امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

سانگ یانگ کوراندو جدید در بازار خودروی کره جنوبی معرفی شد

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/25 بدون نظر   4835 بازدید

اندازه فونت    
سانگ یانگ کوراندو جدید در بازار خودروی کره جنوبی معرفی شد

سانگ یانگ اکنون در شصت و پنجمین سال فعالیت خود به سر می‌برد و آن را به قدیمی‌ترین نامی که دائماً کار می‌کند در کره جنوبی تبدیل می‌کند و کوراندو تازه‌سازی شده آن یک شاسی بلند جمع‌وجور با جذابیت شگفت‌انگیز است.

سانگ یانگ کوراندو

خودرو سانگ یانگ کوراندو

کوراندو اولین بار در سال 1983 به عنوان یک کلون جیپ CJ-5 عرضه شد، اما در اواسط دهه 90 به یک SUV خانواده پسند با دماغه ای طنزآمیز تبدیل شد. آخرین نسل بسیار معمولی و دلپذیرتر است. در چراغ‌های جلو و چین‌های کاپوت بوی فولکس واگن به گوش می‌رسد و نوار سیاه‌شده بالای پشتی‌ترین ستون جلوه‌ای شناور به سقف می‌دهد که نیسان مورانو را به یاد می‌آورد. فقط دستگیره‌های درها – که در بالا درهای عقب و پایین در جلو نصب شده‌اند – به تاریخچه طراحی نامناسب سانگ یانگ اشاره می‌کنند.

سانگ یانگ کوراندو

تصاویر کابین سانگ یانگ کوراندو

یکی از بزرگترین خودروسازان کره جنوبی، سانگ یانگ، اولین بار a کراس اوور سانگ یانگ کوراندو نسل جدید. بر اساس تصاویر منتشر شده رسمی، کوراندو ویژگی های داخلی را با رکستون، یکی دیگر کاملاً موفق مدل سانگ یانگ.

نمای بیرونی عناصری را نشان می دهد که از آن به عاریت گرفته شده است e-SIV (یک وسیله نقلیه مفهومی، که اولین حضور عمومی خود را در هشتاد و هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو).
نیروی کوراندو از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ 161 اسب بخاری یا یک موتور 1.6 لیتری توربو دیزل با قدرت 161 اسب بخار تامین می شود که با گیربکس اتوماتیک یا دستی و دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک موجود است.

سانگ یانگ کوراندو

خودرو سانگ یانگ کوراندو

در داخل کوراندو یک صفحه نمایش لمسی استریو 9.0 اینچی با اتصال Android Auto و Apple CarPlay و همچنین خوشه ابزار دیجیتال 10.3 اینچی دارد. کوراندو را می‌توان با مجموعه‌ای از برنامه‌های کمک راننده، از جمله ترمز جلوگیری از برخورد خودکار، کروز کنترل تطبیقی، و دستیار حفظ بین خطوط، که به هم متصل می‌شوند تا از طریق سیستمی که سانگ یانگ صدا می‌کند قابلیت رانندگی نیمه‌خودران را ارائه می‌کند، داشته باشیم. ما این را نمی سازیم) کنترل عمیق.

چیزی، نسل بعدی کوراندو می توان به آن افتخار کرد، یک مکانیزم الکتریکی که باز می شود و صندوق عقب را نگه می دارد، یک داشبورد دیجیتالی چشمگیر 9 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی درجه یک. اگرچه ناشناخته های زیادی در مورد مشخصات فنی آینده وجود دارد سانگ یانگ کوراندومنابع غیر رسمی اعلام کردند که مشتریان کره جنوبی این شانس را خواهند داشت که بین واحدهای مختلف دیزل یکی را انتخاب کنند.

این کراس اوور اولین حضور اروپایی خود را در طول سال خواهد داشت نمایشگاه موتور آینده در سوئیس.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه