امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو اسپورت و لوکس اینفینیتی Q60 Red Sport

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/17 بدون نظر   3015 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو اسپورت و لوکس اینفینیتی Q60 Red Sport

شاید بازار کوپه های لوکس محبوب‌ترین بخش در سال 2020 نباشد، اما اینفینیتی Q60 را به‌روزرسانی کرده است تا بتواند همگام با زمان باشد.

اینفینیتی Q60 Red Sport

اینفینیتی Q60

Q60 Red Sport 400 AWD عملکرد را به ارمغان می آورد. با ذوق فراوان از V-6 توربوی دوقلو، وقتی گاز را له می کنید، نیرو قوی می شود. محدودیت های هندلینگ بیشتر از آن چیزی است که بیشتر مردم به این خودروی لوکس اسپرت فشار می آورند.

جاده های عقب جایی هستند که این Q60 واقعاً بیدار می شود. یک اگزوز اسپرت جدید صدای بسیار بهتری به اینفینیتی می دهد و می توان آن را با قیمتی حدود 700 دلار اضافه کرد.

در حالی که دوز زیادی از ورزش در Q60 Red Sport AWD وجود دارد، توجه زیادی به محیط های لوکس نیز شده است. این خودرو دارای پوشش داخلی چرمی دو رنگ و نکات اسپرتی مانند تریم فیبر کربن واقعی است.

اینفینیتی Q60

خودرو اینفینیتی Q60

سیستم اطلاعات سرگرمی در مدل 2020 بهتر پاسخ می دهد. با گرافیک بهتر، صفحه نمایش دوگانه HD امسال بهتر است. اما عادت کردن به نمایشگرهای دوگانه کمی زمان می برد.

Infinity Q60 2020 ظاهری مجلل دارد – حتی در زمان پارک نیز سریع به نظر می رسد. این خودرو کوچک است و دقیقاً مانند یک کوپه اسپرت که باید روی زمین قرار بگیرد. چرخ‌های 20 اینچی اختیاری و کالیپرهای قرمز رنگ با شخصیت یک کوپه اسپرت مطابقت دارند. پکیج فیبر کربن یک اسپویلر خوش ذوق و دیگر قطعات تزئینی فیبر کربنی با ظاهری خنک را در قسمت بیرونی اضافه می کند.

 

قیمت اینفینیتی Q60

60000 دلار است

 

مسافت پیموده شده: 19 mpg شهر؛ بزرگراه 26 مایل بر گرم من 22.2 را در 224 مایل رانندگی مختلط انجام دادم.

 

گزینه ها: بسته باری 310 دلاری; 420 دلار اینفینیتی تابشی صفحات لگد روشن; 465 دلار نورپردازی تابشی خوش آمدگویی اینفینیتی. 510 دلار نورپردازی داخلی اینفینیتی؛ بسته فیبر کربن 2280 دلاری؛ 1790 دلار رینگ های 20 اینچی 5 پره.

 

ایمنی: ترمز اضطراری رو به جلو با تشخیص عابر پیاده؛ هشدار پیش بینی برخورد از جلو؛ توزیع الکترونیکی نیروی ترمز؛ هشدار نقطه کور؛ مانیتور اطراف نمای با تشخیص شی متحرک. مداخله برخورد پشتیبان؛ کنترل ردیابی فعال؛ سیستم سونار جلو و عقب

 

  • تعادل خوب عملکرد و لوکس
  • سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده سریعتر کار می کند و گرافیک بهتری دارد
  • مجهز به فناوری از سیستم تعلیق دیجیتال تا مجموعه ای کامل از ویژگی های ایمنی

 

چیزهایی که باید بدانید: اینفینیتی کوپه اسپرت خود را با فناوری بهبود یافته به روز می کند. به طور کلی، برترین Red Sport 400 یک کوپه اسپرت است که عملکرد بالایی دارد و به خوبی به عنوان یک کوپه لوکس دو چندان می شود.

 

  • منفی
  • چهار صندلی دارد اما دو نفره بهتر از خودروی خانوادگی است
  • منحنی یادگیری برای سیستم اطلاعات سرگرمی با دو صفحه نمایش
  • گران قیمت در سطوح بالای تریم، مانند Q60 Red Sport 400 AWD

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه