امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو هیبریدی BMW 530e

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/01 بدون نظر   3920 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو هیبریدی BMW 530e

وقتی به سدان‌های سایز متوسط ​​لوکس فکر می‌کنید، معمولاً سری 5 BMW به ذهنتان خطور می‌کند. انواع بی ام و سری 5 زیادی وجود دارد. M5 600 اسب بخاری وحشی وجود دارد که قبلاً به آن نگاه کردیم. این بار، این خودروی معقول BMW 530e پلاگین هیبریدی است که امکان 22 مایل کار الکتریکی را فراهم می کند.

بی ام و 530e

وقتی نسخه 530e را انتخاب کنید، خودرو برای امسال قدرت اضافه کرده است. شما فقط 530i گازی 30 اسب بخاری دارید. این پلاگین با استفاده از حالت اسپورت، زمانی که موتور گازی و موتور الکتریکی وارد بازی می شوند، سریع احساس می شود. از سوی دیگر، این یک رزمناو آرام است که رفت و آمد روزانه را با تمام توان الکتریکی از بین می برد. 530e یک رزمناو بزرگراهی راحت با میانگین سرعت حدود 45 مایل بر گالن بود که در سفر به ویرجینیای غربی و برگشت با گاز و نیروی برق کار می کرد. کنترل باتری را اجرا کنید تا امکان شارژ مجدد در بزرگراه وجود داشته باشد و امکان عملکرد الکتریکی در جاده های کندتر فراهم شود.

BMW 530

سری 2021 5 امسال تغییر ظاهری پیدا کرد. این کوره‌های کلیوی بزرگ‌تر هستند، اما خوشبختانه بالای سپر می‌مانند و از سبک مدل‌های کوچک‌تر BMW سری 3 و 4 پیروی نمی‌کنند. سری 5 ظاهری کلاسیک دارد، اگر نگوییم محافظه کارانه تر از برخی دیگر در بازار لوکس. رینگ‌های اسپرت 19 اینچی M و پکیج اسپرت اختیاری M ظاهری اسپرت‌تر از آنچه که فکر می‌کنید یک هیبریدی به شما می‌دهد، اضافه می‌کند.

 

در داخل، 530e قبل از اینکه گزینه‌ها را اضافه کنید، به خوبی مجهز شده است. یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 12.3 اینچی و کنترل iDrive راحت تر از آنچه به یاد دارم استفاده می شود. Live Cockpit Pro کلاستر گیج معمولی را با ابزار دقیق مجازی جایگزین می کند. پیشنهاد می‌کنم مقداری پول اضافی برای بسته صندلی لوکس خرج کنید که صندلی‌های چند کانتور عالی را اضافه می‌کند که سفرهای طولانی را آسان‌تر می‌کند.

BMW 530e

قیمت BMW 530e

57200 دلار

 

MPG: 64 MPG; 26 MPG، من 39.8 مایل بر گالن را در 673 مایل رانندگی مختلط با 159 مایل برقی مدیریت کردم.

 

ایمنی: کروز کنترل فعال با عملکرد ترمز. کنترل پایداری پویا؛ دستیار حرفه ای رانندگی فعال با تشخیص نقطه کور فعال؛ کنترل فاصله پارک فعال و دستیار پارکینگ به علاوه؛ صفحه نمایش سر بالا؛ روشنایی فول ال‌ای‌دی تطبیقی ​​و نور بالا خودکار؛ نمای فراگیر با نمای سه بعدی؛ دستیار ترافیک طولانی ضبط درایو; سیستم حفاظت از سر جلو و عقب

 

گزینه ها: 550 دلار فیتونیک آبی متالیک; چرم ناپا سفید عاج 2500 دلاری; بسته کمک رانندگی 1700 دلاری؛ بسته سایه لاین ۵۵۰ دلاری; بسته صندلی لوکس 1000 دلاری؛ بسته ورزشی 2500 میلیون دلاری؛ بسته کمکی پارکینگ 800 دلاری؛ بسته برتر 1850 دلاری؛ ترمزهای اسپرت 650 میلیون دلاری با کالیپر آبی؛ فرمان گرم کن 190 دلاری.

 

چیزهایی که باید بدانید: BMW 530e 2021 به شما کمک می کند تا به سمت آینده الکتریکی قدم بردارید. Active Driving Pro به تغییر مسیر در هنگام استفاده از کروز کنترل کمک می کند.

 

  • افزایش قدرت برای 530e این را به یک پلاگین هیبریدی سریع تبدیل کرده است
  • فضای داخلی راحت با صفحه نمایش لمسی بزرگ و ابزار مجازی
  • یک ظاهر طراحی کلاسیک با طراحی جلویی تازه

 

طرفداران:

 

  • شما کمی از فضای بزرگ صندوق عقب را برای ذخیره باتری صرف می کنید
  • وقتی گزینه ها را اضافه می کنید به سرعت گران می شود
  • برخی ممکن است سبک کلاسیک را در دریایی از سدان های لوکس گم کرده باشند

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه