امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هوندا اینسایت 2021 هیبریدی عرضه می شود

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/21 بدون نظر   3512 بازدید

اندازه فونت    
هوندا اینسایت 2021 هیبریدی عرضه می شود

نکته برجسته در تجهیزات هوندا اینسایت 2021 دستیاران جدید در بسته هیبریدی خواهد بود – اطلاعات Blindspot با مانیتور متقابل. این اضافی به عنوان ویژگی های استاندارد در تریم های EX و Touring گنجانده می شود، برای بقیه، عملکرد به عنوان یک گزینه ارائه می شود. یک شگفتی دیگر برای مشتریان – سیستم حسگر هوندا اکنون در تجهیزات استاندارد برای همه تریم ها گنجانده خواهد شد. هوندا اینسایت جدید 2021 با مصرف سوخت شگفت‌انگیز نیز عرضه می‌شود. امتیاز شهر 4.3 لیتر در 100 کیلومتر محاسبه شده است.

هوندا اینسایت 2021 - نمایه سمت چپ، خاکستری گرافیت

انتظار می رود اولین تحویل این مدل در چند روز آینده آغاز شود. این سدان زیبا یک رنگ دیگر به پالت بیرونی خود اضافه می کند – Radiant Red Metallic. نمای بیرونی خودرو از چراغ های LED چند عنصری در تجهیزات استاندارد برای تریم های LX، EX و Touring استفاده می کند. فضای داخلی خودرو بهترین فضای کلاس را ارائه می دهد. اصلاحات کابین مجلل، سواری راحت را برای همه سرنشینان تضمین می کند. سیستم حسگر هوندا تجربه رانندگی ایمن را در تمام سطوح تریم مدل فراهم می کند. جدید برای Insight EX 2021، مانیتور ترافیک متقابل عقب و اطلاعات نقاط کور است، در حالی که Apple CarPlay، Android Auto و 80 اینچ صفحه نمایش صوتی بخشی از تجهیزات موجود در تریم هستند. Touring Level تودوزی چرمی صندلی، صندلی راننده قابل تنظیم در 8 جهت، سیستم ناوبری متصل به هوندا Stellite، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای و امکانات اضافی را ارائه می دهد که حس فوق العاده ای را در جاده ایجاد می کند.

این سدان جمع و جور همچنین تجربه رانندگی بهتر و مصرف سوخت بهتری را ارائه می دهد. طبق محاسبات EPA، مصرف سوخت شهری باید تا 4.3 لیتر در 100 کیلومتر باشد. برای بازار آمریکای شمالی، خودروی جدید منحصراً در کارخانه خودروسازی هوندا گرینزبورگ، ایندیانا، با استفاده از قطعات داخلی و جهانی تولید می‌شود. پیشرانه هیبریدی از یک سیستم 1.5 لیتری چرخه اتکینسون، سیستم دو موتوره و واحد قدرت هوشمند (IPU) حاوی بسته باتری ترکیب می‌کند. واحد قدرت نوآورانه در اوهایو، ایالات متحده تولید می شود.

هوندا اینسایت 2021 - قرمز، نیمه پروفیل جلو، پارک شده

با پیاده‌سازی فناوری هوندا Sensing به عنوان یک قطعه از تجهیزات استاندارد در 2021 Insight، سازنده ایمنی بیشتری را برای راننده و سرنشینان در نظر گرفته است. این شرکت انتظار دارد رتبه برتر ایمنی را از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه برای سال 2020 کسب کند. همچنین، Insight 2021 در حال حاضر دارای امتیاز برتر از شورای آمریکایی برای اقتصاد کارآمد انرژی (ACEEE) است که بسیاری از پلاگین ها را شکست داده است. خودروهای برقی با باتری

مشتریان آمریکایی این شانس را خواهند داشت که تا چند روز دیگر هوندا اینسایت 2021 جدید را آزمایش کنند و خیلی زود از مزایای آن متقاعد شوند.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه