امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو Volvo XC90 برای عملکرد بهتر و mpg وصل می‌شود

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/14 بدون نظر   3919 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو Volvo XC90 برای عملکرد بهتر و mpg وصل می‌شود

چند سالی است که من با ولوو XC90 رانندگی می کنم، و تغییراتی برای سال 2020 وجود دارد.نمای بیرونی Volvo XC90 کاملاً زیبا می شود، اما باید واقعاً توجه داشته باشید تا به استایل بازنگری شده در قسمت جلویی توجه کنید. طراحی XC90 همچنان تازه و زیبا به نظر می رسد. برترین مدل XC90 T8 Inscription با چرخ‌های هشت پره و 21 اینچی و عناصر بیرونی خاص که آن را از سایر مدل‌های Volvo XC90 جدا می‌کند، ظاهر را بیش از پیش پیش می‌برد.

ولوو XC90

داخل خودرو به طرز خوشایندی با سایر شاسی بلندهای سایز متوسط ​​لوکس و کراس اوورهای موجود در بازار متفاوت است. ولوو باز و مطبوع است و به سرعت متوجه می‌شوید که همه جا دکمه و دستگیره‌ای وجود ندارد. این فضای داخلی مینیمالیستی به این معنی است که برای انجام بیشتر عملکردهای ولوو باید از صفحه لمسی بزرگ عبور کنید.

Volvo XC90

Volvo XC90

این یک سفر جاده ای راحت است، با چند صندلی عالی، و ویژگی ماساژ دعوت کننده است. اکنون می توانید صندلی های کاپیتانی را در ردیف دوم داشته باشید. آنها ظرفیت را به شش نفر کاهش دادند، اما اکنون دسترسی به ردیف سوم آسان تر است. با این صندلی‌های راحت، هیچ دسته‌ای برای راهرو وجود ندارد. حذف عجیبی است

معمولا برای دریافت نسخه هیبریدی باید فداکاری کنید، اما نه با ولوو XC90 T8. به لطف موتور الکتریکی، 87 اسب بخار قدرت اضافی خواهید داشت. این پلاگین XC90 400 اسب بخار نیرو تولید می کند و 18 تا 20 مایل اول شما با برق کامل با شارژ کامل است (من وسیله نقلیه را در کمتر از 2 و نیم ساعت شارژ کردم و به برق 220 ولتی وصل شدم) و می توانید انتظار داشته باشید حدود 27 مایل بر گالن کار کند.

سیستم تعلیق خودرو بهبود یافته، سواری را برای سال 2020 بهتر می کند، بدون هیچ گونه دست اندازهای ناخوشایند روی سطوح ناهموار جاده. حتی برخی از آفرودهای سبک نشان می‌دهد که این سیستم تعلیق بخشنده‌تر است.

 

قیمت Volvo XC90

67500 دلار است.

 

MPG: 55 mpg; و فقط 27 مایل بر گرم گاز. من در 390 مایل رانندگی سنگین در بزرگراه، 32.9 مایل بر گالن را با گاز کنترل کردم.

 

گزینه ها: کتیبه 6300 دلاری; بسته پیشرفته 2450 دلاری؛ پکیج 3100 لوکس; 645 دلار رنگ متالیک; 3200 دلار صدای ممتاز Bowers & Wilkins. تعلیق بادی 4 گوشه 1800 دلاری; چرخ های 21 اینچی 8 پره ای

ایمنی: جلوگیری از برخورد توسط City Safety وسایل نقلیه، دوچرخه سواران، حیوانات بزرگ را شناسایی می کند. حفاظت از راه های رواناب و کاهش رواناب جاده ها؛ کمک به حفظ خطوط و کاهش خطوط روبرو؛ دوربین کمکی پارک عقب و سنسورهای پارک عقب؛ اطلاعات علائم راه؛ سیستم اطلاعات نقاط کور با کمک فرمان و هشدار ترافیک متقاطع با ترمز خودکار. سیستم کمک راننده با کروز کنترل تطبیقی ​​و کمک خلبان

 

  • پلاگین برای mpg بهتر و قدرت بیشتر به لطف موتور الکتریکی با 87 اسب بخار اضافی
  • فضای داخلی شیک و لوکس با صندلی های فوق العاده راحت که برای سفر آسان ساخته شده اند
  • هندلینگ بهبود یافته اعتماد به نفس را در همه شرایط جاده القا می کند

 

چیزهایی که باید بدانید: ولوو XC90 T8 مدل 2020 یک هیبریدی سه پلاگین لوکس است که از نظر فناوری و ایمنی بسیار مهم است. علاقه‌مندان به صدا می‌خواهند برای سیستم صوتی باورنکردنی Bowers & Wilkins هول کنند، اما شما شماره‌گیر AM را گم می‌کنید.

 

  • یک گیربکس عجیب و غریب که برای درگیر شدن درایو یا معکوس دو بار کشش یا فشار نیاز دارد
  • صفحه نمایش لمسی مرکزی بسیاری از ویژگی ها را کنترل می کند و تسلط بر آن کمی زمان می برد
  • علامت زدن جعبه گزینه می تواند منجر به یک برچسب قیمت بزرگ شود
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه