امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو هیوندای سانتافه

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/29 بدون نظر   2656 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو هیوندای سانتافه

پیدا کردن کراس اوور مناسب مانند هیوندای سانتافه می تواند کار سختی باشد. بعضی ها خیلی کوچک هستند. برخی از آنها برای همه خیلی بزرگ هستند. هیوندای چند سال پیش سانتافه را دوباره به کار گرفت تا کلاس کراس اوورهای سایز کوچک و متوسط ​​را از بین ببرد.

سانتافه

سانتافه امسال چهره جدیدی به خود می گیرد که دارای یک کوره بزرگ است که در کنار آن دسته های نورپردازی LED جدید قرار گرفته است که ظاهری منحصر به فرد به خودرو هیوندای می بخشد.

سانتافه

این مدل خوشنویسی سانتافه یک نسخه جدید و مجلل است. این کراس اوور دارای چرخ‌های 19 اینچی ویژه و تزئینات کروم ساتن است که این کراس اوور را بدون استفاده از بالای صفحه آرایش می‌کند. حتی در پشت، چراغ‌های عقب LED وجود دارد که با استایل اضافه شده نظر شما را جلب می‌کند.

زیر کاپوت شاهد به روز رسانی بزرگ با موتور توربوی جدید برای برخی از مدل های سانتافه هستیم. این نیروگاه جدید 277 اسب بخار قدرت دارد و به راحتی کراس اوور را با ذوق حرکت می دهد.

هیوندای سانتافه

HTRAC AWD به صورت استاندارد در تریم بالای خوشنویسی و در مدل های دیگر اختیاری است. سانتافه یک وسیله نقلیه مسافرتی و جاده ای آسان بود، اما به لطف سیستم تعلیق نرم تر، نمی خواهد در جاده های عقب رانده شود.

 

فضای داخلی مجلل این خط سانتافه را به سطح بعدی منتقل می کند. صندلی های چرمی سوراخ دار Nappa به نظر می رسد که از یک وسیله نقلیه لوکس جنسیس آمده باشند. هدلاینر دارای مواد نرم جیر مانند است که بهتر از مواد معمولی که در بیشتر سواری ها پیدا می کنید به نظر می رسد. یک گیربکس دکمه ای جدید فضای کنسول مرکزی را آزاد می کند.

 

این فناوری دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.25 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay و سیستم صوتی ممتاز Harman Kardon است.

 

قیمت هیوندای سانتافه

 

 42100 دلار

 

MPG: 21 شهر و 28 بزرگراه; من 24.1 را در 396 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.

 

ایمنی: کمک جلوگیری از برخورد رو به جلو؛ کمک خروج ایمن؛ کمک اجتناب از برخورد در نقطه کور؛ کمک حفظ خطوط؛ کمک نور بالا؛ مانیتور دید کور; کروز کنترل هوشمند با stop & go; مانیتور نمای فراگیر؛ هشدار توجه راننده؛ هشدار اولتراسونیک سرنشین عقب؛ اخطار فاصله پارک معکوس; کمک پارک هوشمند از راه دور

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه