امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هیوندای سوناتا جدید به یک خودروی ممتاز با فناوری پیشرفته تبدیل می شود

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/11 بدون نظر   6311 بازدید

اندازه فونت    
هیوندای سوناتا جدید به یک خودروی ممتاز با فناوری پیشرفته تبدیل می شود

شرکت هیوندای موتور از نسل جدید خود رونمایی کرد هیوندای سوناتا 1.6 توربو در نمایشگاه خودرو سئول 2019. نسخه جدید تغییرات قابل توجهی را در پلتفرم و پیشرانه نشان می دهد که خودرو را سفت تر، ایمن تر و عملکرد رانندگی آن را افزایش می دهد.

 

جلو خاکستری هیوندای سوناتا 2020

خارجی

برجسته در جدید سوناتا بیرونی به اصطلاحجواهر پارامتر یک مشبک رادیاتور، که بر نمایه جسورانه خودرو تأکید می کند. هیوندای نمایشگرهای جدید خودرو به طور قابل توجهی آیرودینامیک را بهبود بخشیده است. یک اسپویلر بال شکل عقب و صدا خفه کن دو نوک اگزوز نکاتی را در مورد سوناتا عملکرد ورزشی و سبک. نسل بعدی هیوندای تصویر یک کوپه پریمیوم چهار در را با خط سقف پایین تر و فاصله بین دو محور طولانی بازتاب می دهد.

پلت فرم هیوندای سوناتا 2020

پلتفرم نسل سوم

هسته اصلی هیوندای سوناتا جدید عملکرد عالی و ویژگی های ایمنی پیشرفته پلتفرم نسل سوم کاملاً جدید است. این یک مهر و موم داغ بر روی عناصر فولادی با کشش بالا در شاسی اعمال می کند که نه تنها وزن خودرو را تقریباً 5٪ کاهش می دهد، بلکه آن را سفت تر می کند و ایمنی بالاتر کابین را در صورت برخورد تضمین می کند. جدای از آن، پلت فرم جدید عملکرد رانندگی سوناتا جدید را افزایش می دهد و آیرودینامیک و پایداری بهتری را ارائه می دهد.

فضای داخلی هیوندای سوناتا 2020

داخلی

فضای صندلی عقب با فضای سر کافی و فضای زانو بسیار خوب وانمود می کند که بهترین در کلاس است. کلاس ممتاز خودرو با روکش چرم مصنوعی و پنل درها و داشبورد مشخص شده است. ناپا صندلی هایی با روکش چرمی راحتی در کابین با نورپردازی شیک محیط در امتداد لبه درها و پانل های داشبورد افزایش می یابد. یک صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی یک خوشه ابزار مجازی را ارائه می دهد. شامل یک جدید است نمایشگر نقطه کور، که نه تنها هنگام پیچیدن، بلکه در مناطقی که دوچرخه سواران زیادی در جاده هستند نیز مفید است. در سوناتا’s دستیار پارک هوشمند از راه دور به راننده این امکان را می دهد که ماشین را در بیرون از منزل از طریق گوشی هوشمند پارک کند. خودروی نسل بعدی اولین هیوندای است که الف کلید دیجیتال. صاحب خودرو می‌تواند از طریق یک برنامه گوشی هوشمند (که به هر حال، گزینه‌ای برای دسترسی مشترک با کاربر دیگری برای مدت زمان مشخصی دارد) به ماشین فرمان دهد.

هیوندای سوناتا 2020 تیره

پیشرانه

هیوندای سوناتا 2020 دارای یک موتور بنزینی 1.6 لیتری توربو-4 قوی تر، با قدرت 180 اسب بخار. احتمالاً یک پلاگین هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود. گیربکس در تمامی تریم ها 8 سرعته اتوماتیک است.

هیوندای در تلاش است تا سدان سایز متوسط ​​خود را به خودرویی شیک و با تکنولوژی بالا تبدیل کند. در سوناتا جدید 2020 برای تحقق همه این خواسته ها طراحی شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه