امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بوگاتی Bugatti La Voiture Noire – افسانه ای احیا شد

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/15 يک نظر   2997 بازدید

اندازه فونت    
بوگاتی Bugatti La Voiture Noire – افسانه ای احیا شد

برند افسانه ای بوگاتی یکی از افسانه های خود را احیا می کند: بوگاتی Bugatti La Voiture Noire . همزیستی بین تاریخ، احساسات و مدرنیسم، لوکس ترین، برازنده ترین و گران ترین خودروی جهان خواهد بود.

مشخصات خودروی سیاه بوگاتی

افسانه ای به نام بوگاتی Bugatti La Voiture Noire

دقیقا 110 سال پیش بوگاتی’s توسط اتوره بوگاتیدر همان سال پسر بزرگش به دنیا آمد – ژان بوگاتی. او یک طراح ماشین با استعداد با حس نسبت و آیرودینامیک بود. ایجاد یک کلاسیک متعدد برای برند افسانه ای،ژان تبدیل شد بوگاتی معروف ترین طراح و مدیر. یکی از شاهکارهای او مدل بود تیپ 57 اس سی آتلانتیک کوپه، ساخته شده در تنها 4 واحد (یکی از آنها شخصا برای ژان):

  • شماره 57374 (1936) – برای ویکتور روثشیلد
  • “ماشین سیاه” (1936) – برای ژان بوگاتی.
  • شماره 57473 (1936) – برای Jacques Holzschuh
  • شماره 57591 (1938) – برای ریچارد پوپ

ژان بوگاتی نامی به ماشین خود می دهد – ماشین سیاه در سال 1940، در طول جنگ جهانی دوم، ماشین به سمت مکان امن تری در حرکت بود و هرگز نرسید. ژانماشین او بلافاصله پس از مرگ او به طرز مرموزی ناپدید شد. تقریباً 80 سال بعد، سرنوشت ماشین هنوز ناشناخته است و بر اساس یک افسانه زندگی می کند.

نمای پشتی بوگاتی The Black Car

احیا کردن

110 سال بعد، در سال 2019، بوگاتی تصمیم می گیرد وسیله نقلیه فراموش شده را در ترجمه مدرنیستی جدید بازگرداند. آنها با پیاده سازی یک GT برازنده ایجاد می کنند. انحصار، کارایی بالا و تجمل الهام گرفته از ژان شاهکار گم شده

طرح

خالص و ظرافت در اجرا می شود ماشین سیاه ظاهر برجسته خلقت نفس گیر بوگاتی از طریق مینیمالیسم به ظرافت و از طریق تشدید ظرافت کمک می کند.

Bugatti The Black Car عقب

خارجی

در یک دست باله مرکزی شبیه است اقیانوس اطلس درز پشتی افسانه ای مدل. از سوی دیگر، یک عقب بسیار مدرن سوراخ‌دار، ما را در آینده بسیار جلوتر می‌آورد. بدنه فیبر کربن فوق العاده سبک هنوز هم براق سیاه عمیق کلاسیک خودروی افسانه ای را حفظ کرده است. اجزای دست ساز سطح انحصاری از بوگاتی کیفیت ساخت طراحی شیک و منحصر به فرد چراغ های عقب و جلو نیز به صورت دستی تعبیه شده است بوگاتی’s کارگاه مولشیم. چرخ ها، مانند هر عنصر دیگری، یک و تنها هستند. با توجه به یک برنامه تخصصی برای محاسبه نسبت های دقیق برای آلیاژ چرخ ها، آنها یک قطعه هنری بی نظیر هستند.

نمایه سمت چپ Bugatti The Black Car

پیشرانه – قلب بوگاتی Bugatti La Voiture Noire

موتور 16 سیلندر نمادین با حجم 8.0 لیتر در قلب این خودرو قرار دارد ماشین سیاه با تولید 1480 اسب بخار قدرت و 1600 نیوتن متر گشتاور.

نام تجاری معروف افسانه ای را احیا می کند ماشین سیاه، شاهکار مدرنیستی جدید را به قوی ترین، لوکس ترین و انحصاری ترین خودروی هایپر اسپرت تبدیل می کند که تنها در یک نسخه تولید می شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه