امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو کیا K5 GT

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/26 بدون نظر   2670 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو کیا K5 GT

این سومین سدان کیا K5 است که من در سال گذشته نمونه‌برداری کرده‌ام، و در مقایسه با رقبای هوندا و تویوتا واقعاً سدان‌های برجسته‌ای هستند. این بار، سدان کیا K5 GT است که نسبت به سایر مدل های کیا K5 بهبودهایی در ظاهر دارد. K5 GT با تریم های سیاه شده اسپرت تر به نظر می رسد. چرخ‌های بزرگ 19 اینچی، اسپویلر پشتی خوش‌ذوق و اگزوز چهارگانه حتی ظاهر پشتی را زیبا می‌کند.

کیا K5 GT

خودرو کیا K5 GT

 

رفتن به جاده با کیا K5 GT با زدن بنزین لبخند بر لبانتان می آورد. با 290 اسب بخار زیر کاپوت، این سدان سایز متوسط ​​واقعاً سریع حرکت می کند و شما را شگفت زده خواهد کرد. کلاچ دوگانه 8 سرعته در صورت نیاز خیلی سریع تعویض می‌کند و حس اسپرت‌تری به کیا K5 GT نسبت به خودرویی با گیربکس اتوماتیک معمولی می‌دهد. حتی با یک دست انداز بزرگ در قدرت، سدان بزرگ MPG خوبی به شما می دهد. هندلینگ K5 GT همچنین با سیستم تعلیق تنظیم شده ورزشی و ترمزهای بهبود یافته ارتقا یافته است تا به شما کمک کند از قدرت ارتقا یافته لذت ببرید. حتی با رفتار اسپرت تر، K5 همچنان یک راننده راحت و روزمره است که هرگز شما را شکست نمی دهد.

کیا K5 GT

تصاویر خودرو کیا K5 GT

اگر فضایی را در یک سدان سایز متوسط ​​می‌خواهید، خودرو کیا K5 با بیش از چند سدان سایز متوسط ​​در کلاس خود رقابت می‌کند. با توجه به قیمت خودرو، چیزی که من را تحت تاثیر قرار می دهد، ظاهر و احساس باکیفیت داخلی است. GT با صفحه نمایش بزرگ 10.25 اینچی NAV و سیستم صوتی ممتاز Bose، دارای پکیج داخلی قرمز ویژه با صندلی های قرمز و لوله های مشکی است. صندلی‌های اسپرت جلوی گرم‌کن و تهویه‌شونده یکی دیگر از ترکیب‌های راحتی هستند که شما را در انحنا نگه می‌دارند. فرمان کف تخت، ماهیت اسپورت K5 GT را کامل می کند.

قیمت: 30,490 دلار

کابین کیا K5 GT

کابین کیا K5

MPG: 24 MPG City; و بزرگراه 33 MPG. من 29.5 را در 377 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.

 

گزینه ها: بسته 4000 دلاری GT1; تشک باری 95 دلاری; فرش کف فرش شده 155 دلاری; 965 دلار حمل و نقل داخلی و حمل و نقل

 

ایمنی کیا K5 GT

جلوگیری از برخورد نقطه کور به تشخیص عابر پیاده کمک می کند. کمک جلوگیری از برخورد ترافیک متقابل عقب؛ جلوگیری از برخورد از جلو – کمک. دوچرخه سوار و چرخش تقاطع. مدیریت پایداری خودرو؛ کمک خروج ایمن با قفل ایمنی کودک برقی برای جلوگیری از خروج بچه ها از باز کردن تصادفی درهای عقب. کروز هوشمند NAV با توقف حرکت. جلوگیری از برخورد پارک عقب؛ کمک رانندگی بزرگراه؛ هشدار خروج خودروی پیشرو؛ و هشدار سرنشین عقب

 

چیزهایی که باید بدانید: K5 GT در یک سدان سایز متوسط ​​با دست انداز قدرت بزرگ و هندلینگ بهبودیافته برای یک خودروی چهار در مناسب برای خانواده لذت بخش می شود.

 

طرفداران:

 

معایب:

 

  • فضای داخلی چشمگیر با مواد با کیفیت بالا.
  • ظاهر خودرو در کلاس سدان‌های سایز متوسط ​​معمولا محافظه‌کار است.
  • با موتور 290 اسب بخاری توربوشارژ، افزایش زیادی در قدرت وجود دارد.

 

  • استایل شیک باعث می شود دید عقب کمتری از پنجره عقب داشته باشید.
  • گیربکس دوکلاچه در سرعت های پایین کمی عجیب است.
  • تمام نیرویی که به چرخ‌های جلو می‌رود منجر به هدایت گشتاور می‌شود.
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه