سدان های کامپکت به دلیل هجوم کراس اوورها تا حدی درخشش خود را از دست داده اند، به طوری که برخی از خودروسازان ساخت همه آنها را متوقف کرده اند. نیسان یکی از آنها نیست.
بازسازی نیسان سنترا 2020 واقعاً بزرگترین بازسازی سدان کامپکت این شرکت است. اول از همه، این خودرو مجلل تر به نظر می رسد و کمتر شبیه یک سدان عمومی است که ممکن است در کرایه ماشین پیدا کنید. بدنه جدید و زیبا کمی پایین تر و پهن تر از سنترا قبلی است.
گریل حرکتی V و روشنایی LED به این سدان جمع و جور جلوه ای در پارکینگ داده است. رنگ دو رنگ اختیاری لمس خوبی است.
داخل با این طراحی مجدد شاهد ارتقای چشم نوازتری است. فضای داخلی چرم با دوخت نارنجی مطمئناً بهتر از قبل به نظر می رسد. سنترا در داخل نیز رشد می کند: سواران صندلی عقب برای یک سدان جمع و جور جای پای خود را پیدا خواهند کرد.
رانندگی نسبت به نیسان سنترا قبلی بهبود یافته است و احساس جاده بهتری نسبت به قبل دارد. من آن را یک رزمناو شایسته یافتم. اکنون با جاده های پر دست انداز بسیار بهتر برخورد می کند. قدرت بیشتری برای بازسازی 2020 در زیر کاپوت است و واقعاً به آن نیاز داشت. اما وقتی روی گاز میزنید، هنوز هم کمی محرک است، زیرا ماشین واقعاً برای MPG بهتر از عملکرد طراحی شده است.
21500 دلار است.
MPG: 29 MPG City; بزرگراه 39 MPG. من توانستم 34.1 را در 287 مایل رانندگی مختلط انجام دهم.
گزینه ها: 595 دلاری دو رنگ آسپن تری کت سفید/سوپر مشکی; بسته روشنایی 500 دلاری; تشک کف 215 دلاری، تشک صندوق عقب; بسته ممتاز 2170 دلاری؛ بشقاب کیک های نورانی 320 دلاری; سنسور ضربه 125 دلاری
ایمنی: توزیع الکترونیکی نیروی ترمز؛ کروز کنترل هوشمند؛ ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده؛ هشدار برخورد هوشمند از جلو؛ ترمز اتوماتیک عقب؛ هشدار نقطه کور؛ هشدار ترافیک متقابل عقب؛ هشدار خروج از خط؛ ترمز هوشمند موتور؛ کمک شروع تپه؛ سیستم کنترل دینامیکی خودرو؛ کنترل هوشمند ردیابی؛ کمک نور بالا
چیزهایی که باید بدانید: نیسان سنترا 2020 ظاهری به روز شده جدید، فضای داخلی بهبود یافته با فضای بیشتر دارد و سدان جمع و جور بهتری را ایجاد می کند.
مزایا و معایب:
نظر شما