امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو کیا سورنتو 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/31 بدون نظر   3374 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو کیا سورنتو 2021

کیا چند سال گذشته را صرف افزودن و بازسازی مدل‌ها کرده است.کیا سورنتو 2021 جدیدترین خودرویی است که زیر تیغ قرار گرفته است. نسخه 2021 ظاهر جدیدی دارد و فضای بیشتری را در داخل به دست می آورد. این برای سواران ردیف دوم با فضای پای بیشتر مفید است و سورنتو صندلی های کاپیتانی راحت را ارائه می دهد که در این کلاس اندازه برجسته هستند. بسیاری از کراس اوورهای کامپکت دیگر ردیف سوم ندارند. این سورنتو برای حمل دو کودک یا بزرگسال کوچک در سفرهای کوتاه به خوبی مجهز است.

کیا سورنتو 2021

همچنین دارای Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم است که در این قیمت غیرعادی است.رانندگی مکرر هیبریدی به معنای قدرت محدود برای MPG بهتر است، اما سورنتو هیبریدی جدید کمی آن را تغییر می دهد. با یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ و 227 اسب بخار، وقتی گاز می گیرید، این کار ساده ای نیست. من هم زیاد استفاده نکردم، مدتی با استفاده از دریچه گاز سبک در ترافیک توقف و حرکت با باتری کار کردم. یک گیربکس اتوماتیک معمولی یک سورپرایز خوب برای گیربکس معمولی نوع CVT است که در یک هیبریدی پیدا می کنید. این سواری با رفتار خوب خود در جاده با کابینی که عمدتاً در حالت خاموش است و توانایی جذب خوب دست اندازها، اکثر رانندگان را خوشحال می کند.

کیا سورنتو

سورنتو ظاهری عضلانی‌تر از قبل دارد. ظاهری مربعی با گلگیرهای گشاد و نورپردازی LED برجسته و کباب پز بزرگ که از تلوراید کیا به عاریت گرفته شده است. بدنه دارای چندین خط چین برای شکستن خطوط مربع بلوک است و انتهای پشتی شیک با چراغ‌های عمودی دوگانه در هر طرف است که در کنار دروازه بالابر عقب برقی قرار دارند.

 

قیمت کیا سورنتو 2021

 

36590 دلار

 

MPG: 39 MPG City; و بزرگراه 35 MPG. من 38.2 را در 306 مایل رانندگی مختلط موفق کردم.

 

گزینه ها: رنگ قرمز 445 دلاری Runway

 

ایمنی: جلوگیری از برخورد نقطه کور کمک عابر پیاده؛ کمک جلوگیری از برخورد ترافیک متقابل عقب؛ کمک جلوگیری از برخورد رو به جلو، دوچرخه سوار و چرخش در محل اتصال. مدیریت پایداری خودرو؛ کمک خروج ایمن با قفل کودک برقی. کروز هوشمند با توقف حرکت؛ جلوگیری از برخورد پارک – عقب، هشدار فاصله پارک

 

چیزهایی که باید بدانید: کیا سورنتو هیبریدی ارزش خوبی برای دلار خرید شما ارائه می دهد. ظاهر جدید و تازه مملو از فناوری و MPG خوب به معنای زمان کمتری در پمپ است.

 

  • فضای داخلی چشمگیر و مواد با کیفیت بالا
  • ظاهر زیبا بدون هزینه های هنگفت ارزش دلاری بالایی دارد
  • سرحال برای هیبریدی هنگام چرخش در MPG یک سدان ساب کامپکت

 

طرفداران:

 

  • فضای بار زیادی با هر سه ردیف در حال استفاده نیست
  • بدون AWD برای مدل های هیبریدی
  • در مقایسه با مدل EX بارگذاری شده، می تواند مقداری پول صرفه جویی کند و تریم پایه را انتخاب کند

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه