قبلاً فقط یک مسابقه دو اسب در میان هیبریدی های کوچک کم مصرف – تویوتا و هوندا – بود. اما هیوندای چند سال پیش به این رقابت پیوست و هیوندای Ioniq نامی برای خود دست و پا کرد.
یک Hybrid، Plug-In Hybrid و حتی یک EV Ioniq کامل برای انتخاب وجود دارد. همچنین کاملاً به اندازه رقبا افراطی به نظر نمی رسد. هنوز هم همان شکل اولیه یک دریچه هیبریدی پنج در را دارد، اما به اندازه نسخه های تویوتا یا هوندا سبک آینده نگر نیست.
من یک هفته را با خودرو Ioniq Limited گذراندم و لوکستر از سایر دریچههای هیبریدی کوچک دیگری است که رانندگی کردهام. با گرمکن صندلیهای چرمی، سیستم صوتی ممتاز و NAV با صفحهنمایش لمسی بزرگ 10 اینچی، شگفتانگیز است.
Ioniq خودروی کوچکی است اما فضای بهتری را نسبت به آنچه انتظار داشتم فراهم می کند. من به خوبی در صندلی عقب جا می شوم، اما مطمئن نیستم که آنهایی که قدشان از 6 فوت هم بیشتر است، راحت باشند. طراحی دریچه امکان ذخیره سازی محموله بالاتر از حد متوسط را در مقایسه با یک سدان فراهم می کند.
Ioniq، با این حال، برنده هیچ مسابقه شتاب نیست. من از حالت اسپورت استفاده کردم و ماشین به خوبی بیدار می شود، اما این حالت اسپرت حدود 4 مایل بر گالن به مصرف سوخت آسیب می رساند. هندلینگ کمی بهتر از سایر مدلهای هیبریدی کوچک است، اما مانند همه هیبریدیها، لاستیکها برای مصرف سوخت و نه رانندگی اسپرت در نظر گرفته شدهاند. صدای جاده در سرعت های بالاتر، به خصوص در بزرگراه، کمی بیشتر است.
قیمت
31200 دلار است
MPG: 55 mpg شهر و 54 mpg بزرگراه; من 53.6 مایل بر گالن را در 309 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
ایمنی: کمک جلوگیری از برخورد رو به جلو با تشخیص عابر پیاده. کمک رانندگی بزرگراه؛ کمک اجتناب از برخورد در نقطه کور؛ کمک حفظ خطوط؛ کمک جریان خط؛ کمک نور بالا؛ کروز کنترل هوشمند با stop & go; سنسورهای پارک جلو و عقب هشدار توجه راننده؛ کمک جلوگیری از برخورد متقابل عقب؛ دوربین عقب با دستورالعمل های پارک پویا.
چیزهایی که باید بدانید: Ioniq برای سال 2020 ظاهری کمی به روز پیدا می کند. Ioniq Limited فهرستی طولانی از ویژگی ها و تزئینات مجلل تری در داخل خود دارد. یک Ioniq Blue ساده تر 58 مایل در هر کیلوگرم با کمتر از 24000 دلار دریافت می کند.
مزایا:
معایب:
نظر شما