تنها در عرض چند سال، فولکس واگن از نگاه کردن به رقابت به رقابت واقعی در بازار کراس اوورهای سایز متوسط تبدیل شده است. فولکس واگن اطلس کراس اسپرت جدید با سبک جعبهای و فضای داخلی بزرگ با سه ردیف قابل استفاده عرضه میشود. این بازیکن جدی است. برای سال 2020، اطلس کراس اسپورت جدید و شیک وارد بازار خودرو می شود.
در حالی که به همان اندازه بزرگ است، خط سقف شیبدار و دریچه عقب زاویه دار آن را کوچکتر از آنچه هست به نظر میرساند. تریم SEL R-Line که من سوار آن شدم، با چرخهای پر زرق و برق 21 اینچی، جلوپنجرهای شیک، سپرها و قطعات تزئینی کوچکی که به اطلس کراس اسپورت بزرگ کمک میکند، مانند یک خودروی بزرگ به نظر میرسد.
در حالی که ردیف سوم صندلیها را به خاطر خط سقف اسپرت از دست میدهید، فضا همچنان کافی است. سواران صندلی های جلو و عقب آن را جادار می یابند. فضای بار بزرگ است، بنابراین سفرهای طولانی با تمام وسایل شما نباید مشکلی ایجاد کند. خوشبختانه، فولکس واگن فناوری خود را در داخل با یک کابین دیجیتالی با صفحه نمایش با وضوح بالا ارتقا داده است، که جایگزین گیج های استاندارد آنالوگ شده و به صفحه نمایش NAV اجازه می دهد جلوی شما باشد.
اگر معمولاً همه صندلی ها را پر می کنید یا می خواهید 5000 پوند وزن داشته باشید، رانندگی با اطلس کراس اسپورت با موتور V6 موجود راهی است. من سواری را مناسب میدانستم، حتی با چرخهای بزرگتر با لاستیکهای پایینتر. فضای داخلی خاموش است و سانروف پانوراما عظیم نوری را به داخل میدهد که ممکن است پنجرههای جانبی کوچکتر نتوانند.
45000 دلار است.
MPG: 16 مایل بر گالن شهر و 22 مایل بر گرم بزرگراه؛ من 20 مایل بر گالن را در 197 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
ایمنی: کمک علائم جاده ای پویا؛ توقف و حرکت کروز کنترل تطبیقی کنترل فاصله پارک جلو و عقب. هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار با مانیتور عابر پیاده. کمک به حفظ خطوط و کمک ترافیک ترافیک. مانیتور فعال نقطه کور و هشدار ترافیک عقب. کنترل نور بالا؛ سیستم ترمز خودکار پس از برخورد
گزینه ها: تشک هیولا ۲۳۵ دلاری، مجموعه ۴ تایی با آستر صندوق عقب سنگین.
چیزهایی که باید بدانید: Atlas Cross Sport یک نسخه اسپرت جدید از اطلس سه ردیفه است. جدیدترین کراس اوور فولکسواگن با سبکی بیشتر و مملو از فناوری، در کلاس متوسط حرکت میکند.
مزایا و معایب:
نظر شما