امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Engler FF Super Quad – زمانی که رویاها به حقیقت می پیوندند

متفرقه تاریخ انتشار: 22/01/19 بدون نظر   3470 بازدید

اندازه فونت    
Engler FF Super Quad – زمانی که رویاها به حقیقت می پیوندند

روزی روزگاری پسری بود که آرزو داشت وسیله نقلیه منحصر به فرد خود را بسازد. زمان گذشت و پسر مهندس شد و زمان تحقق این رویا فرا رسید. که چگونه FF Super Quad متولد شد.
نمای جلوی Engler FF SuperQuad

وقتی به یک ابرخودرو فکر می کنیم، همه یک وسیله نقلیه خارق العاده با کابینی مجلل و عملکرد عالی را تصور می کنند. اگر مشتری قبلاً تعدادی از اینها را در گاراژ خود داشته باشد، حالا چیزی استثنایی، برجسته و واقعاً منحصر به فرد می خواهد. همین است FF Super Quad می تواند ارائه دهد – یک وسیله نقلیه فوق العاده از یک سبک جدید.

دقیقا چیه FF Super Quad?

همه در مورد سوپراسپرت ها شنیده اند، اما ویکتور انگلر می خواست چیز بیشتری به صنعت خودرو بدهد. او می خواست چیزی قابل توجه و منحصر به فرد خلق کند. به همین دلیل او تصمیم گرفت تا وسیله نقلیه ای بسازد که تمام ویژگی های یک هایپرکار را با موقعیت رانندگی فوق العاده شبیه به موتور ترکیب کند. با توجه به طراحی منحصر به فرد، ژانر جدیدی از وسایل نقلیه متولد شد – FF Super Quad.

نه تنها ظاهر خودرو از این دنیا خارج است. دستگاه فوق العاده از مواد فوق العاده قوی و با کیفیت مانند منیزیم، کربن و الیاف کربن ساخته شده است. دسته، پدال ها، شیفتر دست و پا و همه کنترل های قابل مشاهده از تیتانیوم ساخته شده اند. از همین ماده برای کل سیستم اگزوز استفاده می شود. یکی دیگر از جزئیات قابل توجه چرخ های مختلف، چرخش جلو گسترده تر و متفاوت تر از چرخ های عقب، و خدمه تیتانیوم با انگلرلوگوی هر واحد از انگلر FF سوپر تیم بالاترین سطح سفارشی سازی را ارائه می دهد. در طول کل فرآیند تولید، تیم ارتباط نزدیک با مشتریان را حفظ می کند تا تمام نیازهای آنها را برآورده کند. از رنگ بدنه تا کوچکترین جزئیات – همه چیز مطابق با شخصیت و خواسته های راننده ساخته شده است.

نمای جلوی نزدیک Engler FF SuperQuad

با اينكه Engler FF Super Quad همان کار سوپراسپرت ها را انجام می دهد، همچنین برای استفاده به عنوان وسیله نقلیه شهری برای رفت و آمد روزانه طراحی شده است. برای کشف و لذت بردن Engler FF Super Quadتوانایی های راننده باید آن را در یک مسیر مسابقه امتحان کند.

موتور از نوع تنفس طبیعی است 5.2 لیتر V10 توربو دوقلو فوق‌شارژ، موتوری که کاملاً با هر ابرخودرویی سازگار است. نسبت قدرت به وزن 1:1 چشمگیر است. انگلر موفق می شود رویای هر سازنده هایپرخودرو را برآورده کند – وسیله نقلیه فوق سبک (850 کیلوگرم) و بسیار قدرتمند (850 اسب بخار) با حداکثر سرعت شگفت انگیز 350 کیلومتر در ساعت. این پارامترها اجازه می دهند FF Super Quadراننده احساس می کند که یک خلبان F1 است.

ترکیب طراحی ایتالیایی و فن آوری های آلمانی، ویکتور انگلر نه فقط یک ماشین معمولی، بلکه یک ماشین منحصر به فرد را ایجاد می کند که در هیچ دسته خودرویی قرار نمی گیرد. او رویای خود را برای زندگی آورد.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه