امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

چگونه صندلی‌های خودرو در نیسان پثفایندر 2022 قرار می‌گیرند؟

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/15 بدون نظر   4071 بازدید

اندازه فونت    
چگونه صندلی‌های خودرو در نیسان پثفایندر 2022 قرار می‌گیرند؟

نیسان پثفایندر که برای سال 2022 بازطراحی شده است، ظاهر بیرونی خشن دارد، اما برای خانواده ها، آنچه در داخل است بسیار مهم است. ردیف دوم Pathfinder به خوبی صندلی‌های خودرو را در خود جای می‌دهد، اما ردیف سوم مشکلاتی را برای نصاب ما ایجاد کرد. برای این بررسی صندلی خودرو، ما Pathfinder Platinum 2022 را با چهار چرخ متحرک و صندلی‌های کاپیتان در ردیف دوم آزمایش کردیم.

نیسان پثفایندر

آیا برای سه صندلی ماشین مناسب است؟ خیر

در بررسی صندلی ماشین نیسان پثفایندر 2022 به نحوه امتیازدهی سیستم لچ و هر صندلی خودرو در زیر نگاه کنید.

مربوط: جستجوی چک صندلی خودرو

یک درجه

  • چفت: Pathfinder 2022 دارای دو مجموعه لنگر لچ پایین در صندلی های کاپیتان ردیف دوم و یک مجموعه لنگر پایین در ردیف سوم است. لنگرها در معرض دید و به خوبی مشخص شده اند. لنگرهای افسار بالایی روی پشتی صندلی های صندلی های ردیف دوم و سوم قرار دارند. همه آنها با نماد بزرگ Latch مشخص شده اند که به والدین و مراقبان هشدار می دهد که از آن لنگر به جای لنگر بار استفاده کنند (اشتباهی که مرتباً اتفاق می افتد).
  • نوزاد: این صندلی ماشین رو به عقب به خوبی جا می گرفت و نیازی به جابجایی صندلی سرنشین جلو به جلو برای قرار دادن صندلی نوزاد در پشت آن نبود. به لطف لنگرهای لچ پایینی که در معرض دید قرار گرفتند، نصب سریع بود.
  • کانورتیبل رو به عقب: این صندلی ماشین رو به عقب نیز به راحتی نصب می شود و به فضای پای سرنشین جلو ضربه نمی زند.
  • کانورتیبل رو به جلو: در حالت رو به جلو، این صندلی ماشین به خوبی روی صندلی کاپیتانی ردیف دوم قرار گرفت و ما آن را بدون مشکل نصب کردیم. مراقبان باید توجه داشته باشند که دفترچه راهنمای مالک Pathfinder توصیه می کند قبل از نصب صندلی ماشین، پشت سری ها را بردارید.
  • دسترسی ردیف سوم: یک دکمه تک لمسی که صندلی های کاپیتان را تا می کند و به سمت جلو می کشد، در کنار پایه صندلی قرار دارد. دکمه دیگری روی پشتی صندلی وجود دارد که دسترسی راحت را برای مسافران ردیف سوم فراهم می کند. یک بریدگی کوچک برای پاهای شما باعث می شود تا وارد ردیف سوم راحت شوید.

درجه B

  • تقویت کننده: در ردیف دوم، صندلی‌های عریض کاپیتانی، نصب صندلی تقویت‌کننده پشتی ما را به یک ضربه محکم تبدیل کرد، اما سگک کمربند ایمنی تقریباً همسطح با بالشتک پایینی صندلی قرار می‌گیرد و کمانش را برای بچه‌های کوچک‌تر به یک چالش تبدیل می‌کند.

درجه C

  • کانورتیبل رو به جلو ردیف سوم: صندلی های ردیف سوم دارای تکیه گاه های بزرگی هستند که هنگام قرار دادن صندلی ها جمع می شوند، اما در غیر این صورت قابل تنظیم نیستند. تکیه گاه ها صندلی ماشین را به جلو می راند، بنابراین فقط بالای صندلی ماشین روی پشتی سر قرار می گیرد، اما نه روی پشتی صندلی. برای نصب مناسب، صندلی ماشین باید با بالشتک پشتی صندلی هم سطح شود. از آنجایی که تکیه گاه صندلی خودرو را به جلو می راند، حدود 20 درصد از پایه صندلی خودرو از بالشتک صندلی پایین آویزان است، که فقط در حد قابل قبول است. طبق دفترچه راهنمای مالک، بند بند صندلی کانورتیبل باید در قسمت داخلی تکیه گاه‌های سر بیرونی قرار گیرد. برای صندلی وسط ردیف سوم، بند بند را می توان روی پشتی سر قرار داد.
  • تقویت کننده ردیف سوم: تکیه گاه سر بزرگ، پشتی صندلی تقویت کننده را کمی به جلو هل داد. سگک کمربند ایمنی در بالشتک پایینی قرار می‌گیرد و برای بچه‌های کوچک‌تر به سختی می‌تواند به‌طور مستقل خود را بالا بکشد.

مقیاس درجه بندی

آ: فضای زیادی برای صندلی ماشین و کودک؛ بر فضای پای راننده یا سرنشین جلو تاثیری نمی گذارد. یافتن و اتصال به لنگرهای Latch و Tether آسان است. بدون مشکل تناسب شامل تکیه گاه سر یا کانتور کردن صندلی. دسترسی آسان به ردیف سوم

ب: یک اتاق، مناسب یا مشکل اتصال. برخی از مشکلات دسترسی به ردیف سوم در صورت موجود بودن.

ج: اتاق حاشیه به اضافه یک تناسب یا مشکل اتصال. دسترسی به ردیف سوم در صورت موجود بودن مشکل است.

د: اتاق ناکافی، به علاوه چندین تناسب یا مشکلات اتصال.

F: مناسب نیست یا ناامن است.

درباره بررسی صندلی خودرو Cars.com

سردبیران جنیفر گایگر و جنیفر نیومن تکنسین نصب صندلی ایمنی کودک تایید شده هستند.

برای بررسی صندلی خودرو، از یک صندلی ایمنی نوزاد Chicco KeyFit 30، یک صندلی تبدیل پذیر Graco Contender 65 و صندلی Graco TurboBooster استفاده می کنیم. صندلی های جلو برای یک راننده 6 فوتی و یک سرنشین کوتاهتر تنظیم شده است. سه صندلی کودک در ردیف دوم تعبیه شده است. صندلی تقویت کننده پشت صندلی راننده و صندلی های نوزاد و کانورتیبل پشت صندلی سرنشین جلو نصب می شوند.

ما همچنین کانورتیبل رو به جلو را در صندلی وسط ردیف دوم با صندلی کمکی و صندلی کودک در صندلی‌های بیرونی نصب می‌کنیم تا ببینیم آیا سه صندلی خودرو جا می‌شوند یا خیر. کودکی که روی صندلی تقویت کننده نشسته است باید بتواند به سگک کمربند ایمنی برسد. اگر ردیف سوم وجود دارد، صندلی تقویت کننده و یک کانورتیبل رو به جلو را نصب می کنیم. درباره نحوه انجام بررسی صندلی خودرو بیشتر بیاموزید.

والدین همچنین باید به خاطر داشته باشند که می توانند از سیستم لچ یا کمربند ایمنی برای نصب صندلی ماشین استفاده کنند و لنگرهای لچ دارای محدودیت وزنی 65 پوندی هستند که شامل وزن کودک و وزن خود صندلی می شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه