امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو یوکان AT4 یک شاسی بلند با ارزش برای آفرود

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/27 بدون نظر   3901 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو یوکان AT4 یک شاسی بلند با ارزش برای آفرود

GMC Yukon ظاهر متمایز تری دارد و دیگر مانند چند سال پیش یک کلون با نشان متفاوت نیست. یوکان AT4 همچنین یک سطح تریم جدیدتر است که نسخه ای سخت و آفرود تر از این شاسی بلند بزرگ را ارائه می دهد. سطح تریم AT4 چرخ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های همه‌جانبه و فاصله اضافی از سطح زمین را اضافه می‌کند. صفحات لغزنده جلو و حتی قلاب‌های بازیابی قرمز رنگ به شما می‌گویند که این SUV بزرگ می‌تواند برخی از آفرودها را بدون نگرانی زیاد پشت سر بگذارد.

یوکان AT4

یوکان AT4

بزرگترین پیشرفت GMC Yukon و سایر SUV های بزرگ GM در داخل آن یافت می شود. استفاده از مواد و چیدمان داخلی بسیار آسان است. انتخاب سطح تریم AT4 مزایایی مانند صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار با گرمکن و تهویه را برای شما به ارمغان می‌آورد که رانندگی در تابستان و زمستان را کمی آسان‌تر می‌کند. صندلی‌های سطلی گرم‌کن ردیف دوم و مرکز رسانه دوگانه صندلی‌های عقب، شما را در سفرهای طولانی‌تر سرگرم می‌کنند. ردیف سوم برای کودکان قابل استفاده است و اکنون بزرگسالان به لطف فضای اضافی طراحی مجدد مناسب خواهند بود.

کابین یوکان AT4

تصاویر یوکان AT4

فضای اضافی داخل از سوییچ به سیستم تعلیق عقب مستقل می آید که هندلینگ را نیز بهبود می بخشد. این یوکان در پیچ ها به دلیل قسمت عقبی مطمئن تر است و با رقبا همخوانی بیشتری دارد. سطح تریم AT4 با سیستم تعلیق تطبیقی ​​Air Ride عالی عرضه می‌شود که این SUV بزرگ را حتی در جاده‌های ناهموار به یک اپراتور نرم تبدیل می‌کند. 5.3 لیتری V8 چند پونی بیشتر از قبل دارد و مشکلی برای هماهنگی با ترافیک و توانایی یدک‌کشی و حمل بارهای سنگین‌تر در مقایسه با یک کراس اوور ندارد. مصرف سوخت نسبت به نسل گذشته یوکان بهتر است و بخشی از کمک آن از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نرم و روان است.

MPG: شهر 16 مایل بر گالن، بزرگراه 20 مایل بر گرم. من 18.3 مایل بر گالن را در 632 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.

گزینه ها: بسته 9145 دلاری AT4 premium plus; صندلی های سطلی گرم کن ردیف دوم 370 دلاری؛ کنسول کف 350 دلاری، مرکز کشویی برقی با کشو. هزینه 1295 دلاری مقصد

 

ایمنی یوکان AT4

جی ام سی پرو ایمنی پلاس؛ کمک حفظ خط با هشدار خروج از خط. کمک پارک جلو و عقب؛ کروز کنترل تطبیقی؛ نمایشگر هدآپ چند رنگ؛ آینه دوربین عقب؛ ترمز اضطراری خودکار؛ هشدار تغییر خط با هشدار ناحیه کور جانبی. هشدار برخورد از جلو؛ نشانگر فاصله زیر؛ کنترل چراغ جلو IntelliBeam؛ هشدار ترافیک متقابل عقب؛ صندلی هشدار ایمنی؛ هشدار عابر پیاده عقب؛ سیستم تریلر پیشرفته؛ هشدار ناحیه کور سمت تریلر; دید فراگیر HD

 

چیزهایی که باید بدانید: GMC Yukon AT4 نسخه جدید آماده آفرود از سه شاسی بلند بزرگ محبوب است. فضای داخلی خودرو و سواری بهبود یافته به این معنی است که این SUV بزرگ رفتارهای جدیدی دارد که به یافتن خریداران جدید کمک می کند.

یوکان AT4

خودرو یوکان AT4

معایب و مزایای یوکان AT4

 

  • تریم جدید AT4 نسبت به سایر مدل‌های یوکان، قدرت خارج از جاده‌ای بیشتری ارائه می‌دهد
  • رانندگی خوب، با یک کابین راحت و آرام
  • ظاهر زیبا و جسورانه به این SUV بزرگ کمک می کند

 

  • با سطوح تریم بالاتر و موتورهای اختیاری گران می شود
  • مانور دادن اندازه بزرگ در فضاهای تنگ سخت است
  • به خوبی بسیاری از کراس اوورهای سه ردیفه را اداره نمی کند

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه