امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی لکسوس ES 350 2022

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/12 بدون نظر   5094 بازدید

اندازه فونت    
بررسی لکسوس ES 350 2022

 

حکم: یک صفحه لمسی جدید برای کنترل های چند رسانه ای و خودرو، لکسوس ES 350 2022 را به گزینه ای بسیار بهتر از نسخه های قبلی تبدیل می کند.

در مقابل رقابت: در کلاس سدان‌های لوکس کوچک و اسپرت، ES 350 گزینه‌ای راحت و بی‌صدا باقی می‌ماند که بهترین تجربه را در نسخه‌های غیر F اسپورت خود دارد.

تغییرات تدریجی سدان لکسوس ES را از طراحی مجدد مدل سال 2019 آن، از جمله یک ES 250 چهار سیلندر چهار چرخ متحرک در سال 2021، تازه نگه داشته است. اما ES 2022 بهترین نسخه تاکنون است – و نیازی به این نداشت. کل بازطراحی یا حتی یک تجدید قابل توجه برای رسیدن به آنجا. تنها چیزی که طول کشید یک صفحه نمایش لمسی بود.

مربوط: لکسوس ES 2022 به روز شده یکی از بزرگترین خانم های خود را نشان می دهد

در نهایت، یک صفحه نمایش لمسی

lexus-es-350-2022-34-apple-carplay-center-stack-display-interior-sedanلکسوس ES 350 2022
در طول سال‌ها و در طول نسل‌های سدان لکسوس ES، رانندگان عمدتاً مولتی مدیا و سایر ویژگی‌های خودرو را از طریق یک کنترل‌کننده تاچ‌پد ضعیف یا یک جوی استیک پلاریزه کنترل می‌کردند. من جوی استیک 2014-18 را به تاچ پد جدیدتر ترجیح دادم، اما هیچکدام عالی نبودند.

شاسی بلند لکسوس NX 2022 بازطراحی شده دارای یک سیستم کاملاً لمسی جدید است و در حالی که ES 2022 کنترل پد لمسی خود را حفظ کرده است، بهترین ارتقاء آن یک صفحه نمایش لمسی جدید برای جایگزینی صفحه نمایش غیر لمسی قبلی است. این به ES 250 و ES 350 قابلیت استفاده ای را می دهد که از یک ماشین جدید انتظار داریم، از جمله توانایی استفاده از Apple CarPlay و Android Auto همانطور که در نظر گرفته شده است: با لمس. Apple CarPlay حتی در سراسر صفحه نمایش کشیده می شود، که این روزها با افزایش نمایشگرهای بزرگ در خودروها، امری مسلم نیست. من یک تریم فوق‌العاده لوکس ES 350 را آزمایش کردم و صفحه‌نمایش لمسی 12.3 اینچی آن وضوح و کیفیت بالایی داشت، با همان گرافیک واضحی که قبلاً همراه با عملکرد صفحه‌نمایش لمسی جدید آن بود – که باعث آه تسکین شد. . (یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر 8 اینچی استاندارد است.)

لکسوس با تبدیل صفحه نمایش خود به صفحه نمایش لمسی، دستگاه جدید را 4.3 اینچ نزدیکتر از صفحه نمایش غیر لمسی خروجی به راننده قرار داد. این یک جابجایی محسوس است که صفحه نمایش را درست در فاصله بازو قرار می دهد. شاسی بلند لکسوس RX 350 به‌روزرسانی مشابهی را برای سال 2020 دریافت کرد، اما صفحه نمایش برای دسترسی آسان کمی دور ماند. این مورد در ES نیست. این مانند تعویض دنده دستی مزدا MX-5 میاتا است: دقیقاً همان جایی که شما می خواهید و انتظار دارید.

lexus-es-350-2022-33-dashboard-interior-sedanلکسوس ES 350 2022
یک صفحه نمایش لمسی پایین ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما با بزرگترین پرچم قرمز ES کنار گذاشته شده است: پد لمسی که کنترل کننده اصلی قبل از صفحه نمایش لمسی بود واقعاً هنگام رانندگی استفاده از آن سخت بود و به مراحل بیشتری از لمس کردن صفحه نیاز داشت. در حرکت و فعال سازی آن ناسازگار بود. اگر از کنترل‌کننده‌ی پد لمسی خوشتان آمد (و من می‌گویم «شما»، به‌صورت مفرد، زیرا فکر می‌کنم تعداد زیادی از طرفداران آن وجود دارد)، بدانید که فعلاً باقی مانده است. مناطقی که هنوز نیاز به بهبود دارند دوربین پشتیبان و نمایشگر سیستم دوربین 360 درجه هستند. با توجه به کیفیت بالای گرافیک های بومی، نمایشگر سیستم دوربین 360 درجه فاقد وضوح است و تصاویر آن به طور غیر طبیعی در سراسر صفحه پخش می شوند.

چه چیز دیگری تغییر کرد؟

بقیه ES نسبتاً بدون تغییر هستند، با اندازه قابل توجه و کیفیت داخلی نسبت به پول. می توانید نظرات ما را در مورد فضای داخلی خودرو و کیفیت آن در بررسی اصلی ما از ES بازطراحی شده بخوانید، و همچنین بررسی ما از ES 250 F Sport جدید برای سال 2021. در حالی که صفحه نمایش لمسی قابل توجه ترین تغییر برای سال 2022 است، موارد دیگری نیز وجود دارد، از جمله ویژگی های ایمنی استاندارد اضافی به لطف گنجاندن Lexus Safety System Plus 2.5 (جایگزین نسخه 2.0)، که نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل عقب را اضافه می کند. به مجموعه ویژگی های ایمنی استاندارد خودروساز. ویژگی‌های استاندارد جدید در تریم‌های پایه ES 2021 اختیاری بودند، اما در بقیه موارد استاندارد بودند.

سایر موارد اضافه شده به Lexus Safety System Plus 2.5 شامل بهبودهای دوربین و رادار است که برخی از عملکردهای جدید از جمله کمک چرخش تقاطع را باز می کند. در شرایط خاص، این ویژگی می تواند ماشین یا عابر پیاده روبرو را شناسایی کند و هشدارها و مداخله سیستم پیش از برخورد را اعمال کند. ویژگی کروز کنترل تطبیقی، کاهش سرعت منحنی را اضافه می‌کند تا خودرو را در پیچ‌های تنگ کند کند، و گفته می‌شود که عملکرد مرکز خطوط نسبت به نسخه قبلی تشخیص مسیر بهتری دارد. با این حال، در آزمایش من، سیستم محور محور برای نگه داشتن خودرو در یک موقعیت در یک لاین ناسازگار بود و اغلب به‌طور ناخوشایندی در سمت راست خط نگه داشته می‌شد.

پدال ترمز بزرگتر است و سیلندر اصلی و تقویت کننده ترمز سیستم ترمز برای احساس و واکنش پدال ترمز خطی تر به روز شده اند. سیستم ترمز قبلی من را اذیت نکرد، اما اگر شما را اذیت کرد، شاید ارزش دیدن مجدد را داشته باشد.

lexus-es-350-2022-02-نشان-خارجی-جلو-زاویه-شبکه-چراغ های جلو-سدان-سفید

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه