امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی شاسی بلند جنسیس GV80 3.5T AWD 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/28 بدون نظر   3678 بازدید

اندازه فونت    
بررسی شاسی بلند جنسیس GV80 3.5T AWD 2021

به عنوان یک شرکت جدیدتر در بازار لوکس، برند جنسیس خودروهای لوکسی را به فروش رسانده است که تمام تزئینات را برای زندگی راحت‌تر با برچسب قیمت ارائه می‌دهند. با این حال، این شرکت تاکنون یک مدل شاسی بلند جنسیس را از دست داده است.
جنسیس با اولین SUV خود به یک هومران دست یافته است.

جنسیس GV80

GV80 جدید مطمئناً ظاهر بسیار شیکی دارد. هیچ نگاه محافظه کارانه ای برای برند وجود ندارد. GV80 اکنون چهره متمایز خود را دارد. کباب پز زاویه ای بزرگ آن توسط چهار دسته نور باریک احاطه شده است که باعث می شود برند را به خاطر بسپارید. بدنه دارای انحناها و حتی دو حفره در گلگیرهای جلویی است تا جذابیت بصری بیشتری به آن اضافه کند. مدل برتر GV80 Prestige نیز با چرخ‌های بزرگ 22 اینچی عرضه می‌شود.

شاسی بلند جنسیس GV80
مدل‌های جنسیس قبلی با قیمت مناسب، با فضای داخلی زیبا عرضه می‌شدند. اکنون برای سال 2021، GV80 جدید واقعاً بازی را ارتقا داده است. مواد ارتقا یافته ظاهر جدید و مجلل خودروهای جنسیس را برجسته می کند. تزئینات چوبی واقعی لمس خوبی است.

صندلی‌های چرمی ناپا دارای تهویه و گرمایش هستند و صندلی‌های رویایی هستند که هر گونه راحتی را ارائه می‌کنند. فقط صندلی راننده ماساژ دارد.

شاسی بلند جنسیس

جنسیس

مدل های GV80 با دو یا سه ردیف در دسترس هستند. مدل من با پنج صندلی و فضای زیادی برای افراد و وسایل همراه بود.
صفحه نمایش لمسی بسیار بزرگ 14.5 اینچی با گرافیک چشمگیر وجود دارد، اما منحنی یادگیری برای استفاده صحیح از آن وجود دارد.
GV80 تجربه رانندگی SUV لوکس شگفت‌آوری را ارائه می‌کند. با کابینی آرام و سواری نرم حتی با چرخ های بزرگ، این وسیله نقلیه شما را در جاده ها نوازش می کند. مدل 3.5T مجهز به یک توربو دوقلو V6 با قدرت 375 اسب بخار است، بنابراین قدرت مشکلی ندارد. هیچ مشکلی برای عبور یا شتاب گیری وجود ندارد. وقتی گاز را می زنید، به سادگی انتظار بارهای قدرت و گشتاور را داشته باشید.

سیستم AWD قدرت را به زمین می‌رساند و فاصله مناسب از سطح زمین باید قابلیت خوبی را در تمام شرایط آب و هوایی فراهم کند.

اگر در مکانی تنگ پارک شده‌اید، یک ویژگی جالب از راه دور می‌تواند به شما کمک کند. با فشردن یک دکمه، GV80 می‌تواند بدون حضور شما به عقب برگردد یا به جلو بکشد.

قیمت شاسی بلند جنسیس

59,650 دلار

مصرف سوخت: 18mpg شهر و 23mpg بزرگراه. من 19.1 مایل بر گالن را در 236 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.

ایمنی جنسیس GV80

کمک جلوگیری از برخورد از جلو. کمک خروج ایمن؛ کمک اجتناب از برخورد در نقطه کور؛ کمک به حفظ خط با تغییر مسیر به سمت مقابل. کمک نور بالا؛ مانیتور دید کور; کروز کنترل هوشمند با یادگیری ماشینی؛ مانیتور نمای فراگیر؛ هشدار توجه راننده؛ فاصله پارکینگ waring معکوس; کمک رانندگی بزرگراه 2
آپشن ها

بسته پیشرفته 5200 دلاری. رنگ خاکستری هیمالیا 500 دلار; پکیج پرستیژ 6600 دلاری; محافظ گلی 150 دلاری؛ سینی بار 150 دلاری؛ کیت کمک های اولیه 45 دلاری؛ قفل چرخ 85 دلاری; لوازم جانبی سپر عقب 85 دلاری
چیزهایی که باید بدانید: اولین SUV برای جنسیس ظاهر متمایز و بارهای لوکس را با قیمتی کمتر از رقبا ترکیب می کند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه