امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو GMC Sierra 2500 Denali

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/06 بدون نظر   1960 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو GMC Sierra 2500 Denali

وقتی در مورد یک پیکاپ با اندازه کامل سنگین می شنوید، ممکن است صندلی های وینیل و کامیون کار بدون استخوان را تصور کنید. در مورد GMC Sierra 2500 Denali اینطور نیست.

GMC Sierra 2500 Denali

بله، بسیار بزرگ است و آماده انجام کارهای سخت است. اما صندلی های برقی با روکش چرمی آن با ایجاد راحتی برای مسافت طولانی، جنبه نرم آن را نشان می دهد.

اگر کابین خدمه را انتخاب کنید، فضایی برای دراز شدن وجود دارد – با فضای سر و پای کافی برای مسافرانی که در جلو یا در صندلی عقب می‌نشینند. کیفیت داخلی با این طراحی مجدد بهبود یافته است. هنوز به خوبی رقابت نیست، اما نزدیکتر از قبل است.

کابین صدای کمتری نسبت به چند سال پیش وارد می کند. و این فناوری برای سال 2021 یک پله بالاتر است، با اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید خودکار به معنای عدم وجود سیم دیگر.

GMC Sierra 2500 Denali

یک کامیون سنگین باید بتواند کار کند و موتور توربو دیزل اختیاری Duramax خوشحال خواهد شد. با 445 اسب بخار و بیش از 900 پوند فوت گشتاور، در تراکتوری که من 250 مایل کشیده بودم خمیازه می کشید. من پیکاپ های دیزلی دیگری رانده ام، اما سیرا 2500 سریع تر به نظر می رسید.

گیربکس آلیسون دنده مناسب را برای این موقعیت می داند. اگر از یک کامیون سبک در حال حرکت هستید، انتظار داشته باشید که چند دقیقه طول بکشد تا به اندازه اضافه شده وسیله نقلیه بزرگتر عادت کنید. سواری با طراحی مجدد بسیار بهبود یافته است، اما دست اندازها را بیشتر از Sierra 1500 احساس خواهید کرد.

GMC Sierra 2500 Denali حضور خود را با چهره ای جسور نشان می دهد. یک کباب پز بزرگ در جلو و وسط قرار دارد و این کامیون بزرگ مملو از کروم است. ظاهر به روز شده بسیار جذاب است. به نظر مجلل تر است و از نسخه Chevy متمایز است.

GMC دارای بریدگی‌های هوشمندانه‌ای در جلو و پشت تخت است که به بارگیری و برداشتن وسایل از تخت بدون نیاز به بالا رفتن کمک می‌کند. درب عقب GMC Multipro باز، بسته می‌شود و دارای شش پیکربندی منحصربه‌فرد است که بسیار مفید هستند.

GMC Sierra 2500 Denali

GMC Sierra 2500 Denali

قیمت GMC Sierra 2500 Denali

64900 دلار است

MPG: وسایل نقلیه در کلاس رتبه بندی نمی شوند. من 16.2 مایل بر گالن را در 572 مایل رانندگی و حمل و نقل مختلط کنترل کردم.

موتور توربو دیزل MPG را بهبود می بخشد و به کامیون اجازه می دهد تریلرهای سنگین را حمل کند
رانندگی خوب، با یک کابین راحت و آرام
ظاهر زیبا و جسورانه به این کامیون بزرگ کمک می کند

گزینه ها: 9750 دلار Duramax 6.6L توربو دیزل. بسته نهایی 2270 دلاری Denali; بسته آماده سازی یقه غاز 545 دلاری/پنجمین چرخ؛ رنگ مشکی 195 دلاری اونیکس.

با سطوح تریم بالاتر و موتور دیزلی اختیاری گران می شود
فضای داخلی بهبود یافته اما همچنان قطعات تزئینی ارزان‌تری وجود دارد
سواری HD بهبود یافته است، اما به نرمی کامیون های سبک نیست

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه