امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

آئودی A3 2022 : سریع و زیبا | بررسی تخصصی

متفرقه تاریخ انتشار: 22/01/17 بدون نظر   4960 بازدید

اندازه فونت    
آئودی A3 2022 : سریع و زیبا | بررسی تخصصی

سدان‌های آئودی A3 و S3 که برای سال 2022 دوباره طراحی شده‌اند، هندلینگ متعادل و ویژگی‌های استاندارد بی‌شماری را ارائه می‌کنند، اما گیربکس‌های مردد و کیفیت ناسازگار آنها را ناامید می‌کند.

آئودی A3

با توجه به اینکه مصرف کنندگان این روزها اکثراً خودروهای شاسی بلند را ترجیح می دهند، هر سدان لوکس کوچکی که قیمتی در حدود 35000 دلار دارد، بهتر است برای توجیه وجود خود، خودروی جهنمی باشد. A3 و S3 لحظات خاص خود را دارند، اما ایراداتی که ما در پشت فرمان و جاهای دیگر تجربه کردیم، هر دو خودرو را از امتیاز خود دور نگه می‌دارد.

آئودی A3 2022

A3 با سیستم چرخ‌های جلو یا چهار چرخ متحرک، از قیمت متوسط ​​30000 دلار تا حدود 50000 دلار قیمت دارد. S3 دارای عملکرد قابل توجهی بیشتر و AWD استاندارد است. در هر دو انتهای تریم، 11000 دلار دیگر یا بیشتر به شما باز می گردد. در اطراف دفتر مرکزی در شیکاگو، ما یک A3 با سیستم تعلیق اسپرت اختیاری آئودی و AWD راندیم. ما همچنین A3 و S3 را پشت سر هم در یک رویداد رانندگی در ماه اکتبر در جنوب شرقی میشیگان سوار کردیم. ما را ببینید برداشت اولیه بعد از آن رانندگی، جمع کردن A3 و S3 جدید کنار هم، یا آنها را مقایسه کنید با همتایان نسل قبلی خود در سال 2020 (هر دو خودرو از مدل سال 2021 صرف نظر کردند).

2021 Audi A3

آئودی نیز موارد مرتبط را دوباره طراحی کرده است RS 3، که عملکرد بیشتری را ارائه می دهد، اما تا زمان نوشتن این مقاله هنوز عرضه نشده بود.
آئودی: از یک توقف، توربو چهار سیلندر A3 (201 اسب بخار قدرت و 221 پوند فوت گشتاور) واکنش سریع پدال گاز و صدای قوی و قابل استفاده را در اوایل ارائه می دهد. اما به محض رسیدن به کروز سرعت، دسترسی به آن oomph سخت است.

به نظر می رسد مقصر گیربکس A3 است، یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه که زود و اغلب تعویض می کند. با این حال، زمانی که سعی می‌کنید زمانی که در حال حرکت هستید، شتاب بگیرید، قبل از اجبار به سیگار نیاز دارید. با کرونومتر من، A3 به طور مداوم به دو ثانیه کامل نیاز داشت تا در طول یک مانور استاندارد کیک داون با سرعت 50 مایل در ساعت، دنده را پایین بیاورد و به سمت جلو حرکت کند – علیرغم اینکه موتور زیاد بر می‌چرخد. چیزر به طور مشابه در A3 با تأخیر به نظر می رسید، اگرچه من آن را زمان بندی نکردم. فقط من نبودم. تنظیمات دینامیک این سدان – که اسپورت‌ترین حالت از چندین حالت رانندگی قابل انتخاب است – دنده‌های پایین‌تری را نسبت به حالت پیش‌فرض نگه می‌دارد، که نیاز به پایین آمدن مکرر را کاهش می‌دهد. اما زمانی که پیشرانه در نهایت میکند در یک دنده بالاتر قرار بگیرید، درخواست یک دنده پایین تر می تواند به همان اندازه طول بکشد.

آئودی A3 2022

S3 (306 اسب بخار و 295 پوند فوت گشتاور) تاخیر کیک داون را با تاخیر متوسط ​​بیشتری بهبود می بخشد. انتظار می رود این خودرو سریع باشد، به خصوص با افزایش دور در دقیقه. قدرت پس از 5000 دور در دقیقه یا بیشتر انفجاری می‌شود – به اندازه‌ای است که به ماشین شخصیتی اوج و شاد با کمی تاخیر توربوی جدید بدهد. این نسبتاً با تطبیق پذیری دور پایین A3 در اطراف شهر متفاوت است. حجم کمی بیشتر ممکن است حتی برخی از رویکردهای سنگین را از بین ببرد: مانند A3، موتور چهار سیلندر توربو S3 2.0 لیتر حجم دارد، اگرچه موتور A3 دارای یک بالاتر نسبت تراکم به لطف رمان آئودی چرخه B.

S3 سوخت ممتاز را توصیه می کند، در حالی که A3 به طور منظم – با آن کار می کند مسافت پیموده شده بهتر گاز EPA.

سواری و هندلینگ آئودی A3 2022

هر دو آئودی که ما آزمایش کردیم مجهز به سیستم تعلیق و چرخ های تهاجمی تر بودند: چرخ های 18 اینچی و سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت اختیاری در A3، و 19s و یک سیستم تعلیق اسپرت S با کمک فنرهای تطبیقی ​​در S3. کیفیت سواری در A3 محکم اما قابل زندگی است، با برخی ضربه های شدید در سرعت های بزرگراه، اما کنترل کلی بدنه خوب است. S3 همچنان محکم‌تر حرکت می‌کند، به‌ویژه در سرعت‌های بزرگراه، جایی که یخبندان و سایر دست اندازها می‌توانند حتی در تنظیمات راحت‌محور سیستم تعلیق اختلال ایجاد کنند. در سرعت‌های پایین‌تر، بیشتر شبیه به سیستم تعلیق اسپرت A3 است – در بخش قابل اجرا.

شایان ذکر است که سدان های لوکس کوچک دقیقاً یک گروه سواری راحت نیستند، بنابراین آئودی در اینجا دور از دسترس نیست. تنظیمات استاندارد روی هر دو خودرو (چرخ‌های 17 اینچی در A3، 18s با شوک‌های غیرفعال در S3) این پتانسیل را دارد که همه چیز را نرم‌تر کند، اما ما A3 یا S3 را آزمایش نکردیم.

در هر دو خودرو، AWD آئودی در زمینه دینامیک، نه فقط کشش در هر آب و هوا، امتیاز خود را به دست می آورد. در هنگام شتاب گیری در وسط گوشه، قدرت کافی را به عقب می فرستد تا از کم فرمانی جلوگیری کند و تعادل خنثی و خشنودی ایجاد کند. نگه‌داری جاده در هر دو خودرو خوب بود (لاستیک‌ها پیرلی PZero در تمام فصول A3، تابستان‌های بریجستون پوتنزا با عملکرد بالا در S3 بودند)، با حداقل چرخش بدنه در هنگام چرخش. بازخورد فرمان در سراسر صفحه خوب است، با نسبت سریعتر S3 دوز خوشایند وضوح اضافی را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه