امروز: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

کدام خودروهای شاسی بلند، مینی ون و سدان بیشترین فضای بار را دارند؟

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/18 بدون نظر   5450 بازدید

اندازه فونت    
کدام خودروهای شاسی بلند، مینی ون و سدان بیشترین فضای بار را دارند؟

آذین بلاگ در بررسی خودروها و جاهای دیگر اشاره های گذرا کرده اند مبنی بر اینکه ما تلاش خود را برای اندازه گیری فضای بار خودرو آغاز کرده ایم. اکنون ما به اندازه کافی از آنها را به طور روشمند ضبط کرده ایم تا به اشتراک گذاری نتایج به صورت انبوه شروع شود. ما با پر کردن همه کلاس‌های خودرو فاصله زیادی داریم، اما به اندازه کافی داریم که چند مورد را برجسته کنیم که تا زمانی که چیز دیگری آنها را از بین نبرد، بهترین‌ها می‌نامیم.

بیشترین فضای بار

چگونه فضای بار را اندازه گیری می کند

تاکید می کنیم که ما این برنامه را انجام دادیم زیرا مشخصات محموله معمولی را پیدا کردیم در بهترین حالت ناسازگار و در بدترین حالت مشکوک. برای روشن بودن، این اعداد، حتی زمانی که در منابع شخص ثالث ظاهر می شوند، تقریبا بدون استثنا توسط سازنده عرضه می شوند. صنعت خودرو به شدت به خودگزارش‌دهی و خودگواهی متکی است، از تضمین‌های ایمنی و کارایی گرفته تا مشخصاتی از این دست – بر اساس دستورالعمل‌های دولت فدرال و سازمان‌های استانداردسازی مانند SAE International. تفاسیر متفاوت به تنهایی برای ایجاد خطا در نتایج کافی است، حتی اگر اطمینان داشته باشید که افرادی که برای یک خودروساز کار می‌کنند می‌توانند بی‌دردسر عینی باشند.

خودروهای شاسی بلند

به هر حال، از مشخصات موجود در جاهای دیگر سایت ما یا سایت های سازنده یا فروشنده استفاده کنید. اما ممکن است بخواهید نتایج مستقل ویراستاران آذین بلاگ را نیز بررسی کنید، که از یکنواختی نه تنها از برندی به برند دیگر، بلکه بین صندوق عقب و محفظه‌های باز در هاچ‌بک‌ها و خودروهای شاسی‌بلند اطمینان حاصل می‌کنند – یک نقص گیج‌کننده در استاندارد SAE که از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کند. برای تنه‌ها و دریچه‌ها، نتایجی به دست می‌آید که قابل مقایسه نیستند.

نکات سریع برای استفاده از مشخصات زیر

آذین بلاگ و مشخصات سازنده را با هم مقایسه نکنید. ما معتقدیم که اندازه‌گیری‌های حجم آذین بلاگ به طور مداوم در بین خودروهای سدان، کوپه، شاسی بلند و هر چیز دیگری با درب بالابر مقایسه می‌شود، و فکر می‌کنیم که نشان‌دهنده نحوه استفاده افراد عادی از وسایل نقلیه‌شان است. اما مقایسه آنها با مشخصات ارائه شده توسط سازنده معنادار نیست.

تنه ها بلند، دریچه ها پایین. استاندارد سازنده حجم صندوق عقب را تا حد زیادی دست کم می گیرد، بنابراین اعداد آذین بلاگ به طور مداوم بالاتر است. برعکس، اعداد ما برای هر چیزی که دارای درب بالابر است، در مقایسه با آنچه خودروسازان اعلام می‌کنند، پایین به نظر می‌رسد، زیرا ما تا بالای پشتی صندلی عقب اندازه می‌گیریم (این امر دید عقب را حفظ می‌کند و به جلوگیری از تبدیل شدن محموله به پرتابه در هنگام تصادف کمک می‌کند). یک آیتم بزرگ که در بالای این صفحه قرار دارد، مطمئناً فضای بیشتری را اشغال می کند. بسیاری از صندوق عقب با یک صندلی عقب تاشو به انتهای مشابهی دست می یابند.

هیچ “حداکثر” حجم بار وجود ندارد. ما “حداکثر” حجم بار را ارائه نمی کنیم، که اغلب به عنوان فضایی در پشت ردیف اول ذکر می شود که شامل حجم زمانی می شود که ردیف دوم یا صندلی عقب هر هاچ بک، SUV یا ون صاف تا شود. این صرفاً به این دلیل است که ما روشی را توسعه نداده‌ایم که معتقدیم به اندازه کافی قابل اعتماد و سازگار است که بتواند اشکال پیچیده درگیر را توضیح دهد (اما ما از آن دست نکشیده‌ایم). در ضمن، اگر به حداکثر ارقام ارائه شده توسط سازنده تکیه می کنید، به یاد داشته باشید که آنها را فقط می توان با سایر مشخصات سازنده مقایسه کرد، نه با اعداد زیر.

میزان صدا ممکن است بر اساس سطح تریم متفاوت باشد. ما سال مدل و سطح تریم تست شده را در زیر فهرست می کنیم. ما معتقدیم تمام نتایج سال 2020 که در اینجا نشان داده شده است برای سال مدل 2021 دقیق هستند. سطوح مختلف تریم به دلیل تجهیزاتی مانند لاستیک‌های یدکی، تجهیزات صوتی و کف‌های قابل تنظیم می‌تواند منجر به اختلاف حجم شود.

مناطق دیگر شکسته شده است. تعداد انگشت شماری از مدل ها دارای فضای ذخیره سازی اضافی عمده ای هستند. به عنوان مثال، وسایل نقلیه بدون موتور در زیر کاپوت، گاهی اوقات یک صندوق عقب (یا “فرانک”) در آن قسمت ایجاد می کنند. و برخی از مدل‌ها، مانند مینی‌ون‌های کرایسلر، محفظه‌های زیر کف را در قسمت سرنشینان تجهیز می‌کنند. ما آن فضاها را نیز اندازه‌گیری می‌کنیم، اما به جای ترکیب آن‌ها در هر حجمی از ناحیه بار سنتی ذکر شده، نتایج را با مشخصات حجمی و پاورقی جداگانه اضافه کرده‌ایم.

SUV های کوچک

ساخت مدل سال مدل، سطح تریم تست شده* فضای پشت صندلی عقب (فوت مکعب)
هیوندای توسان هیبریدی 2022 محدود 21.7
هیوندای توسان 2022 محدود 21.5
تویوتا راو4 هیبریدی 2022 محدود 20.7
اینفینیتی QX55 2022 حسی 20.6
فولکس واگن تیگوان SEL R-Line 2022 20.3
هوندا CR-V هیبریدی 2021 تور 19.6
نیسان روگ پلاتین 2021 19.3
مرسدس بنز GLC کوپه 2020 AMG GLC43 18.9
فولکس واگن ID.4 2021 نسخه اول 18.9
تویوتا راو4 پرایم 2021 SE 18.7
لکسوس NX 2022 350 18.3
سوبارو فارستر ورزش 2021 18.2
جیپ رانگلر نامحدود 2022 روبیکون 392 18.2
مزدا CX-5 امضای 2021 17.9
Jeep Wrangler Unlimited 4X پلاگین هیبریدی 2021 4x 17.7
شارژ ولوو XC40 P8 شارژ شده 2021 17.7
نیسان روگ 2021 SV 17.1
ولوو XC60 هیبریدی پلاگین 2021 شارژ T8 ثبت نام 16.8
جنسیس GV70 پرستیژ ورزشی 2022 16.2
کیا سلتوس 2021 SX 16.3
فورد موستانگ Mach-E 2021 پریمیوم 15.9+2.0†
لکسوس NX 2021 300h لوکس 15.9
تویوتا ونزا 2021 XLE 15.2
فولکس واگن تائوس 2022 SE 15.2
بیوک اینویژن 2021 اسانس 14.1
لینکلن کورسیر 2021 رزرو 14.1
فورد برونکو اسپرت Badlands 2021 13.9
مزدا CX-30 پرمیوم 2020 13.7
مرسدس بنز کلاس GLA 2021 GLA250 13.5
شورولت تریل بلیزر 2021 RS 13.5
سوبارو کراس‌ترک 2021 محدود 13.0
هیوندای کونا 2022 محدود 10.9
لکسوس UX هیبریدی 250h 2020 9.1

†حجم اندازه گیری شده در صندوق عقب

مینی ون ها

ساخت مدل سال مدل فضای پشت ردیف دوم فضای پشت ردیف سوم 
کارناوال کیا 2022 SX 45.5 23.0
تویوتا سینا XSE 2021 44.6 21.7
کرایسلر پاسیفیکا 2021 محدود 41.6+3.2†† 17.6+3.2††
هوندا اودیسه نخبگان 2021 41.6 21.1
تویوتا سینا XSE 2021 32.6 21.7

 

اگرچه برخی از خودروهای آزمایش شده مدل های قبلی بودند، ما معتقدیم که تمام نتایج نشان داده شده در سال 2020 برای سال مدل 2021 دقیق است. سطوح مختلف تریم به دلیل تجهیزاتی مانند لاستیک‌های یدکی، تجهیزات صوتی و کف‌های قابل تنظیم می‌تواند منجر به اختلاف حجم شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه