در دنیای کراس اوورهای دیوانه امروزی، خودروسازانی که در بازار سدان ها باقی ماندهاند، مجبور شدهاند برای مرتبط ماندن خود نوآوری کنند.
نیسان ممکن است برخی از بزرگترین تغییرات را با بازسازی آلتیما محبوب در سال گذشته انجام داده باشد.
ظاهر شیک تر و فضای داخلی بهبود یافته، با فضای خوب، به نیسان کمک می کند تا در اینجا مورد توجه قرار گیرد.
هنگامی که سطح تریم پلاتینیوم گران قیمت را انتخاب می کنید، که در آن چرخ های بزرگ 19 اینچی و یک اسپویلر در درب عرشه عقب را انتخاب می کنید، ظاهر زیباتر می شود.
هنگامی که به داخل میروید، با صندلیهای چرمی فوقالعاده راحت روبرو میشوید که برای رفتوآمد روزانه یا سفرهای جادهای طولانیتر عالی هستند.
NAV و صفحه نمایش لمسی 8 اینچی گرافیک بهتری دارند و استفاده از آن راحت تر از مدل های قبلی است.
یکی دیگر از مزایای بزرگ Altima AWD اختیاری است، بنابراین می توانید در تمام طول سال با اطمینان رانندگی کنید.
نیسان آلتیما که من رانندگی کردم با یک موتور چهار سیلندر عرضه شد که 182 اسب بخار قدرت دارد و اکثر رانندگان تولید آن را کافی می دانند. خوشبختانه، اگر به پانچ بیشتری از سدان نیاز دارید، یک موتور توربو قدرتمندتر وجود دارد.
سواری نرمتر از آنچه در Altimas گذشته به یاد میآورم است، و در بزرگراه خاموش است. دید با استایل تیز آن کمی آسیب می بیند.
مصرف سوخت خوب یک امتیاز مثبت برای یک سدان بزرگ با AWD است.
هزینه: 33539 دلار; طبق آزمایش 37000 دلار
MPG: 25 mpg شهر; بزرگراه 35 mpg. من 29.2 را در 257 مایل رانندگی مختلط کردم.
ایمنی: سیستم سونار عقب؛ کمک ProPilot؛ کمک فرمان؛ کروز کنترل هوشمند؛ ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده؛ هشدار برخورد هوشمند از جلو؛ ترمز اتوماتیک عقب؛ هشدار نقطه کور؛ هشدار ترافیک متقابل عقب؛ هشدار خروج از خط؛ مداخله خط هوشمند؛ کمک نور بالا؛ سیستم کنترل دینامیکی خودرو
گزینه ها: محافظ اسپلش 205 دلاری؛ رنگ درجه یک 395 دلار؛ تشک کف 300 دلاری، تشک صندوق عقب، توری مخفیگاه و قلاب های دوگانه صندوق عقب. روشنایی زمین 380 دلار; 455 دلار نورپردازی تاکیدی داخلی؛ بشقاب کیک های نورانی 400 دلاری; اسپویلر عقب 420 دلاری; سنسور ضربه 210 دلاری
http://krachelart.com/UserProfile/tabid/43/userId/1124534/Default.aspx
نظر شما