امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو هیوندای سوناتا هیبرید

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/12 بدون نظر   3297 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو هیوندای سوناتا هیبرید

سدان سایز متوسط ​​در حال ضربه زدن است، زیرا کراس اوورها اکنون تجارت بزرگتری هستند. با این حال، این را به هیوندای که آخرین نسخه سوناتا سایز متوسط ​​خود به نام هیوندای سوناتا هیبرید را سال گذشته عرضه کرد، نگویید.

هیوندای سوناتا هیبرید

این نسخه سبک محافظه کارانه تر خود را برای بدنه شیک جدید و خوش تیپی که بیشتر از گذشته شبیه یک خودروی لوکس گران قیمت است، کنار گذاشته است. من نسخه هیبریدی را رانندگی کردم، و به غیر از برخی چرخ‌های فضایی و برگردان‌های هیبریدی، ظاهری زیبا مانند نسخه معمولی سوناتا جدید دارد.

هیوندای سوناتا هیبرید

سوناتا هیبرید با قدرت ترکیبی 192 اسب بخار، اکثر رانندگان را راضی نگه می دارد. گیربکس اتوماتیک معمولی آن حرکتی برای CVT معمولی اقتصادی است، که من از دیدن آن متشکرم. سوناتا هیبرید یک رزمناو راحت با رفتارهای دلپذیر در جاده است. سیستم تعلیق به خوبی دست اندازها را جذب می کند و در حالی که در جاده های عقب هیجان انگیز نیست، احساس می کند سوناتا جدید بیش از گذشته به جاده متصل می شود.

 

Sonata Hybrid Limited I راندم مقداری MPG را با فضای داخلی مجلل تر عوض می کند. لیمیتد با صندلی‌های گرم‌کن و تهویه‌دار با روکش چرمی و حتی فرمان چرمی گرم‌کن عرضه می‌شود. صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.25 اینچی یک افزودنی خوب با گرافیک واضح و باکیفیت است – یک پله بالاتر از سوناتا قبلی. گیج های معمولی نیز به نفع یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با گیج های مجازی و برخی از ویژگی های فوق العاده ای هستند که نمی توانید در سایر خودروهای هم رده خود داشته باشید.

هیوندای سوناتا هیبرید

قیمت هیوندای سوناتا هیبرید

35300 دلار است.

MPG: 45 mpg شهر و 51 mpg بزرگراه; من 48.6 مایل بر گالن را در 279 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
ایمنی: کمک جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده. کمک رانندگی بزرگراه؛ کمک اجتناب از برخورد در نقطه کور؛ کمک حفظ خطوط؛ کمک جریان خط؛ کمک نور بالا؛ کروز کنترل هوشمند با stop & go; هشدار فاصله پارک جلو و عقب؛ هشدار توجه راننده؛ کمک جلوگیری از برخورد متقابل عقب؛ مانیتور دید فراگیر، مانیتور دید نقطه کور، هشدار خروج ایمن، هشدار سرنشینان عقب
چیزهایی که باید بدانید: هیوندای سوناتا هیبریدی بازطراحی شده از نظر اندازه رشد کرده و نسبت به قبل مصرف سوخت کمتری دارد. فناوری هایی مانند سقف خورشیدی و مانیتور نقطه کور که در داشبورد مشاهده می کنید واقعاً برجسته است.

منفی:

  • سدان کم مصرف
  • همراه با تجهیزات ایمنی و فناوری در سطح تریم محدود
  • ظاهری شیک و جدید که زیبا و آیرودینامیک است

 

  • سطح بالای تریم لیمیتد کمی گران است
  • صدای کمی بیشتر در کابین در سرعت های بالاتر
  • شیفتر دکمه ای برای یادگیری زمان می برد

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه