امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی مینی ون کیا کارناوال

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/08 بدون نظر   3340 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی مینی ون کیا کارناوال

مینی ون احترام زیادی قائل نیست. اگرچه مفید است، اما هرگز اولین کلمه در سبک نبوده است، و مانند یک کراس اوور به فروش نمی رسد. کیا کارناوال وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا مینی ون را دوباره محبوب کند و به نظر می رسد که این چالش را برآورده کند.

مینی ون کیا کارناوال

Carnival SX Prestige 2022 تمام تلاش خود را می کند تا شما را با استایل خود تحت تأثیر قرار دهد. کیا به این کارناوال جدید ظاهر دلپذیری می دهد، به خصوص اگر به کراس اوور کشیده شده باشید. تنها با نگاه کردن به کوره در قسمت جلو، آن احساس متقاطع را دریافت می کنید. کوره بزرگ به نظر می رسد در خانه در هر SUV. چرخ‌های سیاه‌شده‌ای را اضافه کنید که در گلگیرهای باز شده قرار دارند. اینها قطعاً بیشتر شبیه SUV هستند تا افراد متواضع. برای یک یا دو دقیقه نگاه کنید و متوجه درهای عقب کشویی مینی ون خواهید شد. در عقب، استایل عقب کمتر زاویه دار و قائم است اما در کل یک بسته زیبا است.

کیا کارناوال

به داخل فضای داخلی مجلل مدل برتر کارناوال بپیوندید و در آن لذت خواهید برد. طرح رنگ دو رنگ با صندلی‌های چرمی با رنگ‌های روشن‌تر با مواد مشکی ملایم و قطعات آلومینیومی به خوبی کار می‌کند. بسته SX Prestige را انتخاب کنید و صندلی خود را از دست می دهید، اما ردیف دوم صندلی VIP دو صندلی تکیه دار با گرمکن برقی و تهویه را ارائه می دهد که به راحتی می توانید به راحتی بخوابید. کارناوال بزرگ است و ردیف سوم جادار است. چیزی که اکثر کراس اوورها نمی توانند با آن مطابقت کنند.

 

در صندلی راننده، کیا کارناوال قدرت خوبی را از یک موتور V6 با قدرت 290 اسب‌بخار فراهم می‌کند که به این سواری بزرگ کمک می‌کند تا با ترافیک همگام شود. این خودرو بهتر از مینی ون قبلی Sedona سوار می شود و وقتی جاده صاف نیست مطمئن شدم. این ضربه‌ها را با خونسردی بیشتری نسبت به قبل کنترل می‌کند. این وسیله نقلیه کوچکی نیست کارناوال گسترده و طولانی است و چند دقیقه طول می کشد تا به اندازه آن عادت کنید. کیا کارناوال با مجموعه ای از کمک های راننده و برخی از ویژگی های داخلی بسیار خوب آن را برای رانندگی بسیار دوستانه می کند.

کیا کارناوال

مینی ون کیا کارناوال

قیمت کیا کارناوال

46100 دلار است
MPG: 19 MPG City; و بزرگراه 26 MPG. من 23.6 را در 408 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.
گزینه ها: رنگ آبی Astra 495 دلاری
ایمنی: جلوگیری از برخورد در نقطه کور کمک عابر پیاده با خروجی موازی. ترافیک متقابل عقب؛ کمک جلوگیری از برخورد از جلو؛ کمک جلوگیری از برخورد رو به جلو، چرخش دوچرخه سوار و تقاطع. مدیریت پایداری خودرو؛ کمک خروج ایمن با قفل کودک برقی. کروز هوشمند با توقف حرکت؛ جلوگیری از برخورد پارکینگ-عقب; کمک به دنبال خط هشدار توجه راننده؛ هشدار سرنشین عقب با ردیاب حرکت.
چیزهایی که باید بدانید: کیا کارناوال 2022 یک مینی ون جدید است که به نظر می رسد نظر شما را در مورد این وسیله نقلیه همه کاره تغییر دهد. کیا از سبک، فناوری و فضای داخلی بزرگ و مجلل استفاده می‌کند تا به خنک‌تر شدن ون کمک کند.

معایب:

فضای داخلی چشمگیر و مواد با کیفیت بالا
از سبک برای کمک به مردم برای غلبه بر انگ ون استفاده می کند
موتور V6 قدرتی را برای حرکت خانواده با اقتدار فراهم می کند

کارناوال وسیله نقلیه بزرگی است و عادت کردن به رانندگی زمان می برد
مصرف سوخت در کلاس خود بهترین نیست
مدل Prestige SX لوکس است اما شما یک صندلی و مقداری انعطاف پذیری داخلی را از دست می دهید

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه