امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

اشکودا اکتاویا vRS iV هیبریدی و هیوندای i20

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/03 بدون نظر   4640 بازدید

اندازه فونت    
اشکودا اکتاویا vRS iV هیبریدی و هیوندای i20

 

تمام هاچ بک هیبریدی پلاگین Skoda Octavia vRS iV جدید

بدون پنهان‌کاری در طرح‌هایی که خودروساز چک در چند ساعت گذشته منتشر کرده است، طراحی این وسیله نقلیه از ماهیت اسپرت اشکودا اکتاویا vRS iV صحبت می‌کند. جلوپنجره بیرون زده و اسپویلر جلویی برجسته، آلیاژهای عظیم، چراغ های جلو و عقب با شکل جسورانه، دیفیوزر و دریچه های هوا، اسپویلر عقب با طراحی ظریف و ردیف دوم جذاب چراغ های عقب (مستقیم روی اگزوز قرار گرفته و از یک انتهای سپر به سمت دیگر می روند. دیگری) ورزش و پویایی VRS iV پلاگین هیبریدی را افزایش می دهد.

نمای عقب هاچ بک هیبریدی پلاگین اشکودا اکتاویا vRS iV آینده

به طور سنتی، اشکودا تمام خودروهای خط vRS خود را با چندین جزئیات مشکی – عمدتاً به شکل نشان‌ها – مشخص می‌کند. کاملاً انتظار می رود، پلاگین جدید Octavia vRS iV فاقد هیچ یک از آنها نیست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده اولیه سازنده، مدل جدید اضافه شده به خط مدل Octavia صاحبان احتمالی خود را با انتشار بی سابقه CO2 کم و چابکی و عملکرد جاده شگفت انگیز شگفت زده خواهد کرد. دومی نتیجه مستقیم فناوری پیشرانه هیبریدی نوآورانه پیاده‌سازی شده است که خودرو را قادر می‌سازد توان خروجی سیستم 180 کیلووات (245 اسب بخار) را تولید کند.

Skoda Octavia vRS iV پلاگین هیبریدی

VRS هیبریدی جدید که از نظر ابعاد بسیار بزرگتر است، هم به صورت استیت و هم به صورت هاچ بک در دسترس خواهد بود.

غرفه هیوندای در نمایشگاه خودروی آینده در ژنو نیز بازدیدکنندگان این رویداد را شگفت زده خواهد کرد. i20 با نام تجاری جدید اولین حضور رسمی خود را در طول افتتاحیه رویداد خودروی سوئیس در مقابل جهان انجام خواهد داد.

درست مانند اشکودا، این خودروساز کره جنوبی نیز طرحی تیزر از خودروی آینده خود منتشر کرده است. با قضاوت بر اساس تصاویر، i20 جدید ظاهری مردانه و پویا دارد.

هیوندای i20 کاملا جدید عقب

جلوپنجره آبشاری تازه خودرو به صورت افقی در سراسر سپر جلوی عریض کشیده شده است. این تصمیم خاص طراحی باعث می‌شود i20 عریض‌تر به نظر برسد و نسبت به سطح زمین در موقعیت پایین‌تری قرار گیرد.

چراغ های منحصر به فرد و لبه های تیز جلو و عقب نیز به ظاهر تهاجمی و اسپرت i20 می افزایند. شخصیت غالب خودرو با خطوط برجسته اسپویلر جلو و عقب، آلیاژهای عظیم و شکل کلی عقب مورد تاکید قرار گرفته است.

پویایی، قلب فلسفه طراحی بیرونی i20، به نقطه کانونی داخل خودروی آینده نیز تبدیل شده است. همراه با آن، بسیاری از فن‌آوری‌های هوشمند نوآورانه جای خود را در داخل کابین پیدا کرده‌اند و راحتی و اتصال باورنکردنی را برای راننده و مسافران فراهم می‌کنند.

اگرچه اطلاعات فنی مهمی مانند موتور، اسب بخار و شتاب هنوز اعلام نشده است، مقامات هیوندای اعلام کرده اند که i20 جدید دارای دو صفحه نمایش 10.25 اینچی رسانه ای خواهد بود. این به راننده و مسافران اجازه می دهد تا تجربه خود را سفارشی کنند و همچنین توانایی کنترل برخی از عملکردهای خودرو را دارند.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه