امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی ظاهر جدید اسپورت نیسان روگ Rogue 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/30 بدون نظر   3836 بازدید

اندازه فونت    
بررسی ظاهر جدید اسپورت نیسان روگ Rogue 2021

این کراس اوور کامپکت مانند همیشه محبوب است و به سمت قلمروی سدان پیش می رود. نیسان روگ یک خرید محبوب بوده است و امسال برای مبارزه بازنگری شده است.

نیسان Rogue 2021

نیسان به Rogue 2021 ظاهری جسورانه با استایل مربعی بیشتری نسبت به قبل بخشیده است. خوشه های روشنایی LED جدید برجسته می شوند و چهره جدید را برجسته می کنند. من مدل Rogue SL را رانندگی کردم و با چرخ‌های بزرگ 19 اینچی عرضه می‌شود که به خوبی با بدنه‌ای عضلانی و بلوک‌تر کار می‌کند. من همچنین طرح رنگ دو رنگ این Rogue را دوست دارم. بیشتر رنگ خاکستری جامد به خوبی با سقف پشتی جفت می شود.

نیسان روگ

آنچه واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد، فضای داخلی بهبود یافته Rogue 2021 است. در حالی که فضا همیشه یک مزیت بود، مصالح داخلی یک قدم عقب تر بود. دریایی از مواد سخت ارزان‌تر که از قبل به نظر می‌رسند، بیشتر دیده نمی‌شوند. در جای خود موادی با ظاهر بهتر و نرم تر قرار دارند. فضای داخلی تازه و جذاب در مدل سطح تریم بالا، به ویژه چرم با دوخت رنگ متضاد و کابین خلبانی با تزئینات چوبی، چشمگیر به نظر می رسد.

سوار شدن به جاده در Rogue 2021 تجربه رانندگی خوبی را با یک سواری راحت فراهم می کند. ProPilot Assist ارتقا یافته 2021 با کمک های راننده ارتقا یافته و برخی ویژگی های جدید بسیار خوب ارائه می شود. Rogue یک سواری راحت و قابل اعتماد برای رفت و آمد روزانه است. من متوجه صدای باد در سرعت های بالاتر شدم.

نیسان روگ

نیسان روگ 2021

موتور 181 اسب بخاری Rogue 2021 یک نیروگاه نیست و اگرچه MPG خوبی ارائه می دهد، برخی از رانندگان آرزوی بیشتری دارند. آن را با صندلی‌های پر و سعی در بالا رفتن از تپه‌های نزدیک Skyline Drive پیدا کردم.

 

قیمت نیسان روگ

33400 دلار

MPG: 25 MPG City; بزرگراه 32 MPG. من 29.2 را در 377 مایل رانندگی مختلط کردم.
گزینه ها: بسته ممتاز SL 1320 دلاری؛ رنگ 350 دلاری دو رنگ. آینه عقب بدون قاب 310 دلاری با ریموت جهانی. 350 دلار روشنایی خارجی زمین؛ نورپردازی داخلی 350 دلاری؛ بشقاب های کیک نورانی 400 دلاری
ایمنی: سیستم سونار عقب؛ ProPilot Assist & Navi لینک؛ کمک فرمان؛ کروز کنترل هوشمند؛ ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده؛ هشدار برخورد هوشمند از جلو؛ ترمز اتوماتیک عقب؛ هشدار نقطه کور؛ هشدار ترافیک متقابل عقب؛ هشدار خروج از خط؛ مداخله خط هوشمند؛ کمک نور بالا؛ تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی؛ هشدار درب عقب
چیزهایی که باید بدانید: نیسان Rogue بهتری نسبت به قبل با سبک و ویژگی های بیشتر با قیمت رقابتی بازسازی کرد.

 

معایب:

 

  • استایل جسورانه جدید به Rogue در میدان شلوغ کراس اوور کمک می کند
  • فضای داخلی بسیار بهبود یافته با مواد بهتر و سبک بیشتر
  • حتی زمانی که مجهز به AWD باشد، مصرف سوخت خوبی دارد

 

  • وقتی با مردم پر می شود احساس کندی می کند
  • صدای باد در سرعت بزرگراه وجود دارد
  • برخی ممکن است فضای پا را در صندلی عقب کمبود پیدا کنند

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه