شاسی بلندهای بزرگ هنوز هم جایگاهی در دنیای کراس اوورهای کارآمدتر دارند. در حالی که بزرگتر و کمی خامتر و ناهموارتر از کراس اوورها است، فورد اکسپدیشن 2020 اخیراً ترفندهای جدیدی را یاد گرفته است.
اکسپدیشن از موتور V-8 معمولی که در این SUV های عظیم پیدا می کنید، فاصله گرفته است. اکنون یک توربوی دوقلو V6 قدرتی بیش از اندازه کافی برای حمل خانواده و حتی یدک کشی یک تریلر با اندازه خوب را فراهم می کند. مصرف سوخت نیز کمی ساده تر است اما به خوبی کراس اوورهای کوچکتر نیست.
اندازه بزرگ آن کمی زمان می برد تا به آن عادت کنید. سواری بهبود یافته است و در کل کمتر شبیه کامیون به نظر می رسد، به جز در سطوح خشن تر جاده.
اکسپدیشن فضایی را که انتظارش را دارید به صورت بزرگ ارائه می دهد. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، نسخه طولانی تر با اتاق اضافه در پشت ردیف سوم وجود دارد.
نسخه استاندارد خودرو برای یک خانواده پنج نفره در یک سفر جاده ای عالی کار می کرد. صندلی ها راحت هستند و سطح تریم محدود دارای صندلی های چرمی گرم شونده و تهویه شونده است و فرمان گرم شونده همیشه در صبح زود سرد مورد استقبال قرار می گیرد. صندلی های ردیف دوم نیز گرم می شوند و فضای زیادی برای سر و پا دارند. ردیف سوم به لطف طراحی سیستم تعلیق عقب بسیار قابل استفاده و بیشتر از رقبا است.
سقف اختیاری پانورامیک ویستا، نور زیادی را وارد می کند و فضای داخلی را به خوبی روشن می کند.
63,015 دلار است.
MPG: 17 MPG City; بزرگراه 24 MPG. من 19.7 در 605 مایل رانندگی مختلط موفق شدم.
گزینه ها: گروه تجهیزات 2555 دلاری 301A; رنگ درجه یک 395 دلار؛ بسته 3955 دلاری نسخه تگزاس؛ تسمه بادکن ردیف دوم 225 دلاری
ایمنی: سیستم سنجش معکوس; سیستم دوربین 360 درجه؛ کمک پارک فعال پیشرفته با پارک موازی، کمک پارک بیرون; Ford Co-Pilot360; کروز کنترل تطبیقی با توقف و حرکت؛ سیستم هشدار پس از تصادف SOS؛ سیستم اطلاعات نقاط کور با هشدار ترافیک متقابل با نظارت بر یدک کش تریلر. کمک پیش از برخورد با ترمز اضطراری خودکار
چیزهایی که باید بدانید: فورد اکسپدیشن بزرگ و جادار است اما دیگر لبههای آن خشن نیست. سطح تریم محدود و بالاتر با تختههای قابل نصب قدرتی عرضه میشود.
مزایا و معایب:
نظر شما