امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

آئودی Q5 اسپرت بک می شود

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/12 يک نظر   4550 بازدید

اندازه فونت    
آئودی Q5 اسپرت بک می شود

آئودی Q5 اسپورت بک کاملاً جدید در نیمه اول سال 2021 وارد بازار می شود.

اما چه چیز جدیدی در مورد آن وجود دارد؟

نمای جلو کاملاً شبیه Q5 استاندارد به نظر می رسد، با این حال، پشت آن دوباره طراحی شده است. چیزی که در ابتدا به چشم می خورد، خط سقف کمی متفاوت است که ظاهر بسیار زیباتری به خودرو می بخشد. ابعاد تقریباً یکسان است، با یک استثنا – 7 میلی متر طولانی تر است. با این حال، محفظه چمدان 40 لیتر کوچکتر از نمونه معمولی خود است و ظرفیت آن 510 لیتر است که با خواباندن صندلی های عقب به 1480 لیتر می رسد.

برای مطابقت با سلیقه همه، در 12 رنگ مختلف رنگ و تعدادی طرح چرخ ارائه می شود.

نکته خوبی که Q5 Sportback دارد، چراغ‌های عقب با فناوری OLED دیجیتال است که در صورت سفارش، سه علامت چراغ عقب مختلف ارائه می‌شود. علاوه بر این، ویژگی ایمنی جالبی را ارائه می‌کند – وقتی وسیله نقلیه دیگری در فاصله دو متری سپر عقب خود قرار می‌گیرد، چراغ‌های عقب به عنوان هشدار چشمک می‌زنند.

سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​فاصله بیشتری از زمین و تجربه رانندگی راحت تر و دلپذیرتری را ارائه می دهد.

Q5 Sportback در ابتدا با دو موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر 204 اسب بخاری عرضه می شود – TDI و TFSI که هر دو به جعبه هفت سرعته مجهز هستند. سایر خودروها از جمله SQ5 Sportback مجهز به V6 TDI توئین توربوی 347 اسب بخاری و جعبه هشت سرعته و انواع پلاگین هیبریدی TFSIe بعداً وارد بازار خواهند شد.

عناصر داخلی خودرو مشابه Q5 استاندارد هستند، با صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی همراه با جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MMI آئودی، کابین مجازی آئودی با صفحه نمایش پانوراما 12.3 اینچی، و همه سیستم های ایمنی و کمک راننده معمولی همراه است و می توان از آن استفاده کرد.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه