سدان سایز متوسط در حال ضربه زدن است، زیرا کراس اوورها اکنون تجارت بزرگتری هستند. با این حال، این را به هیوندای که آخرین نسخه سوناتا سایز متوسط خود به نام هیوندای سوناتا هیبرید را سال گذشته عرضه کرد، نگویید.
این نسخه سبک محافظه کارانه تر خود را برای بدنه شیک جدید و خوش تیپی که بیشتر از گذشته شبیه یک خودروی لوکس گران قیمت است، کنار گذاشته است. من نسخه هیبریدی را رانندگی کردم، و به غیر از برخی چرخهای فضایی و برگردانهای هیبریدی، ظاهری زیبا مانند نسخه معمولی سوناتا جدید دارد.
سوناتا هیبرید با قدرت ترکیبی 192 اسب بخار، اکثر رانندگان را راضی نگه می دارد. گیربکس اتوماتیک معمولی آن حرکتی برای CVT معمولی اقتصادی است، که من از دیدن آن متشکرم. سوناتا هیبرید یک رزمناو راحت با رفتارهای دلپذیر در جاده است. سیستم تعلیق به خوبی دست اندازها را جذب می کند و در حالی که در جاده های عقب هیجان انگیز نیست، احساس می کند سوناتا جدید بیش از گذشته به جاده متصل می شود.
Sonata Hybrid Limited I راندم مقداری MPG را با فضای داخلی مجلل تر عوض می کند. لیمیتد با صندلیهای گرمکن و تهویهدار با روکش چرمی و حتی فرمان چرمی گرمکن عرضه میشود. صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.25 اینچی یک افزودنی خوب با گرافیک واضح و باکیفیت است – یک پله بالاتر از سوناتا قبلی. گیج های معمولی نیز به نفع یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با گیج های مجازی و برخی از ویژگی های فوق العاده ای هستند که نمی توانید در سایر خودروهای هم رده خود داشته باشید.
35300 دلار است.
MPG: 45 mpg شهر و 51 mpg بزرگراه; من 48.6 مایل بر گالن را در 279 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
ایمنی: کمک جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده. کمک رانندگی بزرگراه؛ کمک اجتناب از برخورد در نقطه کور؛ کمک حفظ خطوط؛ کمک جریان خط؛ کمک نور بالا؛ کروز کنترل هوشمند با stop & go; هشدار فاصله پارک جلو و عقب؛ هشدار توجه راننده؛ کمک جلوگیری از برخورد متقابل عقب؛ مانیتور دید فراگیر، مانیتور دید نقطه کور، هشدار خروج ایمن، هشدار سرنشینان عقب
چیزهایی که باید بدانید: هیوندای سوناتا هیبریدی بازطراحی شده از نظر اندازه رشد کرده و نسبت به قبل مصرف سوخت کمتری دارد. فناوری هایی مانند سقف خورشیدی و مانیتور نقطه کور که در داشبورد مشاهده می کنید واقعاً برجسته است.
منفی:
نظر شما