امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نمونه اولیه شاسی بلند کیا هابانیرو

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/08 بدون نظر   4900 بازدید

اندازه فونت    
نمونه اولیه شاسی بلند کیا هابانیرو

 

کیا هابانیرو کانسپت NYAS 2019

کمتر از یک هفته ما را از یکی از معتبرترین رویدادهای خودرویی در ایالات متحده جدا می کند – نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک 2019. در طول این رویداد 10 روزه، سازندگان خودرو از سراسر جهان مفاهیم، ​​نمونه‌های اولیه و مدل تولید فعلی را همراه با نوآوری‌های طراحی و فناوری به نمایش خواهند گذاشت.

NYAS 2019 مفهومی Kia HabaNiro را نشان می دهد

در طول امسال نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک، که یکی از چشمگیرترین نمونه های اولیه خود را که تا کنون ساخته شده است به نمایش خواهد گذاشت. شاسی بلند تحت عنوان هابانیرو، خودروی مفهومی به طور ویژه برای رویداد اتومبیل ساخته شده است. بر اساس اطلاعات درز مفهومی هابانیرو منعکس کننده برخی از خطوط کلی ژنو ارائه شده است تصور کنید.

کیا هابانیرو کانسپت 2019 داخلی 1

پانل های پلاستیکی، محافظت از هر دو سپر، عناصر کیت بدنه تزئینی بیرونی Z شکل، چرخ های عظیم 2 رنگ و چراغ های جلو LED با شکل غیر معمول هستند. هابانیرو برجسته‌ترین ویژگی‌های نمونه اولیه. ظاهر آینده‌نگر این کراس اوور با نبود دستگیره درها، جلوپنجره سنتی این برند و همچنین آینه‌های جانبی تقویت شده است.

کانسپت HabaNiro 2019 توسط کیا موتورز در NYAS 2019

اگر وارد تولید شود، کیا هابانیرو یک سیستم انتقال قدرت الکتریکی یا هیبریدی دریافت خواهد کرد. همراه با هابانیرو، غرفه کیا در 2019 نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک مفهوم دیگری را در خود جای خواهد داد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه