مهم ترین تغییرات: چهار چرخ متحرک ST با تمرکز بر عملکرد و نوع جدید دیفرانسیل عقب. ST-Line ظاهر ST را بدون بهبود سیستم انتقال قدرت و سیستم تعلیق اضافه می کند. موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربوشارژ 400 اسب بخاری که اکنون برای تریم های King Ranch و Platinum استاندارد است.
قیمت گذاری: قیمتها از 34540 دلار برای اکسپلورر پایه با RWD شروع میشود که در هشت سطح تریم به 55410 دلار برای یک تریم پلاتینیوم برتر با چهار چرخ متحرک افزایش مییابد. قیمت ها افزایشی بین 230 تا 1020 دلار را نشان می دهند که بیشترین افزایش در تریم های بالاتر است. تریمهای پلاتینیوم و تیمبرلاین با AWD استاندارد عرضه میشوند که برای سایر تریمها گزینهای با قیمت 2000 دلار است. قیمتهای سال 2022 شامل هزینه مقصد 1295 دلاری است که از 1245 دلار در سال 2021 افزایش یافته است.
کدام باید 2021 بخری یا 2022؟ بدون هیچ تغییر عمده ای در اکثر تریم های 2022، مدل 2021 ممکن است خرید بهتری باشد. این به ویژه اگر به دنبال تزئینات King Ranch یا Platinum هستید و میتوانید بدون قدرت اضافی این کار را انجام دهید، صادق است. اگر RWD ST یا ST-Line جدید شما را مجذوب خود می کند، مدل 2022 تنها انتخاب شماست.
شاسی بلند سه ردیفه اکسپلورر ارجمند فورد برای سال 2022 با تغییراتی در خط تولید و موتورهای قدرتمندتر برای تریمهای برتر، بهعلاوه جهشهای متوسط قیمت در سرتاسر صفحه بازمیگردد.
مربوط: فورد اکسپلورر ST-Line 2022: حفاری های اسپورت برای خمیر کمتر
تزئینات Base Explorer شامل سه ردیف صندلی برای حداکثر هفت سرنشین، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay، نقطه اتصال Wi-Fi، سیستم صوتی با شش بلندگو، کنترل تهویه مطبوع سه منطقه ای، بالابر برقی، بدون کلید از راه دور ورودی، نوربالای اتوماتیک، چرخ های 18 اینچی و صندلی های پارچه ای. گزینهها شامل سقف پانوراما، سیستم صوتی ارتقا یافته بزرگتر با 14 بلندگو، شارژ دستگاه بیسیم، صندلیهای چرمی گرم شونده، فرمان گرمشونده و برفپاککنهای حساس به باران هستند.
ویژگی های ایمنی استاندارد شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک متقابل عقب است. سیستم دوربین 360 درجه در تریم های بالاتر اختیاری است.
پیشرانه استاندارد شامل یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 300 اسب بخاری است که با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب جفت می شود. تریمهای ST، King Ranch و Platinum دارای موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری توربوشارژ 400 اسب بخاری و 10 سرعته اتوماتیک هستند. همه مدل ها با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس هستند. یک پیشرانه 3.3 لیتری V-6 هیبریدی با قدرت 318 اسب بخار نیز موجود است.
فضای داخلی اکسپلورر دارای حداکثر هشت صندلی در سه ردیف با انتخاب صندلی نیمکت یا صندلی کاپیتان در ردیف دوم است. در حالی که تریم های بالایی به خوبی مجهز و نسبتاً لوکس هستند، تریم های پایه از نظر کیفیت و ویژگی های متریال برخی از رقبا را پشت سر می گذارند. فضای داخلی نیز به دلیل ارائه فضای کمتر نسبت به سایرین در رده امتیاز از دست می دهد.
قیمت های شروع (شامل مقصد) برای تمام سطوح تریم Explorer 2022 کمتر است، با AWD 2000 دلار اضافی. توجه داشته باشید که تفاوتهای قیمت نشاندهنده افزایش 50 دلاری مقصد نیست و تمام قیمتها برای مدلهای درایو عقب است، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
نظر شما