امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو آکورا TLX 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/09 بدون نظر   3250 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو آکورا TLX 2021

وقتی به یک سدان لوکس جمع و جور علاقه دارید، ممکن است آکورا در صدر لیست خرید قرار نگیرد. اما این می تواند با طراحی مجدد آن یعنی آکورا TLX 2021 تغییر کند.

آکورا TLX

TLX با ظاهری عضلانی جدید، حالتی عریض‌تر دارد و استایلی تهاجمی‌تر از قبل دارد. قسمت جلویی را ببینید که نسبتاً خشن به نظر می رسد، با نورپردازی باریک LED با چشمان درشت و طراحی جدید گریل که زیبا است.

آکورا TLX

خودرو TLX جدید با فضای داخلی جدید عالی است. مواد با کیفیت تر از قبل هستند. اکنون این یک خودروی داخلی لوکس مناسب است. گرمکن و تهویه مناسب صندلی‌های جلو مکانی راحت برای گذراندن زمان باکیفیت است. صندلی‌های عقب فضای بیشتری نسبت به قبل دارند، اما هنوز هم کمی فشرده‌تر از برخی از رقبا است. دیگر خبری از صفحه نمایش دوگانه گیج کننده مانند قبل نیست. TLX اکنون دارای یک صفحه نمایش مرکزی است که با یک پد لمسی کنترل می کنید – یا می توانید بسیاری از عملکردها را با صدای خود کنترل کنید. (بالای خط SH-AWD Advance همچنین دارای یک سیستم صوتی عالی است.)

آکورا TLX 2021

آکورا TLX 2021

TLX همیشه یک سواری اسپرت بود، و مدل جدید 2021 هنوز هم مسیرهای منحنی عقب را دوست دارد. کیفیت سواری بهبود یافته آن در بزرگراه ها و جاده های شهری خوشحال کننده خواهد بود. سیستم تعلیق سازگارتر به آن توانایی بیشتری برای مقابله با دست اندازها و جاده های نه چندان زیبا در اطراف می دهد. V-6 شیرین از بین رفته است، اما موتور توربو چهار سیلندر جدید قدرت خوب و MPG کمی بهتر از قبل ارائه می دهد.

 

قیمت آکورا TLX 2021

37500 دلار است.

 

MPG: 21 MPG شهر; بزرگراه 29 MPG. من 24.2 را در 223 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.

 

گزینه ها: 2000 دلار SH-AWD; بسته فناوری 4000 دلاری؛ بسته پیش پرداخت 4800 دلاری

 

ایمنی: سیستم اطلاعات نقاط کور؛ مانیتور ترافیک متقابل عقب؛ سنسورهای پارک جلو و عقب؛ دوربین دید فراگیر; صفحه نمایش 10.5 اینچی هد آپ؛ سیستم ترمز کاهش برخورد؛ کاهش خروج از جاده؛ کروز کنترل تطبیقی ​​با سرعت کم را دنبال کنید. سیستم کمکی حفظ خط؛ تشخیص عابر پیاده؛ تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی؛ کمک ترافیک

 

چیزهایی که باید بدانید: آکورا سدان کامپکت TLX را بازسازی می کند و آن را به یک سدان لوکس واقعی با دینامیک رانندگی خوب تبدیل می کند. با یک سبک جدید شگفت‌زده می‌شود و این کار را با قیمتی کمتر از سایر سدان‌های لوکس اندازه‌اش انجام می‌دهد.

 

طرفداران:

 

  • یک فضای داخلی بهبود یافته که بیشتر با یک سدان لوکس جمع و جور هماهنگ است.
  • حتی مدل‌های پایه نیز با مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی عرضه می‌شوند.
  • قیمت حتی با بارگیری کامل نیز از سایر سدان های لوکس کمتر است.

 

معایب:

 

  • دیگر خبری از موتور V6 در TLX نیست.
  • در حالی که بزرگتر از قبل است، صندلی عقب به اندازه برخی از رقبا جادار نیست.
  • استفاده از انتخابگر دنده دکمه ای در ابتدا عجیب است.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه