسته فناوری SV Plus 1600 دلاری
ایمنی: توزیع و کمک الکترونیکی نیروی ترمز. کروز کنترل هوشمند؛ ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده؛ هشدار برخورد هوشمند از جلو؛ ترمز اتوماتیک عقب؛ هشدار نقطه کور؛ هشدار ترافیک متقابل عقب؛ هشدار خروج از خط؛ ترمز هوشمند موتور؛ دستیار ProPILOT، کمک فرمان و کروز کنترل هوشمند با نگه داشتن برد کامل؛ کمک نور بالا؛ سپر ایمنی 360
چیزهایی که باید بدانید: Nissan Leaf SV Plus با باتری بزرگتر و قدرت بیشتر برای رقابت بهتر در بازار خودروهای الکتریکی عرضه می شود.

 

منفی:

 

  • مجهز به فناوری ایمنی و داخل خودرو با نیسان لیف اس وی پلاس
  • مدل‌های Leaf Plus در مقایسه با مدل‌های Leaf معمولی دارای محدوده وسیع‌تری هستند
  • شتاب سریع از مدل های موتور بزرگتر

 

  • یک ظاهر طراحی کلی تر از نسل اول Leaf است
  • شبکه شارژ سریع هنوز چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد
  • پایین صندلی عقب کمی سفت است

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه