امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

چه چیزی برای تویوتا در سال 2022 وجود دارد؟

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/20 بدون نظر   3395 بازدید

اندازه فونت    
چه چیزی برای تویوتا در سال 2022 وجود دارد؟

تغییرات عمده تویوتا برای سال 2022 شامل یک شاسی بلند کوچک کاملا جدید کرولا کراس و طراحی مجدد پیکاپ تاندرا سایز کامل و کوپه اسپرت GR86 آن است. در جاهای دیگر، خط تولید به همراه چندین نسخه ویژه جدید، از جمله نسخه سیاه شده Nightshade تویوتا، تغییرات تدریجی بیشتری دریافت می کند.

در اینجا نگاهی داریم به آنچه می دانیم با تویوتا برای سال 2022 جدید است.

ماشین ها

آوالون

خط تولید آوالون برای سال 2022 کاهش یافته است. در مدل‌های XLE و Limited، سیستم چهارچرخ محرک را از دست می‌دهد و همچنین اسپورت‌ترین سطوح بنزینی خود – TRD تهاجمی و XSE Nightshade را از دست می‌دهد. اما نسخه جدید برای سال 2022 یک Nightshade Edition برای Avalon Hybrid خواهد بود که جایگزین سطح تریم هیبریدی XSE سابق می شود و یک بسته ظاهری از چرخ های مشکی، درپوش آینه ها، اسپویلر عقب، نشان، دستگیره درها و یک آنتن سقف باله ای به آن اضافه می کند.

تویوتا کمری

تویوتا کمری XSE 2022

تویوتا کمری

خودرو سدان سایز متوسط ​​تویوتا پس از به روز شدن در سال 2021 با تغییرات ظاهری، صفحه نمایش های چند رسانه ای جدید و جدیدترین ویژگی های ایمنی فعال تویوتا، تغییر چندانی نکرده است. کمری هیبرید 2022 دارای تریم جدید SE Nightshade Edition با بسته ظاهری از تریم و چرخ‌های مشکی، مشابه مدل‌های بنزینی SE Nightshade Edition خواهد بود. همچنین ترکیبی از رنگ دو رنگ بیرونی منحصر به فرد از رنگ بدنه Calvary Blue و سقف مشکی برای سطح تریم عملکرد TRD است. رنگ جدید Ice Edge برای مدل های LE، SE و XSE. و کنترل آب و هوای دو منطقه ای استاندارد برای همه به جز TRD.

تویوتا کرولا

نسل کنونی کرولا برای سال 2020 جدید بود و پس از افزودن نسخه اسپورت Apex برای سال 2021، برای سال 2022 تغییرات کمی دریافت کرد. کرولا بنزینی 2022 رنگ‌های جدید Ruby Flare Pearl و Windchill Pearl را اضافه می‌کند. در همین حال، کرولا هیبریدی کم مصرف (با ترکیبی 52 مایل بر گالن تخمین زده شده توسط EPA) یک بسته داخلی ممتاز جدید دریافت می کند که روکش چرمی SofTex، گرمکن صندلی های جلو، فرمان روکش چرمی و صندلی راننده برقی با پشتیبانی از کمر را اضافه می کند. هیبریدی تاکنون تنها در تریم سطح دوم LE ارائه شده است. آپشن جدید هیبریدی به زیبایی تریم XLE بنزینی ایجاد نمی کند، اما برخی از امکانات رفاهی مطلوب را به موجودات اضافه می کند.

GR86

کوپه اسپرت 86 به طور کامل بازطراحی شده و به GR86 تغییر نام داده است (GR اشاره ای به بخش موتوراسپورت Gazoo Racing تویوتا است). نسل جدید خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب مقرون‌به‌صرفه – برادر و برادر سوبارو BRZ کوپه با طراحی مشترک – به اسب بخار (23 اسب بخار) و گشتاور بیشتر (تا 28 پوند فوت) اضافه کرده است. 2022 همچنین دارای استایل تهاجمی و آیرودینامیک تر و همچنین صندلی های 2+2 به روز شده است. و دارای مجموعه جدیدی از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته است – البته فقط در مدل‌هایی با گیربکس اتوماتیک، نه در مدل‌های دارای گیربکس دستی شش سرعته. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

GR فوق

داغ‌ترین خودروی اسپورت تویوتا، کوپه دو سرنشینه GR سوپرا، که دارای نسخه‌های چهار سیلندر و شش سیلندر توربوشارژر است، برای سال 2020 کاملاً جدید بود و عمدتاً یک محصول جدید است. اما یک مدل جدید با نسخه محدود برای سال 2022 ارائه خواهد کرد – GR Supra A91-CF Edition با تنها 600 خودرو. مدل جدید بر اساس سوپرای 382 اسب بخاری و شش سیلندر، کیت بدنه آیرودینامیک فیبر کربنی، رینگ‌های 19 اینچی مشکی مات، ترمزهای جلوی برمبو با کالیپرهای قرمز، و آلکانترای انحصاری و داخلی با تزئینات چرمی را اضافه می‌کند. سایر تغییرات جزئی هستند، از جمله صندلی های گرم شونده برای شش سیلندر پایه و یک فضای داخلی قرمز موجود برای تریم بالاتر. همچنین قابلیت Apple CarPlay بی سیم در دسترس است.

میرای

سدان الکتریکی ابتکاری پیل سوختی هیدروژنی تویوتا، که برای سال 2021 بازطراحی شده و عمدتاً در کالیفرنیا در دسترس است، بدون تغییر ادامه دارد.

پریوس

تویوتا پریوس 2022 Nightshade Edition

هاچ بک هیبریدی خوش اخلاق تویوتا با نسخه جدید Nightshade برای سال 2022 کمی جذاب است. نسخه ویژه که با دیفرانسیل جلو یا AWD و با رنگ بدنه مشکی، سفید یا نقره‌ای موجود است، از ویژگی‌های سطح تریم پریوس XLE از جمله روکش‌های چرمی SofTex، صندلی‌ها و فرمان گرم کن، و سایر امکانات رفاهی برخوردار است. فراتر از تریم جدید، هیبریدی کارآمد (49 تا 56 مایل در کیلوگرم ترکیبی).) و برادر پریوس پرایم پلاگین هیبریدی آن (25 مایل برد الکتریکی) تنها تغییرات جزئی دارند که شامل یک یادآوری استاندارد جدید صندلی عقب برای کمک به جلوگیری از فراموش کردن مسافران، حیوانات خانگی یا سایر ملزومات در عقب هنگام خروج از ماشین است. همچنین چراغ های مه شکن یکپارچه و چراغ های برجسته LED برای مدل های برتر XLE و Limited جدید هستند.

شاسی بلند ها تویوتا

4 دونده

SUV 4Runner 2022 دارای سطح تریم جدید TRD Sport است که ویژگی های طراحی داخلی و بیرونی TRD خشن را با سیستم تعلیق خیابانی تر ترکیب می کند. قیمت اسپورت درست بالاتر از سطح تریم پایه SR5 است و شامل چرخ‌های 20 اینچی صیقلی، کاپوت به سبک TRD، اسپویلر جلو، ریل‌های سقف مشکی و صندلی‌های با روکش چرمی است. سایر تغییرات 4Runner برای سال 2022 جزئی هستند و شامل چراغ های جلوی استاندارد LED هستند. در دسترس بودن جدید در اکثر سطوح تریم مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل عقب. و یک گزینه جدید Multi-Terrain Monitor برای مدل برتر TRD Pro که نماهای دوربین جلو، عقب و جانبی را در صفحه نمایش 8 اینچی ارائه می دهد. دو سطح تریم برای سال 2022 کاهش یافته است: مدل Venture با سبد سقفی سایز بزرگ یاکیما و Nightshade با بسته ظاهری مشکی.

C-HR

تویوتا می گوید جزئیات سال 2022 برای شاسی بلند ساب کامپکت در ژانویه منتشر خواهد شد. تغییر کمی انتظار می رود.

کرولا کراس

تویوتا کرولا کراس 2022

سدان کرولا نام و پلتفرم خود را با یک شاسی بلند جدید 2022 به نام کرولا کراس مشترک است. SUV کوچک بین C-HR ساب کامپکت و RAV4 جمع و جور در خط تولید SUV قرار می گیرد و برخلاف C-HR، AWD را ارائه می دهد. کرولا کراس دارای طراحی محافظه کارانه است، فضای داخلی که برخی از جزئیات را با خودروهای کرولا به اشتراک می گذارد و فضای بار جادار برای این کلاس. ویژگی های فنی شامل صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای 7 یا 8 اینچی و شارژ بی سیم تلفن در دسترس است. این یک بسته استاندارد از ویژگی‌های ایمنی فعال برای همه تریم‌ها، یک مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل عقب است که در همه به‌جز تریم L پایه استاندارد است و XLE بالا دارای سیستم ترمز ترافیکی عقب است. بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

هایلندر

شاسی بلند سایز متوسط ​​سه ردیفه Highlander با تغییرات اندکی به جز نسخه جدید برنزی که چرخ‌های برنزی رنگ و لهجه‌های داخلی را اضافه می‌کند، قابل انجام است. نسخه جدید مبتنی بر تریم Hybrid XLE سطح متوسط ​​است، برخی ویژگی‌های استاندارد اضافی را اضافه می‌کند و در رنگ‌های Midnight Black Metallic، Wind Chill Pearl سفید یا خاکستری سیمانی منحصر به فرد ارائه می‌شود. سایر تغییرات سال 2022 شامل صندلی سرنشین برقی در هشت جهت برای XLE و سطوح تریم بالاتر است که تنظیم ارتفاع را اضافه می کند.

لندکروز

نسخه جهانی 2022 بازطراحی شده این شاسی بلند بزرگ، آفرود و گران قیمت در ایالات متحده فروخته نخواهد شد.

RAV4

به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروی تویوتا، شاسی‌بلند کامپکت RAV4 دارای سطح تریم جدید و تغییرات جزئی برای نسخه‌های بنزینی، هیبریدی و PHEV RAV4 Prime است. بزرگترین تغییر، توسعه خط هیبریدی با تریم جدید SE Hybrid است که بالای LE پایه و زیر مدل اسپرت XSE جای می گیرد. SE Hybrid برخی از ظاهر اسپرت XSE را دارد اما با قیمت پایین تر. صندلی‌های پارچه‌ای و صفحه‌نمایش لمسی 7 اینچی دارد و بسته‌هایی را برای اضافه کردن تغییراتی مانند گرمکن صندلی‌ها و فرمان، مونروف، سیستم صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر و درب برقی ارائه می‌دهد. از دیگر تغییرات RAV4 می توان به چرخ های جدید، جعبه دستکش قفل کننده و چراغ های داخلی LED اشاره کرد. تریم‌های بالاتر نیز دارای چراغ‌های جلوی به‌روز شده‌اند، و تریم لیمیتد بالا دارای صندلی جدید برقی هشت جهته سرنشین با تنظیم ارتفاع است. سطوح تریم XSE و TRD Off-Road، به علاوه SE Hybrid جدید، رنگ جدیدی از رنگ آبی Calvary را ارائه می دهند.

سکویا

شاسی بلند سایز کامل بدنه روی فریم با صندلی تا هشت نفر برای سال 2022 تغییر چشمگیری نداشته است.

ونزا

شاسی بلند دو ردیفه ونزا برای سال 2021 به عنوان یک هیبریدی کاملاً جدید و اختصاصی با AWD استاندارد پس از توقف تولید در سال 2015 بازگشت. تا سال 2022 بدون تغییر ادامه خواهد داشت.

کامیون های وانت

تاکوما

تاکوما تغییرات کمی دارد. تریم آفرود بالای پیکاپ سایز متوسط ​​TRD Pro دارای رینگ‌های 16 اینچی جدید، افزایش 1.5 اینچی در جلو و نیم اینچ در عقب، کارتن خواب و گرافیک کاپوت جدید، و انحصاری Electric Lime است. رنگ رنگ همچنین ارتقاهایی برای نسخه ارزش محور Trail Edition بر اساس SR5 Double Cab با V-6 و چهار چرخ متحرک وجود دارد. این سیستم تعلیق بالاتر، صفحه لغزنده جدید، دیفرانسیل عقب قفل جدید، جلوپنجره سبک رترو و نشان مشکی دارد.

توندرا

وانت فول سایز تویوتا برای سال 2022 به طور کامل بازطراحی شده است که اولین طراحی مجدد در 15 سال گذشته است. توندرا 2022 دو پیشرانه جدید دریافت می کند – یک V-6 با توربوشارژ دوقلو و یک سیستم هیبریدی – و از فنرهای برگ به سیستم تعلیق چند پیوندی عقب با فنرهای بادی موجود تغییر می کند. سیستم تعلیق تطبیقی ​​نیز برای اولین بار در دسترس است. ارتقاهای فنی شامل ویژگی‌های ایمنی فعال استانداردتر برای تمام تریم‌ها و یک سیستم چندرسانه‌ای صفحه لمسی ۱۴ اینچی در دسترس است. توندرا 2022 ظرفیت یدک کشی تا 12000 پوند و حداکثر بار 1940 پوند را ارائه می دهد. علاوه بر دو پیشرانه جدید، توندرا دارای دو کابین، سه طول تخت، RWD یا 4WD، شش سیستم تعلیق و شش سطح تریم است. شما می توانید جزئیات بیشتری را در بررسی ما در اینجا دریافت کنید.

وانت

سینا

مینی ون Sienna برای سال 2021 به عنوان یک حمل و نقل خانوادگی فقط هیبریدی دوباره طراحی شد. فقط به‌روزرسانی‌های جزئی برای سال 2022 دارد و سطح تریم جدید Woodland Special Edition را اضافه می‌کند. نسخه جدید آنچه تویوتا آن را اصلاحات سبک «الهام‌گرفته از ماجراجویی» می‌نامد و همچنین AWD استاندارد، فاصله کمی بیشتر از سطح زمین و برخی ویژگی‌ها برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند ریل‌های سقف استاندارد با میله‌های متقاطع و پریز برق 1500 وات دارد. این فقط در پیکربندی هفت صندلی با صندلی های کشویی ردیف دوم کاپیتان موجود است. از دیگر تغییرات می توان به چرخ های 18 اینچی جدید برای کلاس XLE اشاره کرد. گزینه صندلی کاپیتان ردیف دوم “عثمانی” برای مدل های محدود و پلاتینیوم با AWD. و رنگ جدید ویندچیل مروارید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه